Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Greičiausi „4x4 Perimetro“ dalyviai prizais nesidomi

Patys greičiausi dalyviai vairuojantys galingiausius, sportui ruoštus automobilius Vaidotas Paškevičius ir Ruslanas Bičenovas greičio ruožuose lenkia kitus dalyvius milžiniška persvara, tačiau užlipti ant apdovanojimų pakylos nesitiki.
Ruslanas Bičenovas
Ruslanas Bičenovas / Egidijaus Babelio nuotr.

Lietuvio mechaniko Dariaus Biesevičiaus sukonstruotą ralio reidų monstrą „Seat Leon“ valdantis Ruslanas ir visureigių sportui ruoštu „Nissan Terano“ skrajojantis Vaidotas bekelės maratono „4x4 Perimetras“ trasose skrieja sportiniu režimu nė nekreipdami dėmesio į organizatorių reikalavimą neviršyti 70 km/h greičio ruožuose.

Jiems jokie apribojimai negalioja, mat sportininkai čia nesivaržo dėl pergalės, jie važiuoja ne įskaitoje, vienintelėse tokio tipo lenktynėse dalyvauja kitais tikslais.

Egidijaus Babelio nuotr./Ruslanas Bičenovas
Egidijaus Babelio nuotr./Ruslanas Bičenovas

Automobilio išbandymas ir treniruotė 

„Pilnai suprantu organizatorių reikalavimą greičio ruožuose neviršyti 70 km/h greičio, mat daugelis dalyvių važiuoja standartiniais automobiliais be saugos lankų, jų patirtis lenktyniaujant visureigiais taip pat ne vienoda.

Mūsų automobilis atitinka aukščiausius tarptautinės automobilio federacijos FIA saugumo reikalavimus, tad galime sau leisti ir paskraidyti.

Mūsų automobilis atitinka aukščiausius tarptautinės automobilio federacijos FIA saugumo reikalavimus, tad galime sau leisti ir paskraidyti. O ir į „4x4 Perimetrą“ atvažiavome toli gražu ne su kuo nors varžytis, o bandyti ralio reido lenktynėms sukurtą prototipą. Įvairiapusiški greičio ruožai tam itin tinkami.“ – pasakojo Ruslanas Bičenovas. 

Tuo tarpu daugkartinis Lietuvos bekelės varžybų čempionas Vaidotas Paškevičius pripažįsta čia atvykęs pasilinksminti. 

„Lietuvoje trūksta ralio reido tipo varžybų. „4x4 Perimetras“ yra rimčiausias tokio tipo renginys. Manęs nedomina ropojimas bekele šalies perimetru, tačiau patinka skirtingų konfigūracijų ir tipų greičio ruožai. Važiuoju tik juos. 70 km/h greičio apribojimas manęs irgi nevilioja, juk vairuoju saugų, sportui paruoštą automobilį, noriu pasitreniruoti sportiniu režimu“ – atviravo Vaidotas. 

Egidijaus Babelio nuotr./Vaidotas Paškevičius
Egidijaus Babelio nuotr./Vaidotas Paškevičius

Smulkūs gedimai tik į naudą

Kad ir kaip greitai profesionalai lėktų trasose, koją jiems pakiša nesklandumai. Štai Ruslanas Bičenovas dar nebaigė nei vieno iš dviejų jau įvykusių greičio ruožų. Pirmajame sustabdė Lietuvoje konstruoti „Seat Leon“ turbinos gedimas, antrame sustojo dėl nebereaguojančio elektroninio akceleratoriaus pedalo. 

Tačiau nei lenktynininkas, nei automobilį tvėręs ir jį prižiūrintis Darius Biesevičius dėl nesėkmių galvos nekvaršina ir lenktynes tęsia toliau: važiuos likusius greičio ruožus Pabradės poligone ir Druskininkų apylinkėse. Jų tikslas šiose lenktynėse yra surasti kuo daugiau neišbaigtų naujai sukonstruoto prototipo mazgų ir juos sutvarkyti iki artėjančių didžių startų. 

Egidijaus Babelio nuotr./Darius Biesevičius
Egidijaus Babelio nuotr./Darius Biesevičius

Tuo tarpu Vaido treniruotės klostosi geriau. Pirmąjį greičio ruožą baigė toli už savęs palikęs įskaitoje važiuojančius sportininkus, tačiau antrojo finišą pasiekė ant trijų ratų.

Dar ketvirtame kilometre susprogdinęs padangą, 10 kilometrų važiavęs vien tik ant ratlankio jis prieš save sugebėjo prasileisti vos vieną „Extreme“ klasės dalyvį. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius