Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2016 spalio 7d. 00:37

G.Notkaus šturmanas D.Strižanas apie „Saaremaa“ ralį: Man patinka tie greičio ruožai, kur nereikia girdėti „Oi,oi,oi“

Kelionė į Saremos salą
Tomo Markelevičiaus nuotr. / Kelionė į Saremos salą
Ketvirtadienį „Saaremaa“ ralio dalyviai paskyrė greičio ruožų užsirašymui. Ne išimtis ir lietuvių Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetas. Sportininkai į greičio ruožus išvažiavo vos išaušus, o grįžo jau gerokai po saulėlydžio. Ekipažas papasakojo savo įspūdžius apie šių metų greičio ruožus ir pasidalijo vaizdo įrašu iš trasų užsirašymo dienos.

Panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus, „Saaremaa“ ralyje debiutavęs dar 2009-aisiais prie „Opel Astra“ vairo, šiose lenktynėse startuos jau septintą kartą. Anot sportininko, eilę metų greičio ruožai čia beveik nesikeičia. Jie sukiojami prieš eismo kryptį, jungiami, tačiau daugiau ar mažiau žinomi.

Atrodo, kad važiuojame jau ne pirmą kartą, bet greičio ruožus kaskart užsirašyti yra sunku. Iki pat vakaro dirbome, susirašinėjome.

„Šiame ralyje nieko naujo nesugalvosi. Ribotas perimetras. Visgi sala. Greičio ruožai kartojasi, kurie buvo praeityje. Konfigūracija panaši. Keliuose greičio ruožuose yra pakeista pradžia ar galas. Pagrindas išlikęs tas pats kaip ir kasmet. Aišku, jie yra sudėtingi.

Atrodo, kad važiuojame jau ne pirmą kartą, bet greičio ruožus kaskart užsirašyti yra sunku. Iki pat vakaro dirbome, susirašinėjome. Automobilyje praleidome 12 valandų ir esame kiek pavargę. Dar kelis greičio ruožus pasilikome rytojui. Juos užsirašysime ir pasitikrinsime ryte“, – sakė Giedrius Notkus.

Pasak Giedriaus Notkaus, ralis Saremos saloje turi ir daugiau tik šioms lenktynėms būdingų savybių. Esant sausam orui žvyrkeliai dulka, tačiau yra kieti, juose neišsimuša duobės. Kiek daugiau sunkumų atsiranda tuomet, kai ima lyti. Tuomet dolomitiniai žvyrkeliai tampa itin slidūs ir kiekviena klaida gali baigtis dideliais nuostoliais.

„Stebime orų prognozę, tačiau kol kas lietaus sinoptikai nepranešė. Jei sausa, čia labai daug dulkių. Net šiandien negalėjome susirašyti dešimtojo greičio ruožo, nes nuolat zujo automobiliai ir nesimatė net artimiausio posūkio. Buvo sudėtinga.

Jei nutiktų taip, kad imtų lyti lietus ir taptų slidu, tektų važiuoti dar sudėtingesnėmis sąlygomis. Ant šlapios dangos išsilaikyti yra pakankamai sunku. Dėl to visi vairuotojai ir sako, kad šis ralis yra didelis išbandymas vairuotojui ir parodo jo profesionalumą.

Turime penkioliktą starto poziciją ir manau, kad priekyje važiuojantys vairuotojai padarys vėžes, pravalys trasą. Dėl to turėsime geresnį sukibimą ir galėsime parodyti geresnį rezultatą“, – pasakojo pilotas Giedrius Notkus.

Tuo metu Giedriaus Notkaus šturmanas Dalius Strižanas savo pastebėjimais apie greičio ruožus pasidalijo dar vykstant „dopų“ užsirašymo procedūrai.

Šturmanas papasakojo apie penktąjį greičio ruožą, kuriame ekipažų lauks nemažai iššūkių.

„Įspūdžiai puikūs. Siaura, greita, daug akmenų. Nepasakyčiau, kad jis sudėtingas, bet jame yra visko. Yra net ir plataus asfalto. Man patinka tie greičio ruožai, kur nereikia girdėti „Oi,oi, oi“, – kalbėjo Dalius Strižanas.

Penktadienį, pirmąją ralio dieną dalyvių lauks trys greičio ruožai. Tradiciškai čia bus galima išvysti ir naktinį greičio ruožą Kuresarės miesto gatvėmis.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

SEB verslo augimo programa

01:37:23

OfiSPA – vieta dirbti ir nepavargti

Video

00:21
41:07
04:43

15min metų knygų rinkimai

Esports namai

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie Gazas