Šią žinią „The Flying Lap“ laidos metus atskleidė „Williams“ vyriausiasis veiklos inžinierius Markas Gillainas, pats informaciją apie tai, jo paties teigimu, gavęs tik pakeliui į interviu.
„Lotus“ savo boliduose ketino sumontuoti hidraulika pagrįstą prošvaisos balanso automatinio reguliavimo sistemą, kuria būtų išlaikytas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumą nuo dugno iki kelio dangos.
FIA sprendimas yra netikėtas, nes „Lotus“ dar 2010 m. informavo „Formulės-1“ lenktynes prižiūrinčią organizaciją kurianti tokį inovatyvų sprendimą, tačiau federacija tuomet jokių pretenzijų dėl galimo šio išradimo neatitikimo taisyklėms neišreiškė.
Planų naudoti analogišką prošvaisos kontrolės sistemą neslėpė ir „Ferrari“. Neabejojama, kad šioje srityje dirbo ir daugiau komandų, tačiau čempionai „Red Bull“ dar šią savaitę pažymėjo diegti šios naujovės savo bolide neskubėsiantys.