Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Halls Winter rally 2013“ nugalėtojas – nutrūktgalvis Deividas Jocius

Deividas Jocius
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Deividas Jocius
Šaltinis: 15min
0
A A

Ne vienus metų ralio žiūrovus įspūdingu vairavimu džiuginęs Deividas Jocius 2013-ųjų „Halls Winter rally“ varžybose buvo ne tik labai greitas, bet ir labai stabilus. Tai lėmė patį geriausią rezultatą – pergalę vieninteliame Lietuvoje žiemos ralyje.

Varžybas pradėjęs ramiau nei kiti varžovai, jau po pirmųjų greičio ruožų Deividas Jocius ir jo šturmanas Kastytis Torrau rado savo greitį ir išsiveržę į priekį neužleido savo pozicijų iki pat finišo. Prieš ralį šis ekipažas nė vieno ralio eksperto nebuvo minimas kaip potencialus nugalėtojas.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Iš kito ralyje važiuojančio lenktynininko Ramūno Čapkausko išsinuomoję „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobilį, Deividas ir Kastytis aplenkė ne tik automobilio šeimininką, bet ir daug „ant popieriaus“ greitesnių automobilių.

Pirmi tarp aplenktų – Dominykas Butvilas ir Renatas Vaitkevičius. Antrąją ralio dalį vijęsi Deividą, Dominykas pralaimėjo vos 1,1 sek. Antroje vietoje finišavę lenktynininkai šiais metais startavo „kietesniu“ automobiliu – R4 klasės reikalavimus atitinkančiu „Mitsubishi Lancer Evo X“.

Treti žiemos ralį baigė Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas. „Juta Racing“ komandos „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobilis atitinka N4 klasės reikalavimus. Beje, Vytautas, iki ralio finišo likus dviem ruožams, buvo išsiveržęs į priekį. Tačiau ilgame vienuoliktame greičio ruože Dominykas Butvilas buvo gerokai greitesnis ir atkovojo antrąją vietą.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Verta paminėti ir puikų Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo pasirodymą. Praėjusiais metais šį ekipažą lydėjusi bloga karma, rodos, pasitraukė ir tik iš tolo stebėjo jų finišą puikioje ketvirtoje pozicijoje.

Penkti – lietuviai iš latvių komandos. Tai Rokas Kvaraciejus ir Mindaugas Čepulis iš „ASRT“ komandos. Jų automobilis – „Lancer Evo X“, N grupės.

Nugalėtojų automobilio šeimininkas Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku finišą pasiekė šešti. Ne itin naujas, bet labai greitas jų „Lancer Evo IX“ automobilis lenktyniavo vadinamojoje atviroje klasėje.

Primename, kad daug vilčių teikęs Benedikto Vanago ir Gretos Germanavičiūtės ekipažas su WRC raliuose užsirekomendavusiu „Subaru Impreza S08“ automobiliu pasitraukė dėl techninių priežasčių. Sugedo pavarų dėžė.

Gedo ir publikos favoritų – Martyno Samsono BMW M3, Dovilo Čiutelės VAZ automobiliai.

Įdomi detalė – greičiausias ekipažas iš užsienio važiavo su saulėtosios Italijos vėliava. Alessandro Taddei ir Massimo Daddoveri su „Subaru Impreza“ automobiliu finišavo devinti.

Halls Winter Rally 2013 nugalėtojai:

VIDEO: Halls Winter Rally 2013 winners - Deividas Jocius and Kastis Torrau

„Halls Winter rally“ bendroji įskaita

Vieta
 
St.
Nr.
I vairuotojas
II vairuotojas
Įskaita – Automobilis
Komanda
Rezultatas
Intervalas
Vid. greitis
Nuo lyderio
1
 
15
 
Deividas Jocius
Kastytis Torrau
2 – Mitsubishi Lancer Evo IX
VšĮ „GS RACING CLUB“
01:10:08.1
 
95.82 km/h
 
2
 
1
 
Dominykas Butvilas
Renatas Vaitkevičius
2 – Mitsubishi Lancer Evo X
Ataka Racing
01:10:09.2
+00:01.1
95.79 km/h
+00:01.1
3
 
2
 
Vytautas Švedas
Žilvinas Sakalauskas
2 – Mitsubishi Lancer Evo X
Juta racing
01:10:15.5
+00:06.3
95.65 km/h
+00:07.4
4
 
14
 
Martynas Samuitis
Ramūnas Šaučikovas
2 – Mitsubishi Lancer Evo X
Wellman rally team
01:11:28.4
+01:12.9
94.02 km/h
+01:20.3
5
 
10
 
Rokas Kvaraciejus
Mindaugas Čepulis
2 – Mitsubishi Lancer Evo X
ASRT
01:11:33.5
+00:05.1
93.91 km/h
+01:25.4
6
 
7
 
Ramūnas Čapkauskas
Tomas Šipkauskas
3 – Mitsubishi Lancer Evo IX
Bauer Racing
01:12:03.1
+00:29.6
93.27 km/h
+01:55.0
7
 
20
 
Vaidas Žala
Dainius Alekna
2 – Subaru Impreza
-
01:12:33.3
+00:30.2
92.62 km/h
+02:25.2
8
 
6
 
Giedrius Notkus
Dalius Strižanas
2 – Mitsubishi Lancer Evo IX
Slikas
01:13:03.7
+00:30.4
91.98 km/h
+02:55.6
9
 
17
 
Alessandro Taddei
Massimo Daddoveri
2 – Subaru Impreza N12
-
01:14:05.6
+01:01.9
90.70 km/h
+03:57.5
10
 
8
 
Taras Kravchenko
Yuriy Kuzminov
2 – Mitsubishi Lancer Evo IX
Dynamic Sport
01:14:30.2
+00:24.6
90.20 km/h
+04:22.1

 

RALIO EIGA

Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./Halls Winter Rally 2013
Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Atnaujinta 14:40, po 12 GR: 12-ąjį greičio ruožą Dominykas Butvilas įveikė didžiausiu greičiu, tačiau to neužteko, kad Deividas Jocius būtų nustumtas iš pirmosios vietos. D.Jociaus bei K.Torrau ekipažas išlaikė pirmąją vietą – Butvilas su Vaitkevičiuimi nuo jų atsiliko tik 3,7 sekundės.

Trečioje vietoje finišavo Vytauto Švedo bei Žilvino Sakalausko ekipažas. Jiems iki pirmos vietos trūko 7,4 sekundės.

Atnaujinta 14:26, po 11GR: Priešpaskutiniame, vienuoliktame, 9,3 km ilgio greičio ruože Dominykas Butvilas susigrąžino Vytauto Švedo atimtą antrąją poziciją. Sportininkus dabar skiria 2,6 sekundės persvara, tuo tarpu lyderis Deividas Jocius, siekdamas išsaugoti lyderio vietą savo atotrūkį padidino dviem sekundėmis.

Pranešama, kad daug ralyje dalyvavusių ekipažų privalėjo keistis pradurtas padangas, tačiau rimtesnių avarijų per šį šeštadienį kol kas išvengta – apsivertė tik vienas, 30 numeriu pažymėtas ekipažas pirmajame greičio ruože.

Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./Halls Winter Rally 2013
Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Atnaujinta 13:46, po GR10: 6,4 km ilgio dešimtajame greičio ruože Vytauto Švedo bei Žilvino Sakalausko ekipažas dar labiau paspaudė Dominyką Butvilą. Tarp dviejų lenktynininkų buvęs 1,6 sekundės skirtumas išsivystė į 0,3 sek. Švedo persvarą. Negana to, abu šie ekipažai nuo Deivido Jociaus persvaros nukirpo dar daugiau laiko – trijulė telpa vos į 7,9 sekundės.

Benediktas Vanagas, po pirmojo greičio ruožo pasitraukęs iš kovos dėl techninių gedimų teigė: „Lenktynininkams atgaiva lenktyniauti ralyje, kuriame juos palaiko tokios masės žiūrovų. Visų sportininkų vardu norėtume padėkoti Jums, mieli sirgaliai. Už tai, kad nepabijojote žiemiško oro ir, tikimės, atvykote gerai praleisti laiką gamtoje!

Mūsų ekipažui labai liūdna, kad neturėjome galimybės pasimatyti lenktynių trasoje. Tačiau, neišvengiamai, tai padarysime ateityje! Ačiū, kad esate!“

Pateiktoje jo nuotraukoje matoma gausus skaičius žiūrovų automobilių – panašu, kad šiais metais aukšto lygio ralio varžybų susirinko pažiūrėti itin daug žiūrovų.

Atnaujinta 13:21, po GR9: Ilgiausiame (12,4 km) „Top Gear“ greičio ruože greičiausias buvo Vytautas Švedas. Jis atsilikimą nuo D.Butvilo sumažino 2,1 sekundės – Švedo deficitas sumažėjo iki 1,6 sek. Tuo tarpu lyderio pozicijoje

Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./Halls Winter Rally 2013
Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

esantis Deividas Jocius šį greičio ruožą įveikė trečias.

Vis daugiau intrigos įgaunanti kova tarp 2 bei 3 vietos klibina ir pirmąją poziciją – D.Jociaus, D.Butvilo bei V.Švedo ekipažai telpa į 10,5 sekundės intervalą.

GAZAS.LT reporteris patvirtino, kad moteriško Survilų ekipažo didelė pusnis nesustabdė – damos ir toliau skrieja apsnigtais Utenos apylinkių keliais.

Ramūnas Čapkauskas ir toliau išlieka tvirtu trečios grupės lyderiu – artimiausią konkurentą jis lenkia didesne nei užtikrinta persvara – net 6 minutėmis ir 39,1 sekundės.

Atnaujinta 12:57, po GR8: Po 9,3 km ilgio „TEAM Group-1“ greičio ruožo lyderių lentelė išlieka nepakitusi. Deivido

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Jociaus bei Kastyčio Torrau persvara prieš Dominyką Butvilą bei Renatą Vaitkevičių siekia 12,2 sekundės, o Vytautas Švedas nuo lyderių atsilieka beveik 16 sek.

Gana prastai lenktynės susiklostė Latvijos ralio meistrams. Iškritę Janis Feldmanis ir Martinas Svilis beveik nubraukė kaimyninės šalies lenktynininkų galimybes nugalėti. Utenos regione vykstančiame ralyje Latvijos lenktynininkai nugalėjo pastaruosius trejus metus iš eilės.

Aukščiausią poziciją šiuo metu užimantis sportininkas iš užsienio Maciejus Rzeznikas su „Mitsubishi Lancer Evo X“. Lenkų ekipažą nuo lietuvių lyderių skiria daugiau nei 2 min. 20 sek.

GAZAS.LT reporteris tiesiogiai iš „Halls Winter Rally“ greičio ruožų praneša, kad moteriškas Joanos Survilaitės bei Vestos Survilienės ekipažas įstrigo pusnyje.

Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./Halls Winter Rally 2013
Algirdo Venskaus (waska.lt) nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Atnaujinta 12:18, po 7GR: Po trumpiausio, 6,4 km ilgio septintojo greičio ruožo Deividas Jocius šiek tiek padidina savo persvarą prieš Dominyką Butvilą, o pastarąjį lenktynininką ir Vytauto Švedo ekipažą skiria tik 0,6 sekundės.

Šiame greičio ruože į 10 sekundžių „sutilpo“ net 9 sportininkai. GAZAS.LT reporteris tiesiogiai iš Utenos apylinkių pranešė, kad 6-ojo greičio ruožo finišo nepasiekusio Martyno Samsono BMW M3 jau sugrąžintas į namus – automobilis patyrė techninį gedimą. Tai, savaime suprantama, visą iniciatyvą perleidžia Karoliui Raišiui, dabartiniam septintosios grupės lyderiui.

Siūlome pažiūrėti, kaip atrodė 3/6 greičio ruožas.

VIDEO: Halls Winter Rally 2013 | Greičio ruožas 3/6, Special stage 3/6 - PirkAUTOlizingu.lt

Atnaujinta 11:56, po 6GR: Po šešių greičio ruožų pirmojoje grupėje dominuoja vienintelis čekų Antinino Tlustako bei Lukaso Vyoralo ekipažas su „Škoda Fabia S2000“ automobiliu. Jo konkurentu buvęs Benediktas Vanagas su šturmane Greta Germanavičiūte dėl pavarų dėžės gedimo buvo priversti pasitraukti jau po pirmojo greičio ruožo. Ironiška, tačiau šmaikštuoliai internete juokauja, sakydami, kad Benediktui reikėjo sėsti ne prie „Impreza WRC“ ralio bolido vairo, o į visus įmanomus iššūkius atlaikiusį „OSCar“ automobilį.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013 serviso zona
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“ serviso zona

Antrojoje grupėje verda nuožmi kova. Lyderio poziciją užimantis Deividas Jocius nuo artimiausio persekiotojo D. Butvilo atsiplėšęs 13,3 sek. skirtumu, o Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku nuo antros vietos atsilieka beveik 5 sekundes. 4 bei 5 pozicijas atitinkamai užima Martynas Samutis su Ramūnu Šaučikovu bei Rokas Kvaraciejus su Mindaugu Čepuliu. Pastarasis ekipažas „Halls Winter Rally 2013“ varžybose atstovauja Latvijos komandai ASRT.

Iki šeštojo greičio ruožo sėkmingai antroje vietoje važiavęs Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku nukrito į septintąją vietą. Trečiojoje grupėje jie išlaiko didesnę nei minutės persvarą nuo artimiausių varžovų – Aleksejaus Sivirchukovo bei Gedimino Celiešiaus ekipažo. Trečiąją poziciją šioje grupėje užima Arūnas bei Mantas Vaičiūnai, važiuojantys „Subaru Impreza WRX STI“ automobiliu.

Ketvirtojoje grupėje tarp dalyvių, pilotuojančių automobilius su priekiniais varančiaisiais ratais, pirmauja suomiai Jari Jaakkola bei Tatu Nukki. Jų vairuojamas „Honda Civic Type R“ nuo Jono Pipiro bei Ramūno Babachino „Renault Clio“ atsiplėšęs 21,8 sekundės.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013 serviso zona
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“ serviso zona

Penktoje grupėje dėl pirmosios vietos vyksta nemažai dramos: Gintauto Šlepiko bei Audriaus Pivoro ekipažas nuo Pauliaus bei Ramūno Nanartavičių atsiplėšė tik 2,3 sekundės, o trečioje vietoje važiuojantis Ričardas Baubinas su Gabriele Baubinaite nuo pirmaujančių savo konkurentų atsilieka 2 minutėmis ir 25 sekundėmis.

Justo Tamašausko valdomas „Opel Astra“ užtikrinai pirmauja šeštoje grupėje. Artimiausias jo konkurentas Ignas Taletavičius su „Renault Clio“ atsilieka 1 min 22,5 s.

Septintojoje grupėje tarp galingų automobilių su galiniais varančiaisiais ratais pirmąją vietą perėmė Karolis Raišys su Vytautu Dusevičiumi. Iki šiol užtikrintai, be konkurencijos savo grupėje važiavęs Martynas Samsonas finišo nepasiekė.

Lenkų Pawelo Poletylo bei Piotro Bialowo ekipažas beveik minute pirmauja prieš Ramūno Mynioto bei Svajūno Kuizino valdomą „Renault Clio“.

Atnaujinta 10:51, po 6GR: Šeštajame greičio ruože – permainos tarp pirmaujančių. Dominykas Butvilas su šturmanu Renatu Vaitkevičiumi sumažino savo atsilikimą iki Deivido Jociaus. Šiuos ekipažus skiria 13,3 sekundės.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Dėl neaiškių priežasčių rikiuotėje nukrito Ramūnas Čapkauskas. Vien šiame 9,6 km ilgio greičio ruože jis Deividui Jociui nusileido daugiau nei minute. Sėkmingai besilaikęs antrojoje vietoje R. Čapkauskas smuktelėjo į 7-ąją, prieš save užleisdamas net keturis „Mitsubishi Lancer Evo X“ bei vieną „Subaru Impreza“ automobiliu važiuojančius ekipažus.

Po 6 greičio ruožų į vieną minutę „telpa“ net 8 „Halls Winter Rally 2013“ sportininkų ekipažai, taigi, panašu, kad intriga bus išlaikoma iki pat pabaigos.

Atnaujinta 10:34, po 5GR: Penktajame „Ekonomas“ greičio ruože – Dominyko Butvilo spurtas. Jis 8,9 km distanciją įveikė 0,1 sekundės greičiau už Deividą Jocių bei 3,1 sek. greičiau už Ramūną Čapkauską. Pirmojoje vietoje esantis D.Jocius nuo artimiausio savo persekiotojo R.Čapkausko atsiplėšęs lygiai 16 sekundžių, o trečiąją poziciją užimantis D.Butvilas jau mina ant Ramūno kulnų (juos skiria tik 0,4 sek.).

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Artimiausias lyderiui užsieniečių ekipažas – lenkų Maciejaus Rzezniko bei Przemyslawo Mazuro duetas. Kaimynai gana stabiliai važiuoja „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobiliu, tačiau juos ir pirmą poziciją skiria beveik  pusantros minutės.

Moteriškas Joanos Survilaitės bei Vestos Survilienės ekipažas, preliminariais duomenimis, bendroje įskaitoje užima 13 poziciją. Damos Utenos apylinkėse išraitytuose greičio ruožuose važiuoja „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobiliu.

Pranešama, kad iš ralio pasitraukė įspūdingu važiavimu pasižymintis veteranas Dovilas Čiutelė su Aleksandru Dainiu. Pasitraukimo priežastis – sugedęs „Lada 2105 VFTS“ variklis.

Puikiai pirmąjį greičio ruožą įveikęs latvių Martinso Svilio bei Ivo Pūkio ekipažas taip pat pasitraukė iš lenktynių dėl techninio gedimo.

Atnaujinta 10:00, po 4GR: „Halls Winter Rally 2013“ varžybose veiksmo ne mažiau nei įtempto siužeto trileryje.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

9,4 km ilgio „EGZOTIKA-2“ greičio ruože – pokyčiai. Iš lyderio pozicijos Vytautą Švedą išstūmė Deivido Jociaus  bei Kastyčio Torrau ekipažas – bendroje įskaitoje jie nuo artimiausių persekiotojų (Ramūno Čapkausko) atsiplėšė net 13 sekundžių.

Vytautas Švedas nukrito į trečiąją poziciją, Dominykas Butvilas nuo pastarojo lenktynininko atsilieka tik 0,4 sekundės.

Net ir gilios žiemos metu Utenos apylinkėse darosi išties karšta.

Atnaujinta 09:32, po 3 GR: Trečiajame „PirkAUTOlizingu.lt“ greičio ruože stebinantį greitį rodė Ramūnas Čapkauskas, „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobiliu važiuojantis trečioje grupėje. Jis šiame greičio ruože finišavo pirmas – Deividas Jocius su Kastyčiu Torrau atsiliko 3,1 sek.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Tuo tarpu tiek bendroje įskaitoje pirmaujančio Vytauto Švedo, tiek 2,4 s nuo varžovo atsiliekančio Dominyko Butvilo ekipažų tempai trečiame 9,6 km ilgio greičio ruože skyrėsi vos 0,3 sekundės.

Įdomu tai, kad pirmose penkiose pozicijose figūruoja lenktynininkai, naudojantys „Mitsubishi“ techniką, o 6-ąją poziciją užima Vaidas Žala bei Dainius Alekna su „Subaru Impreza“.

Martyno Samsono valdomas BMW M3 užtikrintai pirmauja tarp viena ašimi varomų automobilių. Septintoje grupėje jie užtikrintai pirmauja – antrąją poziciją užimantis Karolis Raišys (taip pat su BMW M3) atsilieka beveik pusantros minutės.

Atnaujinta 09:03, po 2GR: Antrajame 8,9 m ilgio „Ekonomas“ greičio ruože – rokiruotės: preliminariais duomenimis, Vytautas Švedas beveik 5 sekundėmis aplenkė Dominyką Butvilą bei bendroje įskaitoje pakilo į pirmąją vietą.

Utenos apylinkės keliuose pagirtiną tempą rodo Rokas Kvaraciejus su šturmanu Mindaugu Čepuliu – jie bendroje įskaitoje nuo lyderio atsilieka 13,6 sekundės.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Benediktas Vanagas savo „Facebook“ puslapyje plačiau komentuoja gedimą: „Bičiuliai, iki galo nesusipažinus su automobiliu, po pirmo greičio ruožo jis iškrėtė mums pokštą: sugedo pavarų perjungimo sistema, nebegalime perjunginėti pavarų, o toliau važiuoti tokios būklės technika yra jos gadinimas, todėl esame priversti pasitraukti iš „Halls Winter Rally 2013“.

Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku užtikrintai pirmauja trečioje grupėje – jie nuo antroje vietoje esančio Aleksejaus Svirchukovo bei Gedimino Celiešiaus ekipažo atsiplėšę lygiai puse minutės.

Atnaujinta 08:39, po 1GR: Pirmajame greičio ruože dominuoja Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi, važiuojantys „Mitsubishi Lancer Evo X“ R4 automobiliu. Finišą jie pasiekė per 7 min. 5,8 sek. Lyderiams ant kulnų lipa kaimyninės Latvijos atstovai Martinas Svilis bei Ivo Pūkis – iki Dominyko demonstruojamo tempo jiems trūksta 2,0 sekundžių.

Trečioje vietoje – Vytauto Švedo bei Žilvino Sakalausko ekipažas su N4 grupės Evo X, nuo latvio atsiliekantis vos 0,8 s.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Halls Winter Rally 2013
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally 2013“

Pirmojo greičio ruožo finišą pasiekė ir abu pirmos grupės dalyviai – B. Vanagas 9,4 km ilgio distanciją įveikė per 7 min. ir 44,8 sek., o jo varžovas iš Čekijos A. Tlustakas su „Škoda Fabia S2000“ užtruko 4,4 sek. ilgiau.

Nuostabų tempą rodo Martynas Samsonas su Mindaugu Varža. Jie su galinius varančiuosius ratus turinčiu BMW M3 pirmąjį greičio ruožą įveikė per 7 min. 25,5 sek. bei, preliminariais duomenimis, užima garbingą 11 poziciją, tačiau gali būti, kad finišavus kitiems dalyviams jo pozicija šiek tiek nukris. Dovilas Čiutelė – legendinių „žigulių“ gerbėjas su „Lada 2105 VFTS“ automobiliu finišo liniją kirto po 8 min. 1,1 sek.

Pranešama, kad sugedo Mindaugo bei Artūro Daunoravičių automobilis. Bėdos aplankė ir Benedikto Vanago ekipažą – sugedo „Subaru Impreza WRC“ pavarų dėžė.

Penktadienį (sausio 25-ąją) vyko techninė komisija. Čia buvo tikrinama, ar automobiliai varžyboms paruošti tinkamai, ar nepažeisti jokie reikalavimai, taisyklės. Priskirtoje galerijoje galite pamatyti akimirkas iš ralio automobilių patikros.

Tat designs nuotr./Halls Winter Rally 2013 techninė komisija
Tat designs nuotr./„Halls Winter Rally 2013“ techninė komisija

8 valandą ryto pirmasis 9,4 km ilgio „EGZOTIKA-1“ greičio ruožą pradės praėjusių metų 2 grupės čempionas Dominykas Butvilas, kuriam prispaustu sniegu bei ledu padengtose trasose stenogramą skaitys patyręs šturmanas Renatas Vaitkevičius. „ATAKA Racing“ komanda Utenos apylinkių kelius skros pagal R4 klasės reikalavimus paruoštu „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobiliu.

Po dviejų minučių nuo pirmojo ekipažo pajudėjimo startuos Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku. „JUTA Racing“ komandos nariai į slidžią kelio dangą lyg nagais kabinsis taip pat Evo X automobiliu, tačiau paruoštu pagal N4 reikalavimus.

Pirmieji kaimynai iš Latvijos pajudės treti – Janio Feldmanio bei Anrijso Jesse automobilis – nuožmus konkurentas Butvilo pilotuojamai technikai.

Po minėtos trijulės greičio ruožuose pasirodys ir pirmos grupės dalyviai – B. Vanago ir G. Germanavičiūtės ekipažas su „Subaru Impreza S8 WRC“ bei čekai A. Tlustak ir L. Vyoral su „Škoda Fabia S2000“.

Pilną dalyvių startų tvarkaraštį rasite čia. Esate tikras ralio mėgėjas, pasiruošęs per savo fotoaparato ar vaizdo kameros objektyvą užfiksuoti pačius geriausius kadrus? Dalyvaukite specialiame GAZAS.LT konkurse!

„Halls Winter Rally 2013“ pirmasis greičio ruožas:

VIDEO: GR/SS 1 of Halls Winter Rally 2013

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas