Dabar populiaru
Publikuota: 2019 rugsėjo 9d. 10:28

„Ferrari“ turi naują mesiją, kuris uždirba gerokai mažiau, nei S.Vettelis

Charlesas Leclercas
„Scanpix“ nuotr. / Charlesas Leclercas

Tai matėsi jau Bahreine, sezono pradžioje, o po dviejų pastarųjų lenktynių negali būti jokių dvejonių – Charles Leclercas yra naujas „Ferrari“ lyderis. Jis nebuvo paskirtas į šią poziciją, tačiau iškovojo ir užsitikrino šį statusą sunkiu darbu ir demonstruojamais rezultatais.

Sekmadienį pilotas pademonstravo, kad yra ne tik greitas, bet ir sugeba puikiai gintis – visos lenktynių distancijos metu monakietis laikė už savęs kovinguosius „Mercedes“ pilotus Lewisą Hamiltoną ir Valtterį Bottą ir sugebėjo, kad ir su keliomis klaidomis, juos abu palikti sau už nugaros.

Farsas kvalifikacijoje

Pradėkime nuo šeštadienio, mat kvalifikacijoje vyko atviri žaidimai – paskutinio bandymo metu pilotai vengė važiuoti peletono pradžioje, t.y. bandė atsidurti kažkieno oro maiše, šioje trasoje sukuriančiame papildomą 0,2 sek. persvarą.

Sumanymas galbūt ir būtų geras, jei ne jo vykdymas – iš pradžių Nico Hulkenbergas („Renault“) imitavo nepataikymą į pirmą posūkį ir pasirinko saugų apvažiavimą, tą pamatęs Lance‘as Strollis („Racing Point“) beveik sustojo trasoje, vėliau prie jų prisijungė Carlosas Sainzas („McLaren“)…

Viso šio maskarado rezultate pilotai nusibaudė patys save, mat į greitąjį ratą spėjo pajudėti tik C. Sainzas ir C. Leclercas, o FIA (Tarptautinė automobilių federacijos) atstovai pranešė ieškosiantys sprendimų tokioms situacijoms eliminuoti.

Dienos herojus ir anti-herojus

Čia viskas it juodu ant balto – C. Leclercas pademonstravo fantastišką gynybą ir psichologinę brandą, o po lenktynių.

Interviu Martinui Brundle‘ui metu, dar ir sužaidė sumania korta – iškart prabilo itališkai, pavergdamas „tifozių“ širdis, o tik vėliau – angliškai. Užtikrinta, sunkiai apginta, labai svarbi „Ferrari“ ekipai pergalė.

Tiesa, galima būtų prisikabinti prie Leclerco gynybos Hamiltono atžvilgiu – jis atvirai nepaliko britui vietos stabdyme prieš 4-ą posūkį, bet už šią situaciją turėtume būti dėkingi Maxui Verstappenui ir jo pergalei Austrijoje. Anąkart olandas tiesiog išstūmė Charlesą ir tokiu būdu nugalėjo. Teisėjai nesiėmė jokių veiksmų, nusprendę, kad kova buvo griežta, bet vyko taisyklių ribose.

Po to incidento Leclercas viešai pareiškė, jog ir pats ateityje taip elgsis, jei tokios situacijos toleruotinos. Šiandien būtent tas ir įvyko.

Tuo tarpu keturiskart čempionas tęsia klaidų virtinę – nesugebėdamas suvaldyti jam pagal stilių netinkamo bolido Sebastianas „overdrive‘ina“, ko pasekoje – klysta. Šios dienos klaida kainavo 12 garantuotų taškų, o gal ir daugiau – vokietis juk galėjo pakovoti dėl vietos ant podiumo. Sebastianas padėtį dar labiau apsunkino nesaugiai pajudėdamas iš vietos ir sutrukdydamas Lance‘ui Strolliui („Racing Point“).

Finale – 10 sekundžių stop-go bauda, 3 baudos taškai ir tik 13-oji finišo pozicija komandos namų lenktynėse.

Vokiečio situacija vis labiau primena 2014 metus, kai į „Red Bull“ atėjęs jaunasis Danielis Ricciardo pelnė net tris pergales, tuo tarpu Vetteliui tame sezone nepavyko nugalėti nė karto. Po sezono jis išėjo iš „Red Bull“, sutaręs naują kontraktą su „Ferrari“.

„Scanpix“ nuotr./„Formulė 1“ Italijoje, Monzos trasoje, L.Strollas
„Scanpix“ nuotr./„Formulė 1“ Italijoje, Monzos trasoje, L.Strollas

Beje, matosi, jog Italijos sirgalių viltys vis labiau krypsta link jų naujojo jaunojo piloto – štai prieš keletą dienų Milane vykusiame „Ferrari“ 90-mečio minėjime Charles buvo tikra vakaro žvaigžde, tuo tarpu Sebastianas tiesiog buvo kartu scenoje. Abu jie bendravo su vedėjais, su publika, tačiau laisvai itališkai kalbančiam Leclercui tai buvo sėkmės valanda, tuo tarpu Vettelis nesijautė komfortiškai.

Priminsiu, Vettelis turi galiojantį kontraktą 2020-iems, jo atlyginimas yra 35 mln. EUR, tuo tarpu žymiai geriau atrodantis jo kolega Leclercas šiame sezone teuždirbs 3 mln. EUR.

Dar apie klaidas

Tik priminsiu vis dar manąs jog S. Vettelis tiesiog privalėjo laimėti 2018 metų titulą ir turėjo realų šansą kovoti dėl jo 2017-ais. Tą grindžiu jo padarytų klaidų sąrašu. Klaidų, neatleistinų keturiskart čempionui.

Apie jas jau rašiau 2017 ir 2018 metais, panašu ir šįmet vokietis tęsia tradiciją – klaidos Bahreine, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje ir šiandieninė, Italijoje.

Vienintelis situacijos pliusas – pats Sebastianas neneigia savo kaltės ir nerodo pirštais į kitus. Už tai jam didelė pagarba. Bet už tai taškų neskiriama…

Lygiai du trečdaliai čempionato jau už nugaros, Europinė sezono dalis pasibaigė, liko septynios lenktynės Azijoje ir abiejuose Amerikose.

Nepaisant beveik iškovoto šeštojo L. Hamiltono titulo, sezonas klostosi išties įdomiai. Taigi, laukiame naktinio šou Singapūre!

AF1.LIVE
Daugiau įdomybių apie Formulę 1 skaitykite AF1.LIVE.
Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera

Video

01:02
01:19
00:44
Parašykite atsiliepimą apie Gazas