Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

F-1 pilotai: tinkamas padangų panaudojimas – vienas sunkiausių išbandymų šiemet

Kai kurių F-1 pilotų teigimu, šiemet tinkamai panaudoti padangas bus sunkiau nei pernai. 2014 m. ne tik komandos, bet ir sportininkai susidurs su begale naujovių. Į bolidus nuo šiol bus montuojami nebe V8, o V6 turbo varikliai. Per lenktynes lenktynininkai galės sunaudoti ne 150 kg, o 100 kg degalų. Pasikeitė ir pernai ne kartą kritikuotos „Pirelli“ padangos, kurios tapo kietesnės ir tvirtesnės.
„Pirelli P-Zero“ padanga
„Pirelli P-Zero“ padanga / Gamintojo nuotr.

170 ratų Bahreine vykusiuose F-1 bandymuose nuvažiavęs „Williams“ pilotas Valtteri Bottas mano, kad tinkamai panaudoti padangas šiemet bus sunkiau nei pernai.

„Manau, kad šiemet bus sunkiau tinkamai panaudoti padangas, nors jos dabar ir yra kietesnės. Kadangi variklio sukimo momentas dabar yra daug didesnis, turi būti atsargesnis su akseleratoriaus pedalu. Lengva prarasti sukibimą, o slystantis bolido galas reiškia didėjančią galinių padangų temperatūrą. Dabar nėra itin karšta, taigi bus tik sunkiau. Manau, kad šiemet tinkamai panaudoti padangas bus tikrai sudėtingiau nei pernai“, – sakė suomis.

„Force India“ lenktynininkas Nico Hulkenbergas mano, kad dėl padidėjusio variklio sukimo momento šiemet bus sunku ilgą laiką išsaugoti gerą padangų būklę.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Nico Hulkenbergas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Nico Hulkenbergas

„Dabar tikrai lengva prasukti galinius ratus. Su tuo susidūriau jau ne kartą. Kartais nutikdavo taip, jog išvažiuojant iš lėtų posūkių likdavo 100 m padangų žymės. Tai smagu, tačiau ne itin naudinga. Kas liečia padangų nusidėvėjimą, su jomis nėra taip paprasta. Labai lengva jas prasukti ir greitai nudėvėti. Taigi, į tai žiūriu kaip į tam tikrą iššūkį“, – pasakojo N.Hulkenbergas.

V.Botto manymu, didžiausiu iššūkiu šiemet taps tai, jog sportininkai lenktynių metu turės daryti begale svarbių dalykų – rūpintis padangomis, degalų sąnaudomis ir tuo pačiu trasoje kovoti dėl geresnės pozicijos.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Valtteri Bottas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Valtteri Bottas

„Taupyti degalus Bahreine yra vienas iš sunkiausių dalykų. Manau, kad patobulėjau taikant skirtingas kuro taupymo technikas. Žvelgiant iš piloto pozicijos, taupyti degalus ir tuo pačiu neprarasti daug laiko, šiemet bus itin svarbu. Kalbame ne vien tik apie padangų tausojimą. Žinoma, yra kompiuteriai, kurie mums padeda, tačiau galų gale kiek bus sutaupyta degalų ir prarasta laiko priklausys nuo paties piloto“, – teigė V.Bottas.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius