Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bulių kautynių“ dalyviai pirmą kartą kėbulus surėmė Pavilkijo autokroso trasoje

Sekmadienį Šakių rajone esančioje Pavilkijo trasoje surengtas iki tol čia nematytas renginys. Pirmą sykį čia varžėsi „bulių kautynių“ ir „bulių be kontaktų“ serijos dalyviai. Tai buvo jau ketvirtasis etapas šių metų sezone, tad kovingai nusiteikę dalyviai žiūrovams dovanojo išties daug aštrių momentų.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.
Temos: 1 Autokrosas

Renginys tradiciškai prasidėjo „bulių be kontaktų“ važiavimų dalyviams išsitraukus starto pozicijų burtus. Būtent tokia procedūra pasižymi šį renginių serija. Atsitiktinai parenkamos starto pozicijos reiškia, kad net ir greičiausiems dalyviams dieną gali tekti pradėti iš rikiuotės galo.

„Bulių be kontaktų“ važiavimai vyksta pagal autokroso taisykles ir čia bet kokie tyčiniai susidūrimai yra draudžiami.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Visiškai priešingos taisyklės galioja „bulių kautynių“ važiavimuose. Čia dalyviai taškus gauna už kontaktus su varžovais – apsukimus, apvertimus, pagalbą vienas kitam ar net savaiminius apsivertimus užvažiuojant ant trasos šlaitų.

Visgi Pavilkijo trasoje vietų, kur galima apsiversti pačiam, buvo nedaug, mat beveik visą trasą čia juosia atitvarai, tad dalyviai visą dėmesį skyrė savo oponentų atakavimui.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Gana gausi šį kartą buvo „lengvųjų bulių“ įskaita. Joje varžomasi beveik standartiniais automobiliais, tačiau jie privalo būti aprūpinti saugos lankais bei kita įranga. Būtent čia užfiksuoti ir keli virtimai, kurie buvo palydėti trasoje susirinkusio maksimalaus leistino žiūrovų skaičiaus plojimais.

Per visą dieną dalyviai čia turėjo įveikti du kvalifikacinius važiavimus, o tuomet jų laukė finalas. Būtent po jo paaiškėjo, kas tapo ketvirtojo etapo nugalėtojais ir prizininkais.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

„Lengvųjų bulių“ įskaitos etapo Pavilkijo trasoje nugalėtoju tapo Gytis Adomaitis iš Kuršėnų. Jis trasoje sukėlė daugiausiai kontaktų ir į viršų kėlė nugalėtojo taurę.

Kiek mažiau naudingumo balų surinko ir antroje vietoje įsitvirtino Nerijus Petriškis iš Joniškio, o publikos numylėtinis Linas Sveikackas žengė ant trečiosios vietos laiptelio.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

„Sunkiųjų bulių“ įskaitoje dalyviai varžėsi maksimaliai modifikuotais automobiliais, kurie labiau panašūs į mažus šarvuočius nei į automobilius. Čia startavo tik trys dalyviai, o iki finalo išgyveno vos vienas bolidas.

Kupiškėnas Ovidijus Gintautas buvo vienintelis, pasirodęs finalinio važiavimo rikiuotėje ir tai jam garantavo etapo nugalėtojo titulą. Zoknių atstovai Mantas Šležas ir Tadas Šležas pasidalijo atitinkamai antrą ir trečią pozicijas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Pagal autokroso principus vykstančių „bulių be kontaktų“ 1,6 litro klasėje nugalėtoju tapo panevėžietis Egidijus Nevulis.

Tiesa, jam diena nebuvo itin lengva. Iš rikiuotės vidurio po burtų traukimo ceremonijos startavęs sportininkas sparčiai kopė į priekį, tačiau čia jam teko kovoti su kiek mažiau patyrusiais, tačiau nusileisti neketinusiais varžovais.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Visgi Egidijus Nevulis kaip senas vilkas visus savo kozirius atskleidė finale ir laimėjo dar vieną pirmosios vietos taurę į savo kolekciją.

Ant antrojo laiptelio žengė išties stabiliai važiavęs Andrius Zaveckas iš Šiaulių, o trečiąją vietą iškovojo Zarasų atstovas Marius Kilbauskas su „Audi 80“.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Klasėje iki 2,0 litro dramos buvo taip pat apstu. Čia iki pat finalo buvo sunku prognozuoti, kuris iš dalyvių bus realiausias pretendentas į nugalėtojo taurę. Tačiau finale parodytas tempas šį titulą garantavo Šiaulių atstovui Andriui Lagunovui.

Ramygalos atstovas Gintaras Bėlskis žengė ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio, o trečioje vietoje pasirodymą baigė šiaulietis Deividas Cibulskis.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

OPEN įskaitoje jau nuo pirmųjų važiavimų atkakliausia kova užvirė tarp trijų sportininkų – Modesto Banelio, Donato Stašiūno ir Raimondo Monstvilos. Beje, pastarasis trasoje startavo su visais ratais varomu „Audi“ automobiliu.

Tačiau net ir toks varančiųjų ratų pranašumas jam negarantavo lengvos dienos, o galiausiai sportininkui teko tenkintis trečia vieta. Antrąją vietą iškovojo panevėžietis Donatas Stašiūnas, pravarde Žvėris. Nors sportininkas buvo vienas iš realiausių kandidatų į nugalėtojo taurę, tačiau finale puikų tempą parodė ir pergalę išplėšė Modestas Banelis, važiavęs „Opel Astra“ automobiliu.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

Jungtinėje jaunių ir moterų klasėje finalas susiklostė išties permainingai. Jau pirmame posūkyje po starto tiesiosios sustojo ir daugiau nebepajudėjo iki tol gana sėkmingai važiavusi ir į prizininkes pretendavusi Milda Zabielienė.

Techninės problemos sustabdė ir vieną iš favoričių Moniką Tutinaitę. Nugalėtoju čia tapo perspektyvusis Mantas Bėlskis, kuris šįkart nesulaukė didesnio pasipriešinimo iš klasės varžovių. Antrąją vietą iškovojo Joniškio sportininkė Monika Šlepikaitė, o trečiosios vietos taurę į Šiaulius išsivežė Ema Vitkauskaitė.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Renginio akimirka

„Bulių kautynių“ ir „bulių be kontaktų“ serijos dalyviai daug laiko ruošti techniką paskutinei kovai neturės. Jau spalio 4 dieną, sekmadienį jų laukia paskutinysis sezono etapas. Beje, renginys įvyks taip pat naujoje ir šios serijos dalyviams iki šiol nebandytoje Telšių autokroso trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Reklama
Šiaulių banko grupės valdomi pensijų fondai į daugiabučių renovaciją investuoja dar 7,5 mln. eurų
Užsisakykite 15min naujienlaiškius