Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Honda Integra“ komanda: „Rezultatą lemia ne tik galia ir pinigai“

„Bunasta by Žaibelis motorsport“ komanda „ENEOS 1006 km lenktynėse“
„Bunasta by Žaibelis motorsport“ komanda „ENEOS 1006 km lenktynėse“
Šaltinis: 15min
0
A A

„Eneos 1006 km lenktynėse“ su standartine, prieš 19 metų pagaminta „Honda Integra“ tarp lyderių finišavusi „Bunasta by Žaibelis motorsport“ komanda įrodė, kad gerą rezultatą lemia ne tik galia ir pinigai.

„Sėkmės paslaptis – stipri komanda. Kai visi žino savo užduotis ir jas atlieka 100 proc., negali nepasisekti“, – po finišo sakė komandos lenktynininkas Ignas Palaima.

Pergalės paslaptis

Tuo ištvermės lenktynės ir skiriasi nuo kitų, kad čia neužtenka greitai apvažiuoti kelių ratų

Nors komandos „Honda“ buvo vienas iš paprasčiausių ir mažiausiai galingų automobilių visoje rikiuotėje, „Bunasta by Žaibelis motorsport“ komanda bendroje „ENEOS 1006 km lenktynių“ įskaitoje pasiekė net 9 poziciją ir laimėjo 1 vietą A2000 klasėje.

I.Palaima, Ignas Brusokas, Tomas Rimkus bei Jurgis Adomavičius nuoširdžiai džiaugėsi tokiu pasiekimu. Pasak jų, svarbiausi dalykai pasiekti pergalei buvo stabilumas, tiksliai apskaičiuota strategija ir geras pasiruošimas.

„Tuo ištvermės lenktynės ir skiriasi nuo kitų, kad čia neužtenka greitai apvažiuoti kelių ratų. Stabilų greitį reikėjo išlaikyti visas devynias valandas ir tuo pačiu nepridaryti klaidų bei nesudaužyti automobilio. Tai tikrai nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti“, – tvirtino J.Adomavičius.

„Bunasta by Žaibelis motorsport“ komanda „ENEOS 1006 km lenktynėse“
„Bunasta by Žaibelis motorsport“ komanda „ENEOS 1006 km lenktynėse“

Netikėtas pasiruošimas

Tiesa, pasiruošti lenktynėms „Bunasta by Žaibelis motorsport“ komandai nebuvo lengva – „Honda Integra“ buvo surinkta iš detalių likus vos mėnesiui iki „ENEOS 1006 km lenktynių“.

Šio automobilio komanda jau nebeketino naudoti jokioms rimtoms ištvermės lenktynėms. Prieš du dešimtmečius pagaminta „Integra“, palyginus su varžovų technika, yra jau labai sena.

Tačiau tai buvo vienintelė išeitis apskritai pasirodyti Palangos trasoje, nes varžyboms ruoštą trečios serijos BMW bandant Kačerginės „Nemuno žiede“ įvyko didelė avarija. Automobilis vertėsi, nukrito nuo šlaito ir, nepaisant didžiulių ekipos mechanikų pastangų, jo nebebuvo galima naudoti lenktynėms.

„Visas mėnuo buvo labai įtemptas, bet nebuvo net minčių pasiduoti ir nestartuoti. Tai man įprasta ir darbe – esame ekspertai, užtikrinantys, kad kroviniai sienas kirstų sklandžiai, todėl žinau, kad visose situacijose galima rasti sprendimą, ypač dirbant su tokia gera ir profesionalia komanda.

Šeštadienį per lenktynes jau nebebuvo dėl ko jaudintis. Visi lenktynininkai važiavo ramiai, stabiliai ir greitai, o I.Brusoko šokis automobilyje pildant degalus labai gerai atspindėjo mūsų nuotaiką“, – tvirtino „Bunasta“ direktorius J.Adomavičius.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas