Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Force India“: didžiosios komandos iš F-1 verslo nori išstumti mažąsias

„Force India“ pavaduojantis komandos vadovas Bobas Fernley‘us baiminasi, jog didžiosios F-1 komandos yra nusiteikusios iš „Formulės-1“ verslo išstumti mažąsias čempionato ekipas ir vėl grąžinti galimybę prekiauti bolidais.
Bobas Fernley'us, „Force India“ vadovas
Bobas Fernley'us, „Force India“ vadovas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pirmadienį naujai sukurta Strategijos grupė susitiks aptarti galimus taisyklių pokyčius. Susitikime dalyvaus po vieną atstovą iš FIA, FOM bei po vieną asmenį iš šešių F-1 komandų: „Red Bull“, „Ferrari“, „McLaren“, „Mercedes“, „Lotus“ ir „Williams“.

Darbotvarkėje numatyta aptarti padangų tiekimą ateityje, padangų bandymus, išlaidų apribojimą bei kitus sporto ir technikos taisyklių pokyčius.

Susitikimo dalyviai taip pat aptars tam tikrų bolidų dalių pardavimo klausimą. Kol kas taisyklės griežtai nurodo, kokiais elementais ekipos gali dalintis tarpusavyje.

Galima pamanyti, jog taip bandoma pakeisti F-1 pasaulį

Ateityje pakeitus taisykles gali nutikti taip, jog didžiosios F-1 komandos aptarnaus visą rikiuotę.

„Force India“ pavaduojantis komandos vadovas B.Fernley‘us išreiškė nepasitenkinimą, jog jo ekipa nebuvo įtraukta į Strategijos grupę. Specialistas taip pat pridūrė, jog ateityje prekyba bolidais bus įmanoma tik tuo atveju, jei iš verslo bus išstumtos mažosios čempionato ekipos.

„Galėtume iškelti klausimą – kas yra darbotvarkė? Turime keturias komandas, kurios yra visiškai apsaugotos nuo išlaidų padidėjimo, nes jos gauna daugiau pinigų nei kitos“, – kalbėjo „Force India“ specialistas B. Fernley‘us.

„Yra ir kitos ekipos, iš kurių buvo atimtos tam tikros teisės ir jos turi taikstytis su finansine našta. Taigi, norisi paklausti – kodėl tai vyksta? Galima pamanyti, jog taip bandoma pakeisti F-1 pasaulį, jog ateityje būtų pasukta kita kryptimi.“

„Negali pradėti pardavinėti bolidų, neišstūmęs kitų komandų iš verslo... kol kas judama teisinga kryptimi siekiant tai padaryti.“

„Ar tai teisinga ar ne? Nesu dėl to tikras. Yra įrodymų, jog bandoma ne tik iš kai kurių komandų atimti tam tikras teises, bet ir ant jų pečių užkrauti kuo didesnę finansinę naštą. Manau, jog tuo siekiama, kad mažesnėms ekipoms nesisektų. Taip būtų atvertos durys bolidų prekybai.“

B.Fernley‘us nėra patenkintas ir naująją Konkordo sutartimi, pagal kurią didžiosios komandos ateityje gaus didesnes pinigines išmokas, o mažosios ekipos ne tik gaus mažiau pinigų, bet turės taikytis ir su didesnėmis išlaidomis.

„Per pastaruosius 18 mėnesių nebuvo nė vienos iniciatyvos, kuri nebūti padidinusi išlaidų. Kitąmet išlaidos turėtų padidėti 20 mln. svarų sterlingų. Keturioms komandoms ši suma ne tik bus padengta, bet joms dar liks ir atliekamų pinigų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius