Dabar populiaru
Publikuota: 2011 lapkričio 7d. 14:36

„Ferrari“: norėdama mus išlaikyti, „Formulė-1“ turi keistis

Felipe Massa, „Ferrari“
„Scanpix“ nuotr. / Felipe Massa, „Ferrari“

„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo pagrasino, kad „Formulei-1“ neįgyvendinus italų kompanijos pageidaujamų pokyčių, ši gali palikti sportą.

F-1 negali atitolti nuo automobilių gamybos

Italas pažymėjo, kad Maranello įsikūrusiam sportinių automobilių gamintojui svarbu, jog sportas pernelyg neatitoltų nuo pagrindinio jų verslo.

„Formulė-1“ vis dar yra mūsų gyvenimas, tačiau be „Ferrari“ nėra „Formulės-1“, kaip ir „Ferrari“ būtų kitokia be „Formulės-1“, – markės sezono užbaigimo renginyje Mugello žiede pareiškė L. di Montezemolo.

Nėra taip gerai, kad 90 procentų pajėgumo dabar lemia vien tik aerodinamika

„Mes esame labai kantrūs, tačiau keliame konkrečias sąlygas, kurios mums leistų tęsti savo darbą (dalyvavimą F-1 – red. past.)“, – pažymėjo italas.

„Mes lenktyniaujame ne tik dėl populiarumo, tačiau, svarbiau už viską, dėl pažangių tyrimų, nukreiptų į visas mūsų gaminamų automobilių sritis: variklius, važiuoklę, mechaninius komponentus, elektroniką, medžiagas ir aerodinamiką. Per pastaruosius dvidešimt metų technologijų perdavimas iš lenktynių trasų į įprastus kelius augo geometrine progresija.“

Pagrindinės blogybės: aerodinamikos svarba ir bandymų draudimas

Pagrindinėmis dabartinės „Formulės-1“ problemomis L. di Montezemolo įvardino pernelyg didelę aerodinamikos svarbą bendram bolido pajėgumui bei sezono metu galiojantį bandymų draudimą.

„Nėra taip gerai, kad 90 procentų pajėgumo dabar lemia vien tik aerodinamika. Kitas neigiamas dalykas yra tai, kad mūsų sportas yra vienintelis, kuriame uždrausti bandymai“, – teigė „Ferrari“ vadovas.

„Mes gaminame automobilius, ne sraigtasparnius, raketas ar lėktuvus. Taip, mes privalome išvengti grįžimo į prieš keletą metų buvusius išlaidavimo laikus, tačiau kartu ir neturėtume likti padėtyje, kai negalime suteikti galimybių jaunesniems lenktynininkams, kuriuos vystome „Ferrari“ pilotų akademijoje.“

Nepamiršta trečiųjų bolidų idėjos

L. di Montezemolo dar kartą priminė savo jau ne vienerius metus dėstomą pasiūlymą leisti geriausioms komandoms turėti ne du, o tris bolidus.

„Pabaigai, lieka trečiųjų bolidų klausimas. Šią idėją palaikome, pabrėžiu, ne savo, o sporto interesų vardan. Mes manome, kad gerbėjų, žiniasklaidos ir rėmėjų susidomėjimas būtų didesnis, jei trasoje važiuotų daugiau konkurencingų bolidų, o ne atsiliekančių dviem ar trimis sekundėmis, aplenkiamų ratu jau lenktynių pradžioje“, – pažymėjo italas, manoma, remiantis ir dalybų bei prekybos bolidais tarp skirtingų komandų idėją.

Mes „Formulėje-1“ esame ne rėmėjai, o gamintojai

„Pavyzdžiui, prisiminkite, kad 1961-ųjų Prancūzijos GP laimėjęs Giancarlo Baghetti vairavo privatų „Ferrari“. Būtų malonu, jei vieną dieną pamatytume vieną savo bolidų, nudažytą amerikiečių ar kinų, o gal arabų spalvomis.“

„Ferrari“: gamintojai, ne rėmėjai

Pabaigai, „Ferrari“ prezidentas pažadėjo, kad kompanija visomis išgalėmis palaikys savo poziciją ir, nesulaukusi pritarimo, gali apskritai palikti šį sportą.

„Mes savo pozicijas palaikysime visomis įmanomomis priemonėmis. Jei mums bus pritarta, tuomet viskas gerai, kitu atveju teks priimti mūsų poziciją“, – kalbėjo L. di Montezemolo.

„Jei „Formulei-1“ vis dar reikalinga „Ferrari“, ji turi keistis ir sugrįžti į aukščiausių tyrimų lygį, kartu nepamiršdama kaštų klausimo.“

„Mes „Formulėje-1“ esame ne rėmėjai, o gamintojai“, – pridūrė jis.

F-1.LT

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Aktualu

Be leidimo dirbti su valstybės paslaptimis V.Fedotovas VAT nevadovaus

Aktualu

R.Dargis: valstybės ateitis priklauso nuo to, kokį pavyks suformuoti mokytoją

N-18 Aktualu

40 metų nuo makabriškų Džonstauno žudynių: išgyvenusi moteris gyvenimą kūrė iš naujo

Aktualu

Mergaičių mokykla Palestinoje: šypsenas slepia tragedijos ir košmarai naktimis

Gyvenimas

40-metės nuotykiai internete: ieško meilės, bet jaučiasi klampojanti po gilią pelkę

Aktualu

Kovodamas su kainomis Saulius Skvernelis gali sudeginti savo populiarumą

Interviu Kultūra

T.H.Eriksenas apie žmonijos perkaitimą: „Mes neturime laiko informaciją paversti žiniomis, o žinias – išmintimi“

15min recenzija Kultūra

Knygos recenzija. Apie Rusijos tęsiamą sovietų dezinformaciją – vyriausiojo N.Ceausescu šnipo lūpomis

Sportas

Tautų lygoje – futbolo stebuklas: neįtikėtinai sugrįžusi Šveicarija triumfavo grupėje

Vardai

Po žinios apie „Naktinių personų“ iširimą Alanas Chošnau pristato naują singlą „Tu gali arba ne“

Aktualu

Gaisrai Kalifornijoje: kodėl tiek daug žmonių laikomi dingusiais be žinios?

Vardai

Monika Šalčiūtė bušido turnyruose dirba nuo 17 metų: „Aš čia – kaip „Victoria's Secret“ angelas“

Pasaulis kišenėje

Automobiliu po Europą keliavę jonaviškiai: norėjome pratęsti bobų vasarą

24sek

Po A.Kavaliausko tritaškio – Šaro pokštai: „Nemanau, kad ant to reikia statyti žaidimą“

Gazas

A.Juknevičius ir K.Povilaitis: kam vairuotojui reikalingas „šaltas dušas“

Gyvenimas

A.Kriščiūnas pasidalijo patirtimi, kaip atsikratė nerimo priepuolių ir išmoko mylėti

Vardai

„Orų mergaitei“ K.Liukaitytei – 30 metų: „Didžiausia dovana man – vyras ir dukrai sesuo į kompaniją“

Verslas

Iš Ispanijos į Lietuvą grįžusi vilkaviškietė sėkmę atrado pasidalinusi žaislo nuotrauka internete

Gyvenimas

Pigmentinės dėmės kankina ir jaunus: kaltas vitaminų stygius

24sek

M.Kuzminskas nežaidė, o A.Gudaitis su „dizaineriais“ vos neprisižaidė Venecijoje

Naujienos

Aktualu

Be leidimo dirbti su valstybės paslaptimis V.Fedotovas VAT nevadovaus

Aktualu

R.Dargis: valstybės ateitis priklauso nuo to, kokį pavyks suformuoti mokytoją

24sek

Purvais apipiltas A.Blanco atkirto „Rytui“: „Aš šokiruotas, bet nematau logikos“

Aktualu

Orai.lt: drėgmės – mažiau, šalčio – daugiau

N-18 Aktualu

40 metų nuo makabriškų Džonstauno žudynių: išgyvenusi moteris gyvenimą kūrė iš naujo

Aktualu

Mergaičių mokykla Palestinoje: šypsenas slepia tragedijos ir košmarai naktimis

Gyvenimas

40-metės nuotykiai internete: ieško meilės, bet jaučiasi klampojanti po gilią pelkę

Aktualu

Kovodamas su kainomis Saulius Skvernelis gali sudeginti savo populiarumą

Interviu Kultūra

T.H.Eriksenas apie žmonijos perkaitimą: „Mes neturime laiko informaciją paversti žiniomis, o žinias – išmintimi“

15min recenzija Kultūra

Knygos recenzija. Apie Rusijos tęsiamą sovietų dezinformaciją – vyriausiojo N.Ceausescu šnipo lūpomis

Sportas

Tautų lygoje – futbolo stebuklas: neįtikėtinai sugrįžusi Šveicarija triumfavo grupėje

Vardai

Po žinios apie „Naktinių personų“ iširimą Alanas Chošnau pristato naują singlą „Tu gali arba ne“

Aktualu

Gaisrai Kalifornijoje: kodėl tiek daug žmonių laikomi dingusiais be žinios?

Vardai

Monika Šalčiūtė bušido turnyruose dirba nuo 17 metų: „Aš čia – kaip „Victoria's Secret“ angelas“

Gazas

A.Juknevičius ir K.Povilaitis: kam vairuotojui reikalingas „šaltas dušas“

Gyvenimas

A.Kriščiūnas pasidalijo patirtimi, kaip atsikratė nerimo priepuolių ir išmoko mylėti

Vardai

„Orų mergaitei“ K.Liukaitytei – 30 metų: „Didžiausia dovana man – vyras ir dukrai sesuo į kompaniją“

Pasaulis kišenėje

Automobiliu po Europą keliavę jonaviškiai: norėjome pratęsti bobų vasarą

24sek

Po A.Kavaliausko tritaškio – Šaro pokštai: „Nemanau, kad ant to reikia statyti žaidimą“

Verslas

Iš Ispanijos į Lietuvą grįžusi vilkaviškietė sėkmę atrado pasidalinusi žaislo nuotrauka internete

Vardai

Ypatingos

07:40
07:22

Gera keliauti kartu

Ko reikia šiuolaikiniam pirkėjui?

Sveikata

Būk nesustabdoma

Parašykite atsiliepimą apie Gazas