Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 07 24 /17:50

„Formulė 1“ Prancūzijoje: „Ferrari“ avarija, M.Verstappeno sėkmė ir „Mercedes“ džiaugsmas

Po įspūdingos kvalifikacijos, kurioje C.Sainzas padėjo „Ferrari“ komandos draugui Ch.Leclercui, sukurdamas „oro maišą“, sekmadienį laukė visai kitoks iššūkis. Monakiečiui labai nepasisekė.
Charleso Leclerco avarija Prancūzijoje
Charleso Leclerco avarija Prancūzijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Suprasti akimirksniu

  • Paul Ricard trasa buvo kuriama sportinių automobili bandymams, tad turi plačias saugumo juostas.
  • Trasos ilgis – 3,813 km. Lenktynininkai įveikė 53 ratus.

„Ferrari“ lyderis Ch.Leclercas jau trečią kartą šiais metais pasitraukia iš laimėtų lenktynių. Apmaudu. Charleso avarija buvo kertinis lenktynių momentas. Iš pradžių skelbta, kad ji įvyko dėl techninių priežasčių. Vėliau M.Binotto pareiškė, kad tai buvo piloto klaida.

Tad Maxas pilotų įskaitoje gerokai atsiplėšęs, o „Mercedes“, pelniusi dvi vietas ant podiumo, konstruktorių įskaitoje vejasi „Ferrari“. Italams reikia jau imti nerimauti.

Dar vienas keistas lenktynių momentas – S.Perezas labai lengvai prarado P3, kai jį aplenkė „Mercedes“ pilotas G.Russelas. Sergio neva kelis kartus gaudavo klaidingas žinutes, kada baigsis VSC fazė, todėl tinkamai nepasiruošė apribojimų pabaigai.

Įspūdingiausių akimirkų videoįrašas

Lenktynių eiga

Finišas. S.Perezas neaplenkė G.Russelo. C.Sainzas liko penktas. Maxas pelno jau septintą pergalę!

48/53. Carlosas naujomis padangomis pasiekia greičiausią rato įveikimo rezultatą.

42/53. Carlosas nestoja pituose, padangos degraduoja. Bet sugeba aplenkti Sergio Perezą. Ir vistik stoja. Nes reikia atlikti 5 sek baudą.

39/53. M.Shumacheris išstumė N.Latifi iš trasos. Pastarojo padangoms tai labai kenksmingas manevras.

35/53. M.Verstappenas ir C.Sainzas yra šiuo metu greičiausi trasoje. Tad netrukus ispanas pasivys S.Perezą (P3).

30/53. Antrasis Ferrari pilotas Carlosas Sainzas ilgai seka paskui G.Russelą ir galiausiai jį aplenkia. Ispanas jau P4. Verstappenas, Hamiltonas, Perezas, Sainzas, Russelas – toks lyderių penketas.

18/53. Ch.LECLERCO avarija, lenktynės baigtos. Regis, kaltas techninis gedimas. Galimai strigo akceleratorius. Maxas tampa lyderiu.

16/53. Maxas bando gudrauti ir stoja boksuose pirmas, renkasi baltas padangas. Grįžta P7.

7/53. Charlesas daro smulkių klaidų, tad Maxas jį prisiveja. Bet aplenkti nepavyksta. C.Sainzas lenkia varžovus ir iš P19 jau pasiekė P.13. K.Magnussenas pirmasis stoja keisti padangų.

Startas. Dauguma naudos geltonas padangas. Startas palankus Ferrari, nes Ch.Leclercas išsaugo pirmąją vietą, o L.Hamiltonas lenkia S.Perezą ir peršoka į P3. Puikiai startavo K.Magnussenas. Tačiau neišvengta ir kontaktų. Oras karštas, tad akivaizdu, kad vieno sustojimo nepakaks.

Kvalifikacija

Kvalifikaciją iš „pole“ pozicijos pradeda Ch.Leclercas, bet jam iš paskos – du „Red Bull“. O Carlosas – tik P19 (dėl pakeistų jėgainės elementų), taigi tolokai, švelniai tariant.

Žinoma, už trejeto ribų likęs L.Hamiltonas tikrai nesudėjo ginklų. Tačiau tikėtis jo spurto starte būtų sunku. Užtat iš P2 startuojantis Maxas jau ne kartą įrodė, kad tokiose situacijose turi labai aštrius nagus.

„Pirelli“ prognozuoja dviejų sustojimų taktiką, bet teorija dažniausiai ir lieka teorija. Stoti Paul Ricard trasos pituose kainuoja labai daug laiko. Todėl, tikėtina, kai kurios komandos stengsis tai daryti tik vieną kartą. Kita vertus, Ch.Leclercas turi du naujus vidutinio kietumo ir vieną kieto mišinio, taigi turės platų pasirinkimą.

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto tvirtina, kad „Red Bull“ bus greitesni tiesiosiose. Pažiūrėsime.

Susipažinkite su starto rikiuote:

Kvalifikacijos gražiausias akimirkas rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius