Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 05 21 /18:20

„Formulė 1“ Barselonoje: kvalifikacijos nugalėtojas paaiškėjo paskutinę akimirką

„Ferrari“ ir „Red Bull“ šiame „Formulės 1“ sezoną groja pirmaisiais smuikais. Tačiau „Mercedes“ kiekviename etape įgauna vis daugiau tikėjimo, kad galima bolidą sureguliuoti kovai dėl podiumo.
Charlesas Leclercas, Ferrari, Barselonos GP kvalifikacijoje
Charlesas Leclercas, Ferrari, Barselonos GP kvalifikacijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

GabrielStella/Wikimedia commons iliustr./Barselonos trasos schema
GabrielStella/Wikimedia commons iliustr./Barselonos trasos schema

15 posūkių ir 4675 m ilgio ratas. 47 ir 34 laipsniai karščio – tokia trasos ir oro temperatūra. Vaizdo nuoroda F1 YouTube.

Kvalifikacijos eiga

Nors „Mercedes“ grasino greitu tempu jau per treniruotes, pagrindinė kova vis dėlto vyko tarp „Ferrari“ ir „Red Bull“. Nepaisant Ch.Leclerco klaidų pabaigoje, monakietis parodė viską, ką gali ir buvo vertas „pole“ pozicijos.

O „Red Bull“ pačioje pabaigoje vėl persekiojo techninės problemos. Savo stabilumu stebino abu „Haas“ pilotai – K.Magnussenas ir M.Schumacheris. Štai tokia galutinė rikuotė po kvalifikacijų:

Q3: M.Verstappenas ir abu „Ferrari“ taupė padangas trečiajai kvalifikacijai

Finišas. Stebuklas! Ch.Leclercas iššauna greičiausią ratą ir aplenkia Maxą! „Red Bull“ lyderio bolidas ožiuojasi (trūksta energijos) – jis kviečiamas į boksus. Tad lyderių penketukas toks: Ch.Leclercas, M.Verstappenas, C.Sainzas, G.Russelas, S.Perezas. Žodžiu, nemaža komandų įvairovė, nors „Ferrari“ pozicijos akivaizdžiai geriausios.

Komentuodamas rezultatą Ch.Leclercas nuogąstavo, kad „Ferrari“ blogiau nei „Red Bull“ susitvarko su padangų degradacija. Sekmadienį, kepinant saulei, tai gali tapti iššūkiu.

Likus 3.40 min. Ch.Leclercas po sustojimo boksuose išvažiuoja įveikti greičiausio rato. Laiko dar yra.

Likus 8 min. trasoje apsisuka trasoje Ch.Leclercas. Po pirmųjų greitųjų ratų lyderiai išsidėstė: M.Verstappenas, C.Sainzas, S.Perezas. Maxo rezultatas yra apskritai greičiausias šiemet nuvažiuotas Barselonos trasos rato laikas – 1:19.073 min.

Q2: „Mercedes“ greitėjo, bet viskas sprendėsi paskutiniame rate

Galutinis rezultatas. M.Verstappenas ir C.Sainzas pabaigoje iššovė greičiausius ratus ir paliko už nugarų „Mercedes“ pilotus. Labai nustebino M.Schumacheris, įšokęs į P3:

Štai kam tenka važiuoti į boksus ir laukti sekmadienio lenktynių:

Likus 5 min. Abu „Mercedes“ pilotai ilgai nelaukę mina akceleratorių. Nors Lewisas Hamiltonas pašoka į lentelės viršūnę, netrukus jį lenkia komandos draugas G.Russelas (greičiausias nuvažiuotas ratas – 1:19.470 min.).

Taip solidžiai pasirodyti jiems iš paskos sekantiems S.Perezui, Ch.Leclercui, V.Bottui nepavyksta. M.Verrstappenas apskritai tik P6.

Pabaigoje netikėtai spurtuoja C.Sainzas (Ch.Leclercas ilsisi boksuose) ir netikėtai šauna į P1!!! O atrodė, kad „Mercedes“ uždominavo.

M.Schumacheris pabaigoje įšoko į P10, nes ištrintas L.Norriso greičiausias ratas dėl trasos ribų kirtimo. O kitas Haas pilotas K.Magnussenas net P5!

Q1: visi startavo minkštomis padangomis

Galutinis rezultatas: S.Vettelis, F.Alonso, L.Strollas, A.Albonas ir N.Latifi baigia kvalifikaciją, nes nepateko į TOP 15. Taigi „Aston Martin“ nenustebino, atnaujinimai nepadėjo.

Aukštos K.Magnusseno ir M.Schumacherio vietos penkioliktuke – maloni staigmena.

Q1 eiga. Nors iš pradžių į priekį šauna abu „Red Bull“, netrukus juos lenkia abu „Ferrari“ su Ch.Leclercu priešakyje. Visi pilotai kol kas naudoja greičiausias (minkščiausias) raudonos spalvos padangas. Tačiau akivaizdu, kad, tvyrant tokiam karščiui lenktynėse tokia taktika nepasiteisins.

Didžiausio gerbėjų palaikymo sulaukiantis F.Alonso po pirmojo savo greitojo rato įšoka į P12. Bet vėliau įstringa tarp konkurentų ir smukteli žemyn, nenuvažiavęs greitesnio rato.

S.Perezas turi problemų – pasivažinėjo žvyru, tad, likus 5 min., grįžta į boksus smulkiam remontui. Tačiau jis kol kas P7, tad nerimauti nereikia.

Po treniruočių

Po treniruočių Barselonoje L.Hamiltonas ir G.Russelas teigė, kad „Mercedes“ su atnaujintu dugnu ir naujai sureguliuotu priekiniu sparnu yra žymiai greitesnis.„Tai buvo pirmas atvejis sezone, kai automobilis smarkiai nešokinėjo“, – sakė L.Hamiltonas.

„Aston Martin“ taip pat pristatė atsinaujinusį automobilį. Jis jau vadinamas žaliuoju „Red Bull“. Taigi savaitgalis bus labai įdomus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius