Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2022 01 16, 19:02 Atnaujinta 2022 01 16, 20:05

Iš Dakaro grįžo „Trys karaliai“ – sunkvežimio ekipažas V.Paškevičius, T.Gužauskas ir S.Volkovas

Vilniuje nusileido lėktuvas su lietuviais, grįžtančiais iš Dakaro ralio per Prahą ir Varšuvą. Tikrų sunkiasvorių klasės ekipažas – Vaidotas Paškevičius, Slavomiras Volkovas ir Tomas Gužauskas šiemet labai maloniai nustebino. Jų atstovaujama „Fesh Fesh / ConnectPay“ komanda buvo greičiausia tarp debiutantų sunkvežimių klasėje. Jiems pavyko finišą pasiekti net 12-toje vietoje bendroje įskaitoje, nors ekipažas buvo labai arti geidžiamo dešimtuko.

Visas naujienas apie Dakaro ralį rasite čia

Šiemet Lietuvos ekipažai rinkosi skirtingus skrydžius į Džidą (Jedah) ir atgal. Sunkvežimio ekipažas per Prahą skrido todėl, kad iš Čekijos A.S.O. (Dakaro organizatoriai) surengė vieną iš užsakomųjų skrydžių. Tad lietuviai skrido su kolegomis iš „Fesh Fesh“ komandos.

Atlaikė rimtus išbandymus

Su turbinos ir ratų hidraulinės sistemos gedimais Dakare susidūręs ekipažas nepalūžo ir pasiekė finišą.

Vyrams Dakare reikėjo dirbti ir mechanikais, kapanotis iš smėlio gniaužtų bei tuo pačiu padėti ir panašaus likimo broliams. Viename etapų jie net teikė pagalbą užklimpusiam KAMAZ ekipažui – kadaise Dakaro ralį laimėjusiam A.Karginovui. Ne tik savo tempu visus stebinę naujokai, be kita ko, pelnė ir kitų bivako lenktynininkų pagarbą ir sulaukė ne vieno gero žodžio. Už sunkų atliktą darbą jiems padėti oro uoste susirinko ir Dakaro sirgaliai iš Lietuvos.

Komanda atvirai to nesako, tačiau planuoja startuoti mažiausiai trijuose Dakaro raliuose. O artimiausiu metu neatmeta galimybės mechaninę „Tatra“ pavarų dėžę keisti automatine. Tokiu būdu sunkvežimis gali pagreitėti iki 20 proc.

Labai džiaugėsi pasiekę finišą

Pasitikdami juos susirinkę oro uoste sirgaliai plojo skanduodami padėkos žodžius. Ir patys komandos nariai neslėpė savo džiaugsmo bei dėkojo už palaikymą. Džiūgavo, kad, kaip patys sakė, kepant pirmą blyną Dakare jis neprisvilo.

Kaip didžiausią iššūkį jie įvardino variklio problemas prieš paskutinės dienos etapą, su kuriomis susidūrus „Mamba“ neteko dalies galios.

Vienas komandos narių net išdavė, kad jie turėjo mažiau nei 50 proc. tikimybę pasiekti finišą. Esą tik šiaip ne taip atlaikė bene svarbiausia variklio dalis – turbina. Vos nepavedė jos tepimo sistema, bet jie labai džiaugėsi, kad laikas praleistas remontuojant techniką nenuėjo veltui.

Kviečiame pasiklausyti „ConnectPay“ komandos lenktynininkų išsakytų minčių specialioje laidoje dar prieš prasidedant Dakarui.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas