Monake gana svarbu parodyti kaip galima geresnį rezultatą kvalifikacijoje, todėl lenktynininkams gali kilti pagunda naudoti DRS kai kuriuose greituose trasos posūkiuose, pavyzdžiui, išvažiuojant iš tunelio, kas kelia didelę riziką.
Turkijos savaitgalio metu gegužės pradžioje federacija planuoja surengti konsultaciją komandoms ir lenktynininkams bei priimti galutinį sprendimą šiuo klausimu, tačiau FIA ekspertai jau dabar linksta prie to, kad būtų uždraustas reguliuojamas galinis sparnas.
Tačiau apskritai DRS sistema pripažinta sėkmingu kūriniu, turinti pakankamai teigiamą poveikį keliant lenktynių žiūrimumą. Turkijoje šios sistemos naudojimo zona bus numatyta tiesiosiose tarp 10 ir 12 posūkių, tačiau sparno aktyvacijos zonos ribos dar nėra tiksliai apibrėžtos.