Kaip jau yra minėjęs ne vienas specialistas, naujieji varikliai skleis kitokį garsą, kai išvažiuos į lenktynių trasas, kur jų sūkiai sieks 15 tūkst. sūkių per minutę.
Dar praėjusiais metais savo naujųjų variklių garsus internete išplatino „Mercedes“ ir „Renault“. Tuo tarpu „Ferrari“ savo motoro garsą leido išgirsi tik tam tikriems asmenims.
„Mercedes“ variklių skyriaus vadovo Andy Cowello teigimu, iki šiol interneto platybėse išplatinti variklių garsai, kurie buvo įrašyti gamintojų bazėse, neatspindi to tikrojo garso, kurį F-1 fanai išgirs, kai naujieji bolidai išvažiuos į lenktynių trasas.
„Įrašyti variklio garsą gamykloje yra gana sudėtinga. Reikia pasirūpinti, kad išmetamosios dujos būtų tinkamai pašalintos iš bandymų stendo ir pačios gamyklos. Šalinant ir filtruojant jas įvairiomis technologijos prarandama dalis garso“, – pasakojo „Mercedes“ specialistas.