Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dar vieną baudą Dakare gavęs B.Vanagas: „Teisėjai sprendimą priims vakare“

Kai po 10-ojo Dakaro ralio greičio ruožo Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis parvažiavo į bivaką ir jų automobilis išniro iš milžiniško dulkių debesies, patikėti tuo, ką mato, sunkiai galėjo daugelis. Perkrypęs „Toyota Hilux Overdrive“ važiavo užpakalinei daliai velkantis žeme ir, pasirodo, šitaip „atkentėjo“ apie 15 kilometrų.
B.Vanago komandai 10-asis greičio ruožas Dakare – su nemenkais iššūkiais
B.Vanago komandai 10-asis greičio ruožas Dakare – su nemenkais iššūkiais / Edgaro Buiko nuotr.

Fiziškai „General Financing team Pitlane“ ekipažas finišo liniją kirto būdami 15-oje vietoje ir nuo greičio ruožo lyderio prancūzo Stephane'o Peterhanselio iš „Peugeot“ komandos atsiliko 1 val. 6 min. Visgi po valandos lietuvių ekipažas buvo nustumtas į 24-ąją vietą. Paaiškėjo, kad ekipažui skirta 1 valandos bauda.

Ši – jau antroji, mat pirmąją, pačią didžiausią, 24 valandų baudą komanda užsidirbo ketvirtąją ralio dieną, kai po avarijos trasoje pavėlavo atvažiuoti nustatytu laiku į kontrolinį punktą ir finišuoti gavo aplinkiniu keliu.

„Mums ir patiems daug klausimų“, – apie gautą antrąją baudą sakė Benediktas Vanagas ir pridūrė, kad tokių baudų teisėjai „pribarstė“ ne vienam ralio dalyviui.

Teisėjai sprendimą atidėlioja

Komanda dėl skirtos baudos parašė protestą, to paties, sakė B.Vanagas, ėmėsi ir kiti baudas gavę dalyviai.

„10-ame greičio ruože buvo du kelio punktai, dėl kurių nemažai dalyvių gavo baudas arba prarado labai daug laiko trasoje. Daugelio manymu, kelio knygoje buvo padaryta klaida, dėl to organizatoriai gavo nemažai protestų“, – aiškino lenktynininkas.

Iš pradžių, sakė B.Vanagas, teisėjai sprendimą dėl minėtų kelio punktų turėjo priimti dar antradienį, apie 23 valandą. Kai buvo pasiteirauta, koks jų atsakymas, paaiškėjo, kad klausimas dar neišspręstas ir buvo pažadėta į jį atsakyti trečiadienio rytą. Visgi prieš finišą iki teisėjų atkeliavę lenktynininkų ekipažai neišgirdo nieko, tik pažadą, kad atsakymai bus vakare.

„Buvo pasakyta, kad yra sprendžiama, ką daryti, ir viskas paaiškės šiandien vakare. Tad po greičio ruožo jau bus aišku, kaip kas bus“, – sakė B.Vanagas.

Mechanikai daro stebuklus

Klausimas dėl skirtos laiko baudos B.Vanago komandai tik vienas iš daugelio. Nemažu galvos skausmu tapo automobilio po 10-ojo greičio ruožo atstatymas.

Visgi, kaip pastebėjo sportininkas, komandos mechanikai – tikri stebukladariai, mat atėjus metui važiuoti į 11-ojo greičio ruožo startą automobilis jau stovėjo ant visų keturių ratų.

„Vakar vaizdas tikrai nebuvo gražus. Vadinamoji organizatorių „šluota“, paryčiais važiuojanti ir surenkanti visus nelaimėlius, surado mūsų galinį sparną, surado visą pamestą važiuoklės mazgą. Nerado tik durų, bet nieko, turėjome kitas, – pasakojo pilotas. – Trasoje atitrūkusį galinės važiuoklės mazgą mechanikai pakeitė naujomis detalėmis, tad iš esmės – automobilis paruoštas.“

VIDEO: Pragariška Benedikto Vanago diena Dakare – į finišą be rato ir be durų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius