Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 birželio 8d. 10:20

F1 padangų kriminalas: kodėl Baku „lygioje vietoje“ įvyko dvi avarijos?

Lyderio Maxo Verstappeno avarija sprogus ratui Baku, Formulės 1 GP
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Lyderio Maxo Verstappeno avarija sprogus ratui Baku, Formulės 1 GP
Praėjusios savaitgalio „Formulės 1“ etapas buvo įspūdingas ir nenuspėjamas kaip reta. L.Hamiltona liko visai be taškų. O greitoje tiesiojoje automobilius sudaužė L.Strollas (31/51 rate) ir M.Verstappenas (likus dviems ratams).

Plačiau apie sekmadienio lenktynes.

Nusivylęs Maxas Verstappenas iškart po finišo mestelėjo, kad padangų gamintojai „Pirelli“ kaltės neprisiims. Incidento metu Maxas naudojo kiečiausio mišinio C3 padangas. Įdomu tai, kad neatlaikė kairė galinė padanga, gaunanti tikrai ne didžiausias apkrovas.

„Jie teigs, kad ant trasos buvo pašalinių elementų. Aš neperkroviau padangų, nejaučiau jokių vibracijų“, – kalbėjo M.Verstappenas po finišo.

Padangų gamintojai paskelbė savo paaiškinimą, kuris iš esmės atitiko M.Verstappeno prognozes. „Pirelli“ pripažino, kad L.Strollo ir lyderiavusio M.Verstappeno avarijos „lygioje vietoje“ buvo labai panašios ir dėl įplyšusių padangų apkaltino trasoje buvusius pašalinius elementus.

Padangų gamintojo atstovas Mario Isola tvirtina, kad įpjovų aptiko ir ant Lewiso Hamiltono kairės galinės padangos. Šis komplektas buvo sumontuotas panašiai tuo pat metu, kaip ir Maxo Verstappeno.

VIDEO: F1 2021 Azerbaijan Grand Prix: Race FULL Highlights

Bet kuriuo atveju, visi ekspertai pripažįsta, kad abiejų avarijų priežastimis tapo staigus oro slėgio sumažėjimas padangoje.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15MAX

Tausokime maistą kartu

Susigrąžink gyvenimo spalvas

Video

07:38
00:50
01:14

Esports namai

Maistas

15MAX

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Parašykite atsiliepimą apie Gazas