Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dovana „Autoplius Fast Lap“ lenktynių „Street“ klasės nugalėtojui – automobilio saugos lankai

„Autoplius Fast Lap“ festivalyje „Time Attack“ varžybose lenktyniaus „Street“ ir „PRO“ klasių dalyviai. Skatindami kuo saugesnį lenktyniavimą, „Autoplius Fast Lap“ greičiausiam sezono „Street“ klasės dalyviui dovanos ypatingą prizą – automobilio saugos lankus.
Automobilis su saugos lankais
Automobilis su saugos lankais

Dovana – saugos lankai

„Prieš septynis metus, pirmose „Autoplius Fast Lap“ serijos varžybose beveik visi dalyviai lenktyniavo automobiliais be saugos lankų. Metams bėgant, vis daugiau jų investavo į lenktyninio automobilio saugumą – montuodavo saugos lankus. Šiandien dauguma pačių greičiausių lenktynininkų varžosi „PRO“ klasėje, tačiau keletas greituolių dar nedrįso žengti šio žingsnio. Norėdami juos paskatinti, įsteigėme rimtą prizą – saugos lankus“, – sako „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Kristijonas Vaičys.

Kristijonas Vaičys
Kristijonas Vaičys

Visi sportiniai automobiliai dirbtuvėse pradedami gaminti nuo saugos lankų montavimo. Specialių vamzdžių raizgalynė įsitaiso visame automobilio salone. Profesionalių inžinierių sukurta ir FIA patvirtinta schema sujungti vamzdžiai apsaugo lenktynininką incidento metu. 

Taip pat, saugos lankai suteikia automobiliui tvirtumo, jo kėbulas tampa atsparesnis sukimui, geriau valdomas posūkiuose.

Žvelgiant iš vartotojiškos perspektyvos, pilnu saugos lankų komplektu įrengtas automobilis nėra patogus naudoti kiekvieną dieną. Ant galinės sėdynės nėra kaip atsisėsti, o ir išlipti ir įlipti į jį tampa sunkiau. Trumpai – automobilis tampa įrankiu greitai važiuoti lenktynių trasoje.

„Street“ klasės lyderis Dainius Kablys
„Street“ klasės lyderis Dainius Kablys

Metas apsispręsti

„Kiekvieno lenktynininko karjeroje ateina metas, kai reikia apsispręsti – ar „Autoplius Fast Lap“ standartinių automobilių klasė yra pakankama pramoga, ar jau metas konkuruoti su pačiais greičiausiais? Jie visi renkasi „PRO“ klasėje. Kitas svarbus aspektas – automobiliai su saugos lankais gali varžytis mūsų „Wolf Race“ lenktynėse“, – sako K. Vaičys.

Viena aišku – kitais metais „Autoplius Fast Lap“ turės vienu „PRO“ klasės dalyviu daugiau. Organizatorių įsteigtas prizas, beje, nėra perleidžiamas ar perparduodamas – jis skiriamas konkrečiai „Street“  varžybose nugalėjusiam automobiliui.

„Nissan Juke Nismo RS“
„Nissan Juke Nismo RS“

„Street“ klasė

„Street“ klasės varžybos, galima sakyti, prilygsta pasaulyje labai populiariam „Track day“ formatui – lenktynių trasoje ratus suka visi grupės dalyviai, tačiau jų tikslas yra tik greitas rato įveikimo laikas. Jokių lenkimų, jokio kontakto trasoje. 

„Ne veltui automobilių gamintojai kepa sportiškesnes savo modelių versijas. Tarkime – „Nissan Juke Nismo RS“. Tai standartinis automobilis, bet jis puikiai jaučiasi lenktynių trasoje. Kaip ir įvairiausi kitų markių modeliai, ar superautomobiliai. Visame pasaulyje jie renkasi į „Track day“ renginius, o Lietuvoje – į „Autoplius Fast Lap“ festivalio „Street“ klasę“, – pasakoja Kristijonas Vaičys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius