Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Scuderia Ferrari“ semiasi patirties iš „Apple“

„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo šią savaitę susitiko su „Apple“ kompanijos vadovu Timu Cooku bei pasidalijo verslo patirtimi ir įžvalgomis.
„Apple“ logotipai nuo 1976-ųjų iki 2012-ųjų.
„Apple“ logotipai nuo 1976-ųjų iki 2012-ųjų. / Gizmodo.com nuotr.
Temos: 1 „Formulė 1“

Italas apie susitikimą papasakojo savo neeilinėje paskaitoje prestižinio Stanfordo (JAV) universiteto studentams.

L. di Montezemolo teigimu, „Ferrari“ ir „Apple“ turi daug bendrų vertybių, įskaitant dėmesį savo prekės ženklui, išskirtinumą, dėmesį žmonėms ir aplinkai.

„Mane nustebino jo prieinamumas ir atvirumas. Mes gaminame automobilius, jie – kompiuterius, tačiau „Apple“ ir „Ferrari“ sieja ta pati aistra, ta pati meilė produktui, maniakiškas dėmesys technologijoms, o taip pat ir dizainui“, – kalbėdamas apie Cupertino įsikūrusią kompaniją ir jos vadovą, pažymėjo italas.

Automobilių gamintojo prezidentas taip pat rado panašumų tarp savęs ir pernai mirusio ilgamečio „Apple“ vadovo Steve'o Jobso – abu jie ištraukė savo kompanijas iš gilių krizių ir atvedė į klestėjimą.

„Kai kompanijoje yra toks lyderis kaip Steve'as Jobsas, žmonės labai gerbia ir labai vertina tai, ką jis daro.“

L. di Montezemolo neslėpė sieksiantis pritaikyti „Apple“ patirtį savo kompanijoje bei jos valdomoje „Formulės-1“ komandoje.

„Žmonėms didelę svarbą turi vizija. Įvardink jiems aiškius tikslus, aiškius prioritetus ir suteik visiems galimybę augti kartu.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius