Kadangi įtaisas naudojamas tarp posūkių ir tuo metu nestabdant, jis įjungiamas nuspaudžiant specialų kairėje pusėje sumontuotą pedalą. Prieš stabdymą koja perkeliama ant stabdžių pedalo, taip sugrąžinant galinį sparną į pradinę poziciją.
Tokios sistemos privalumas yra tai, kad per trumpą laiko tarpą, kai koja perkeliama nuo DRS prie stabdžių pedalo, normalizuojama oro tėkmė aplink galinį sparną ir pradėjus stabdyti bolidas lieka stabilus. Be to, vairuotojas visą laiką tvirtai laiko vairą, todėl gali žaibiškai reaguoti į automobilio elgesio pokyčius, kai išjungus DRS pasikeičia galinio sparno veikimo efektyvumas.
„Auto Motor und Sport“ priduria, kad „Ferrari“ šioje srityje nėra pioneriai – dar pernai tokius sprendimus išbandė „McLaren“ ir „Mercedes“ komandos, tačiau nėra žinoma, ar jos tai naudoja ir šiuo metu.