Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Į Lietuvą iš Dakaro grįžę A.Juknevičius ir D.Vaičiulis: „Norint geriau, reikia investicijų“

Muzikantai, gerbėjai, nešini gėlėmis, dovanomis, partneriai, šeimos – visi vėlų pirmadienio vakarą susirinko Vilniaus oro uoste pasitikti iš Dakaro ralio grįžusius ir rekordą – 12 vietą absoliučioje įskaitoje – parvežusius Antaną Juknevičių ir Darių Vaičiulį. Pastarieji, gerbėjų minios sutikti, pabrėžė, kad būtent jų palaikymas skatino kovoti iki paskutinio greičio ruožo ir lengvai nepaleisti užimtos pozicijos.
Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio sutiktuvės
Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio sutiktuvės / Luko Balandžio / 15min nuotr.

A.Juknevičius ir D.Vaičiulis drauge su „Craft Bearings“ komanda rekordą pasiekia antrus metus iš eilės. Praėjusiais metais jiems pasisekė iškovoti 21-ąją vietą, šiemet šoko dar aukščiau – į 12-ą vietą.

Rezervo pasilikti nesutiko

Etapas, kada ekipažas išsikovojo 12 poziciją absoliučioje įskaitoje, sako A.Juknevičius, jam buvo pats sunkiausias.

„Labai norėjome išlikti 12-i, pagreitėjome gal 5 proc. ir rizikavome. Darius mano, kad per daug rizikavome, bet kitaip nebūtume buvę 12-iׅ“, – iš karto po grįžimo į Lietuvą kalbėjo komandos pilotas.

Tiesa, šturmanas D.Vaičiulis akcentavo, kad jam sunkiausias buvo ketvirtas etapas, būtent tas, kada komanda prarado 2 valandas vis stodama keisti pramuštų ratų. Beje, ties Dakaro ralio viduriu užsiminę, kad pyksta ant savęs ir graužiasi, jog prarado porą valandų veltui, dabar A.Juknevičius ir D.Vaičiulis ramūs.

„Iki 10 vietos buvo 11 minučių, ją pasiekti buvo tikrai realu. Bet 10-i galėjome būti tik teoriškai, daugiau – tikrai ne. Jau ir taip kitąmet bus sunku įlįsti“, – pastebėjo A.Juknevičius.

D.Vaičiulis čia pat pridūrė, kad būtent rezervą kitiems metams jis akcentavo pilotui tuomet, kai ragindavo nepersistengti su tempu.

„Bet nesutiko jis“, – geros nuotaikos neslėpė šturmanas.

VIDEO: A.Juknevičius: „Nė prieš vieną greičio ruožą nesijaudinau taip, kaip grįžęs čia ir pamatęs tokį sutikimą“

Kalba apie TOP 10

Apie kitus metus ekipažas kalba tik puse lūpų.

„Pirmiausia reikia šitą gražuolį (rodydamas į D.Vaičiulį – red.) kalbinti, – kalbėjo A.Juknevičius. – Nes jis jau pradėjo kažką kalbėti, kad nelabai nori.“

Visgi pilotas akcentavo, kad važiuoti šiaip sau, be tikslų ir ambicijų kažką pagerinti – ne jo charakteriui.

„Visgi norint pagerinti šitą rezultatą reikia naujų investicijų, papildomų partnerių. Reikia patikrinti, kur dar galime pagreitėti, ką pagerinti, nes mūsų technika – 6 metų amžiaus ir tikrai pati seniausia. Aukščiau nebuvo nė vieno tokio automobilio. „X-Raid“ komandos vadovas Svenas Quandtas mus sveikino ir sakė, kad su tokiu automobiliu padarėme kažką neįtikėtino. Nes tikrai – už mūsų jau milijoniniai biudžetai“, – lygino A.Juknevičius.

Tiesa, viena vertus, anot pašnekovo, kitąmet užlipti vėl iki panašios pozicijos bus sunku, antra vertus – lengviau, nes šie metai – paskutiniai „Peugeot“ komandai. „Geri lenktynininkai tikrai neišnyks, jie išsiskirstys per kitas komandas, kurios gal nėra tokios pajėgios kaip „Peugeot“. Tai galbūt šansų pakliūti į TOP 10 bus daugiau“, – svarstė „Craft Bearings“ pilotas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio sutiktuvės
Luko Balandžio / 15min nuotr./Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio sutiktuvės

Pamokas teks išmokti

Anot ekipažo, Dakaro ralis kas kartą yra brandos ir išminties varžybos, o kiekvieną pamoką reikia išmokti.

„Šiemet nepadarėme tų klaidų, kurias darėme pernai, bet padarėme kitų. Natūraliai greitėjant tų klaidų vis bus“, – neslėpė pilotas.

D.Vaičiulis atskleidė, kad šiemet ekipažas darė mažiau klaidų, tačiau smulkesnių. Visgi, pavyzdžiui, tąkart, kai komanda, keisdama ratus, sugaišo trasoje papildomas dvi valandas, jiems tiesiog pritrūko, D.Vaičiulio žodžiais, „šaltos galvos“.

Ir nors buvo ne vieną kartą pasakyta, kad šis Dakaro ralis iš tiesų buvo labai sunkus, „Craft Bearings“ komanda jo pačiu sunkiausiu sau nelaiko. Pasak jų, komanda buvo atlikusi visus namų darbus ir, jausdama lietuvių palaikymą, kovojo iki paskutinės minutės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius