Priminsime, jog praėjusį sekmadienį po sustojimo iš vietos pajudėjus „Red Bull“ pilotui Markui Webberiui nuo jo bolido nukrito iki galo nepritvirintas ratas. Pastarasis riedėdamas kliudė ir sužalojo FOM operatorių Paulą Alleną. Po medicininės patikros pastarajam buvo nustatyti šonkaulių ir raktikaulio lūžiai, smegenų sukrėtimas.
Atsižvelgama į įvykį FIA ėmėsi priemonių geresniam saugumui boksuose užtikrinti.
Jau nuo kitų varžybų Vengrijoje techninio aptarnavimo zonoje bus leidžiama dirbti tik komandų personalui ir trasos maršalams.
Federacija taip pat siekia, jog būtų sumažintas greitis boksuose bei, kad visi prie bolido dirbantys komandų nariai dėvėtų galvos apsaugas.
FIA išplatintame pranešime teigiama, jog federacijos prezidentas Jeanas Todtas kreipėsi į Pasaulio automobilių sporto tarybą (WMSC) prašydamas patvirtinti pasiūlytus pakeitimus. Pastarieji vėliausiai įsigalios 2014 m.
Maksimalus greitis techninio aptarnavimo zonoje turėtų sumažėti nuo 100 km/h iki 80 km/h. Išimtys taikomos Australijos, Monako ir Singapūro GP, kur maksimalus greitis boksuose ir taip ribojamas iki 60 km/h.
FIA pridūrė, jog laukia rašto iš „Red Bull“ ekipos, kuri turi paaiškinti dėl ko tiksliai įvyko minėtasis incidentas. Siekiant pagerinti saugumą, įvykio detalės bus išplatintos visoms F-1 čempionato dalyvėms.