Britas taip pat neigiamai atsiliepė apie planus nuo 2014 m. techninio aptarnavimo juosta leisti važiuoti tik išjungus vidaus degimo variklius, naudojant vien elektros energiją.
„Elektros varikliais „Formulėje-1“ tikrai ne vieta. Tai būtų lyg baletas su sportbačiais. Patogiau, bet tai jau būtų ne tai“, – pareiškė B.Ecclestone'as.
„Techninio aptarnavimo juostoje tikrai nebus naudojama vien elektra. Taip gali žūti žmonės, negirdėsiantys artėjančių bolidų“, – pažymėjo milijardierius.
Nors draudimas naudotis vidaus degimo varikliais techninio aptarnavimo juostoje jau įrašytas į Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) paskelbtas 2014 m. čempionato taisykles, sporto komercijos teisių valdytojas leido suprasti, kad reglamentas dar tikrai bus keičiamas.
B.Ecclestone'as pabrėžė dėl jam nepatinkančio būsimojo mažesnių variklių standarto bei alternatyvių energijos šaltinių skatinimo nekaltinantis dabartinio federacijos vadovo Jeano Todto. Visa tai, brito teigimu, yra buvusio organizacijos prezidento Maxo Mosley idėjų tąsa.
„Negalime kaltinti Jeano Todto, nes visa tai pradėjo Maxas. Tai buvo Maxo idėja. Dabar jo idėja yra įgyvendinama“, – pridūrė milijardierius.