-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių varžovai į Dakaro ralį sugrįžta su naujos kartos „Audi RS Q e-tron E2“ modeliu

Po praėjusių metų debiuto Dakaro ralyje „Audi“ grįžta su atnaujintu, antrosios kartos „Audi RS Q e-tron E2“. Kaip teigia gamintojas, naujoji versija už pirmtaką pranašesnė tiek technologijų, tiek aerodinamikos prasme.
„Audi RS Q e-tron E2“
„Audi RS Q e-tron E2“ / „Audi“ nuotr.

Audi RS Q e-tron E2“ projekto vyriausiasis dizaineris Axelis Lofferis tvirtina, kad pakeitus kai kuriuos išvaizdos dizaino elementus, jiems pavyko sumažinti automobilio svorį ir dar labiau pagerinti jo balanso paskirstymą.

Audi RS Q e-tron E2“ kėbule nėra nei vienos jo pirmtake buvusios detalės. Taip pat atsisakome ties B statramsčiais kairėje ir dešinėje pusėje esančių apatinių kapoto detalių. Kartu su kitomis modifikacijomis, t.y. optimizuotais kompozitinių medžiagų audinio sluoksniais, tai leido sumažinti svorį“, – pabrėžia „RS Q e-tron“ Axelis Loffleris.

Naujosios versijos kėbulas yra kiek platesnis už pirmtako, kitokias formas įgavo priekinis ir galinis gaubtai. Šie sprendimai lėmė, kad naujoji versija sveria mažiau ir yra arčiau minimalaus 2100 kilogramų reikalavimo, privalomo šios kategorijos technikai.

Taip pat gamintojams pavyko sumažinti ir oro pasipriešinimą dar 15 procentų. Tai padės automobiliui greičiau įsibėgėti iki Dakare maksimalaus leidžiamo 170 km/val. greičio automobiliams ir sumažins elektros energijos sąnaudas.

Atnaujintas kėbulo dizainas bus labiau adaptuotas situacijoms, kai ekipažui teks keisti pramuštą ratą. Pirmosios versijos modelyje atsarginiai ratai buvo paslėpti po dideliais dangčiais, o dabar jie tapo plokšti ir lengviau nuimami. Tai turėtų padėti sutaupyti laiką nesėkmės atveju.

„Su „Audi RS Q e-tron“ stipriai debiutavome Dakare, net pavyko iškovoti pirmųjų pergalių mums naujos automobilių sporto šakos etapuose, – sako „Audi Sport GmbH“ generalinis direktorius Rolfas Michlas, atsakingas už „Audi“ automobilių sportą. – Kaip įprasta tokioje ankstyvoje stadijoje, pilotai, šturmanai ir techninis personalas iškart sutarė dėl tolesnių plėtros tikslų. Jų rezultatus ir atspindi naujasis „RS Q e-tron E2“.“ Tai žymi antrojo vystymo programos etapo pradžią.

„Audi RS Q e-tron E2“ projekto kūrėjai neslepia, kad patobulinimų atsirado ir transmisijoje. Dabar į ratus perduodama galia bus valdoma kiek kitaip – atnaujintų valdiklių pagalba ir tai leis užtikrinti, kad tam tikrais atvejais nebus galios pertekliaus į vieną ar kitą ašį.

Kompiuterinė įranga akimirksniu apskaičiuos, kuriai ašiai galios tuo metu reikia daugiau, o kuriai mažiau.

Ekipažo darbo vietoje taip pat yra šiokių tokių atnaujinimų. Supaprastinta pagrindinė valdymo sistema, turinti keletą režimų, kurie reikalingi lenktynėse.

„Audi“ nuotr./„Audi RS Q e-tron E2“
„Audi“ nuotr./„Audi RS Q e-tron E2“

Vienas iš režimų – lenktynių. Jis naudojamas greičio ruože ir apima visas funkcijas, kurios svarbios varžybų metu. Kitas režimas yra skirtas pervažiavimams tarp greičio ruožų. Tuomet automobilis naudos mažiau elektros energijos ir nedirbs „koviniu“ režimu.

Trečiasis režimas ekipažą informuos apie klaidas ir perspėjimus dėl automobilio mazgų būklės. Paskutinis režimas bus skirtas jau ne ekipažui, o mechanikams. Lengvai prisijungę prie automobilio kompiuterio jie galės analizuoti informaciją ir daryti pakeitimus sistemoje.

VIDEO: Naujasis „Audi RS Q e-tron E2“

„RS Q e-tron E2“ gamintojai kartu su pilotais jau turėjo nemažai testų sesijų, o pirmosios oficialios varžybos komandos laukia jau po mėnesio. Naujoji šio modelio versija bus išbandyta spalio 1–6 dienomis Maroko ralyje. Ten lenktyniaus visi trys „Audi“ komandos ekipažai.

Praėjusiame Dakaro ralyje „Audi“ komandai iškart nepavyko tapti laimėtojais. Nors kai kuriuos greičio ruožus ekipa ir laimėjo, Dakaro beduino trofėjaus galutinėje rikiuotėje jiems iškovoti nepavyko dėl įvairių techninių problemų ir gedimų, stabdžiusių komandos ekipažus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius