-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Ferrari“ F-1 komandos pilotai DRS aktyvuoja koja

„Ferrari“ boliduose DRS sistema aktyvuojama ne mygtuku ant vairo, kaip daugelyje kitų automobilių, o koja, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“
Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“ / „Scanpix“ nuotr.

Kadangi įtaisas naudojamas tarp posūkių ir tuo metu nestabdant, jis įjungiamas nuspaudžiant specialų kairėje pusėje sumontuotą pedalą. Prieš stabdymą koja perkeliama ant stabdžių pedalo, taip sugrąžinant galinį sparną į pradinę poziciją.

Tokios sistemos privalumas yra tai, kad per trumpą laiko tarpą, kai koja perkeliama nuo DRS prie stabdžių pedalo, normalizuojama oro tėkmė aplink galinį sparną ir pradėjus stabdyti bolidas lieka stabilus. Be to, vairuotojas visą laiką tvirtai laiko vairą, todėl gali žaibiškai reaguoti į automobilio elgesio pokyčius, kai išjungus DRS pasikeičia galinio sparno veikimo efektyvumas.

„Auto Motor und Sport“ priduria, kad „Ferrari“ šioje srityje nėra pioneriai – dar pernai tokius sprendimus išbandė „McLaren“ ir „Mercedes“ komandos, tačiau nėra žinoma, ar jos tai naudoja ir šiuo metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius