Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Ferrari“ nežino, kur dingo jų greitis

„Ferrari“ komandos narys
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Ferrari“ komandos narys
Šaltinis: formule1.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Ferrari“ inžinieriai prisipažino, kad kol kas nežino tikslaus atsakymo į klausimą, kodėl sezono pradžioje naujas „150 Italia“ bolidas greičiu nusileidžia „McLaren“ ir „Red Bull“.

Prieš Malaizijos etapą „Scuderia“ bandė išsiaiškinti, kokios buvo palaimėjimo priežastys Australijoje: ar trūko prispaudžiamosios jėgos, ar sunkumai dėl padangų ir vėsaus oro.

Sepange „Ferrari“ irgi ženkliai atsiliko nuo lyderių ir dabar jau aišku, kad bolidui tiesiog trūksta greičio. Komandos technikos direktorius Aldo Costa prisipažino, kad nustebęs, kodėl aerodinamikos naujovės, išbandytos bandymuose Barselonoje, yra tokios neefektyvios.

„Jeigu viskas būtų taip paprasta, mes jau būtume išsprendę klausimą. Bet kol kas nežinome, kokios priežastys. Darbas vyksta, bet reikia atliki sudėtingus analitinius tyrimus ir ne tik trasoje. Jeigu mums pavyks išsiaiškinti, kas tiksliai buvo negerai pirmoje važiuoklės kūrimo fazėje, sugebėsime ženkliai atlošti greičio deficitą. Po to, be jokios abejonės, reikia imtis agresyvios modernizacijos. Mūsų varžovai iš „Red Bull“ ir „McLaren“ turi iškeltus labai aukštus tikslus ir mes turime kažkaip reaguoti. Neabejoju, Maranelle dirba geri, talentingi specialistai ir aš jais pasitikiu: jie sugebės rasti atsakymus. Mūsų programos tikslas yra atsilošti, pavyti lyderius. Darbas vykdomas keliomis kryptimis. Ruošiame neblogas naujoves Kinijai, Turkijai ir dar daug įdomių atnaujinimų ruošiamės įdiegti sezono viduryje. Modernizacijos programa pradėta, bet nežinau, ar to užteks. Reikia dirbti dar įtempčiau, greičiau, negu varžovai, reikia nuolatos palaikyti tam tikrą modernizavimo tempą, visą laiką sukurti kažką naujo.“, – pasakojo „Ferrari“ atstovas Aldo Costa.

Costa prisipažino, kad dėl to, jog reikia skirti laiko aerodinamikos bandymams, komandai tenka sutrumpinti darbą su sureguliavimais ir mažiau skirti laiko padangų efektyvumo analizei.

„Deja, kai penktadienį pradedate nuo aerodinamikos bandymų važiuojant stabiliu greičiu, jums lieka mažai laiko ieškoti sureguliavimus. Tenka mokėti tam tikrą kainą už tai, kad ruošdamiesi lenktynėms, vėlai pradedate dirbti su bolido balansu. Mūsų atvejis būtent toks. Vakar mes apskritai to neatlikome ir sugebėjome pasivyti suplanuotą programą naktį ir šiandien ryte, todėl iki kvalifikacijos spėjome daugmaž apsispręsti dėl balanso... Pasižiūrėsime, kaip klostysis rytojaus diena. Padarysime viską, ką galime, bet nesitikiu, kad būsime tokie greiti, kaip pirmas lenktynininkų ketvirtukas.“

Taip pat Costa pasakė, kad Ferrari planuoja sukurti savo priekinio sparno versiją, kuri bus panaši į tą, kurią naudoją „Red Bull Racing“: „Atliekame rimtus bandymus, kurdami naują priekinį sparną ir greitai pristatysime jo „lanksčią“ versiją.“

formule1.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas