Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 11 23 /2017 11 27

Dakaras 2018: prieš bekelės maratoną – kilometrai greitkeliais, aplinkkeliais ir jūra

Projekto #iGo2Dakar automobilis „Nissan Navara“ jau įveikė pirmuosius tūkstančius kilometrų. Po važinėjimų į fotosesijas ir įvairius renginius Vilniuje, Mindaugo Plukio ir Andriaus Lauciaus ekipažas ketvirtadienio rytą pasiekė Le Havrą – uostamiestį Prancūzijoje, iš kurio krovininiu keltu į Pietų Ameriką keliauja visų Dakaro dalyvių iš Europos technika. Tarp jų – ir raudonasis „Nissan Navara“, dar kitaip vadinamas bendražygių „Odisėjas“, paruoštas Dakaro maratono išbandymams.
Projekto #iGo2Dakar automobilis „Nissan Navara“
Projekto #iGo2Dakar automobilis „Nissan Navara“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

Antradienio popietę pajudėję iš Vilniaus, jie važiavo į Klaipėdą. Ten kartu su kitais Dakaro dalyviais iš Lietuvos lipo į keltą, kuriuo trečiadienio rytą pasiekė Kylį. O iš ten per keliolika valandų įveikė dar tūkstantį kilometrų iki Havro. Čia lapkričio 23-24 dienomis bus galima išvysti visą Dakaro grietinėlę – greičiausius visureigius, didžiausias komandas ir profesionaliausius lenktynininkus.

„Į Pietų Ameriką automobilį nuplukdyti nėra nei paprasta, nei pigu, tad Dakaro organizatoriai visiems dalyviams organizuoja bendrą kelionę. Į vieną keltą telpa visų dalyvių iš Europos technika, atsarginių dalių prigrūsti pagalbiniai sunkvežimiai bei fanų, tokių kaip mes, automobiliai. Juos atsiimsime sausio 2 dieną Peru uostamiestyje Kaljao, o per daugiau nei mėnesį jie plauks per du vandenynus“, – pasakojo M. Plukys.

VIDEO: #iGo2Dakar SE01E03

Kelionė iš Vilniaus į Havrą – pirmasis „Odisėjo“ išbandymas prieš laukiančias šešias savaites viduryje vandenyno ir tūkstančius kilometrų bekelėje. Atrodytų, kas čia sudėtingo gali būti keliauti greitkeliais, tačiau nuotykių, pasak ekipažo narių, netrūko. Juk tai – „Nissan“ pikapas su 84 metų istorija, ant kurio ratlankių sumontuotos specialios bekelei skirtos „Cooper“ padangos.

„Navara“ yra ir bekelei, ir greitkeliams pritaikytas automobilis, tad važiavimas dideliu greičiu juo taip pat komfortiškas. Vokietijoje autobanų greičiais ilgai nesidžiaugėme, nes pamatę remontuojamus kelio ruožus ar spūstis, drąsiai rinkomės aplinkkelius. Tiesa, Vokietijoje jie ne tokie įdomūs kaip Lietuvoje – visi asfaltuoti“, – kelionės įspūdžius prisiminė M. Plukys.

Jis pridūrė, kad „Cooper“ padangų privalumais įsitikins Pietų Amerikoje, kai reikės važiuoti per dykumas ar išdžiūvusių upių vagomis – čia jų stichija. Be to, automobilis su jomis atrodo dar geriau – kaip tikras bekelės pikapas. Padangų vertinimą ir atsiliepimus žadama paskelbti po Dakaro ralio.

„Visas projektas yra išbandymas ne tik mums – vairavimo įgūdžiai, orientavimosi gebėjimai ir ištvermė čia reikalingi. Tai geras automobilio ir jo komponentų, kaip padangos, filtrai ar alyva, testas – jis įveiks apie 15 tūkstančių kilometrų, o sąlygos svyruos nuo neigiamos temperatūros ir lygumų Lietuvoje iki 40 laipsnių karščio ar 4 kilometrų aukščio Pietų Amerikoje“, – teigia #iGo2Dakar projekto dalyvis A. Laucius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius