Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Ferrari“ F-1 komandos pilotai DRS aktyvuoja koja

Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“
„Scanpix“ nuotr. / Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“
Šaltinis: F-1.LT
0
A A

„Ferrari“ boliduose DRS sistema aktyvuojama ne mygtuku ant vairo, kaip daugelyje kitų automobilių, o koja, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.

Kadangi įtaisas naudojamas tarp posūkių ir tuo metu nestabdant, jis įjungiamas nuspaudžiant specialų kairėje pusėje sumontuotą pedalą. Prieš stabdymą koja perkeliama ant stabdžių pedalo, taip sugrąžinant galinį sparną į pradinę poziciją.

Tokios sistemos privalumas yra tai, kad per trumpą laiko tarpą, kai koja perkeliama nuo DRS prie stabdžių pedalo, normalizuojama oro tėkmė aplink galinį sparną ir pradėjus stabdyti bolidas lieka stabilus. Be to, vairuotojas visą laiką tvirtai laiko vairą, todėl gali žaibiškai reaguoti į automobilio elgesio pokyčius, kai išjungus DRS pasikeičia galinio sparno veikimo efektyvumas.

„Auto Motor und Sport“ priduria, kad „Ferrari“ šioje srityje nėra pioneriai – dar pernai tokius sprendimus išbandė „McLaren“ ir „Mercedes“ komandos, tačiau nėra žinoma, ar jos tai naudoja ir šiuo metu.

F-1.LT
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas