Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

FIA dar labiau sugriežtins F-1 bolidų variklių reguliavimą

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nusprendė dar labiau sugriežtinti „Formulės-1“ variklių reguliavimo galimybes, skelbia britų „Autosport“.
„Formulės-1“ bolidų bandymai Barselonoje
„Formulės-1“ bolidų bandymai Barselonoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Teigiama, kad taip organizacija pasielgė vieno neįvardinamo motorų gamintojo įspėta, kad net ir šiemet kai kas gali išradingai apeiti po praėjusio sezono įvestą išmetamųjų dujų srautų kūrimo net atleidus akceleratorių draudimą.

„Autosport“ teigimu, įtarta, kad kai kurie variklių gamintojai gali praplatinti akceleratoriaus sklendės angą taip, kad motoras nespaudžiant akceleratoriaus pradėtų trūkčioti ir taip sukurti reikiamą išmetamųjų dujų srautą bolido gale esantiems aerodinaminiais elementams apipūsti.

FIA variklių reguliavimą sugriežtins, kaip pranešama, paprastu ir lengvai jai prieinamu būdu – prieš pirmąjį etapą Australijoje modifikuodama kiekviename bolide montuojamo standartino elektronikos kontrolės bloko programinę įrangą.

„Formulės-1“ komandos šiemet ir toliau galės panaudoti įprastomis sąlygomis sukuriamas išmetamąsias dujas, tačiau dėl griežčiau reglamentuotos vamzdžių angų pozicijos apipūs ne difuzorius, o kitas aerodinamines dalis – pavyzdžiui, galinio sparno elementus, pakabos svirtis ir stabdžių aušinimo angas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius