Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunosios Lietuvos autosporto kartos atstovai – „NP Team“

„NP Team“ – komanda, stipriau pradėjusi reikštis tik praėjusiais metais. Tačiau jos sudėtyje – trys perspektyvūs vairuotojai, ne vienas sėkmingai suorganizuotas renginys ir storas sąsiuvinis su šių metų planais. Kokie tie planai ir iš kur apskritai atsirado „NP Team“, klausiame komandos atstovo – Lino Ramoškos.
Povilas Lencevičius, BMW 3
Povilas Lencevičius, BMW 3 / Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr.
Temos: 2 Slalomas Driftas

- Trumpai pristatyk „NP Team“: kas tai per komanda, kada įsikūrė?

- „NP Team“, kaip komanda pradėjo gyvuoti nuo 2009 metų „Fast Lap“ lenktynių. Tuo metu  pavadinimo dar nebuvo, kažkokios konkrečios komandos taip pat, tiesiog buvo du vaikinai: Jurgis ir Povilas, kurie dalyvavo „Fast Lap“ varžybose.

„NP Team“ oficialiai pasivadinom 2011 metų vasarą, kai nusprendėm organizuoti „driftingo“ treniruotes „Nemuno žiede“.

- Kas atstovauja „NP Team“?

- Šiuo metu turime tris vairuotojus. Povilas Lencevičius (Lencas) su BMW 3 (E30) sedanu, kuris, šiemet netikėtai sudalyvavęs beveik visuose „D1Sport driftingo čempionato“ etapuose, bendroje įskaitoje užėmė 13 vietą. Verta paminėti, kad jo automobilyje sumontuotas 2,8 litro variklis iš naujesnio BMW 3 (nepilni 200 AG) yra turbūt silpniausias tarp visų dalyvių.

Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Arnas Orechovas, „Nissan 200SX S13“
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Arnas Orechovas, „Nissan 200SX S13“

Taip pat komandai atstovauja jauniausiu Lietuvos „drifteriu“ tituluojamas Arnas Orechovas. Jo automobilis – „Nissan 200SX S13“.

Be „drifterių“, „NP Team“ atstovauja ir „Fast Lap“ dalyvis Jurgis Bridžius su „Honda Civic“ kupė.

- Jūs ne tik dalyvaujat, bet ir organizuojat. Ką galėtum papasakoti apie „NP Team“ kuruojamus renginius?

- Šią vasarą pradėję organizuoti „driftingo“ treniruotes, padarėm ir vieną rimtesnį renginį – „NP Team drifto iššūkį“. Kai baigėsi „drifterių“ sezonas, suorganizavome žiemos slalomo ir ralio-sprinto varžybų serijas. Vertinam renginius kaip pavykusius – mūsų pačių lūkesčiai išsipildė, dalyviai liko patenkinti, atsiliepimai iš kitų su autosportu glaudžiai susijusių žmonių taip pat padrąsina.

- Ar planuojat artimiausiu metu organizuoti kokių nors renginių?

- Jeigu orai leis, vasario 12 dieną pradėsime žiemos-pavasario sezono slalomo ir sprinto čempionatą – viso planuojame 9 etapus, kurie vyks kiekvieną savaitgalį.

- Gali trumpai apibūdinti slalomo-sprinto koncepciją?

Sprinto trasa yra kiek didesnio greičio ir atstumo nei paprasto slalomo, nors abiejų rungčių esmė ta pati: sugebėjimas valdyti automobilį įvairiomis sąlygomis ant įvairios dangos. Tiek slalome, tiek sprinte rezultatą lemia „tarpinė“ tarp vairo ir sėdynės, o ne turimas automobilis, tad pastoviai sulaukiame kasdien naudojamomis transporto priemonėmis pasportuoti sumaniusių žmonių.

Dabartinę situaciją Lietuvos autosporte galima vertinti optimistiškai

- Pasikeitus „Nemuno žiedo“ vadovams, pradėjote aktyviai bendrauti su jais. Ar tai įtakojo vadovų pasikeitimas?

- Iš esmės taip. Apie „driftą“ Kačerginėje iki vadovų pasikeitimo net negalėjome pagalvoti. Anksčiau ten šeimininkavę žmonės turėjo nusistatę labai konkrečias trasos kainas, o jų politika buvo „įdomi“.

Pasikeitus trasą valdantiems žmonėms, radome atvirą kvietimą siūlyti idėjas – nusprendėme pabandyti. Pirmas susitikimas su „Nemuno žiedo“ rinkodaros vadovu Martynu užtruko gal pusvalandį, o po jo, preliminariai sukirtę rankomis, išvažiavome tvarkyti trasos. Nuo to karto bendraujame šiltai – pasikeitę vadovai jau per pirmą mėnesį į trasos infrastruktūrą įnešė svarų indėlį. Pavyzdžiui, pavojingiausios trasos vietos greitai buvo apstatytos padangomis, pastoviai daromos įvairios akcijos trasos nuomai.

Patys šį pokytį vertiname dešimčia balų. Linkime taip dirbti ir toliau.

- Kovo 31 dieną vyks Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) suvažiavimas. Jam kaip nors ruošiatės?

- Esam svarstę galimybę kaip komanda stoti į LASF narius, tačiau kol kas neskubame – analizuojame situaciją, taisykles ir sąlygas.

Taip pat, kartu su „Nemuno žiedu“, esame parengę projektą dėl neklasifikuojamų varžybų taisyklių ir Automobilių sporto kodekso pakeitimų. Jeigu viską vardinti pažodžiui, gautųsi sudėtingas rašinys, tačiau mūsų pasiūlymo esmė – sudaryti paprastas sąlygas tiek žmonėms organizuoti paprastas varžybas, tiek mėgėjui sportininkui jose dalyvauti.

Tikimės, kad suvažiavimo metu bus pasirinktas konkrečiai mūsų ir VšĮ „Nemuno žiedas“ pasiūlytas projektas. Neatmetame ir galimybės, kad situacija mūsų atžvilgiu po suvažiavimo taps labiau komplikuota. Tokiu atveju turbūt galutinai atsisakytume minties stoti į federaciją.

Kai kuriuos kitus pateiktus siūlymus mūsų komanda vertina neigiamai, tačiau ateitis viską parodys – dabar prognozuoti kažko dar nesiryžčiau.

- Ką pats manai apie dabartinę autosporto padėtį Lietuvoje?

- Dabartinę situaciją vertinu optimistiškai. Vienintelę Lietuvoje žiedinių lenktynių trasą valdo jauni, entuziastingi žmonės, o tai jau geras ženklas.

Vis tik stipriai jaučiamas rėmėjų trūkumas, jų susidomėjimo autosportu stoka. Verta paminėti ir ne visada draugišką bendravimą tarp sportininkų. Mūsų manymu, Lietuvos autosporto bendruomenė yra per maža, kad pyktųsi.

Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Povilas Lencevičius, BMW 3
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr./Povilas Lencevičius, BMW 3

- Kokia jūsų nuomonė apie „driftingo“ federacijos sukūrimą Lietuvoje? Tuo pačiu, apie jos tapimą oficialia LASF nare?

- Tokios federacijos kūrimas jau buvo aptartas su kai kuriomis „drifto“ komandomis, vairuotojais ir kitais suinteresuotais asmenimis. Poreikis jaučiamas, tad, manau, tik laiko klausimas, kada tokia institucija įsikurs.

Tačiau dėl galimos „driftingo“ federacijos dalyvavimo LASF veikloje abejočiau – tai vis tik yra labiau šou nei sportas ir daugumoje pasaulio valstybių „driftingo“ organizacijos nėra vietinių autosporto federacijų narės.

- Kokie „NP Team“ planai kitiems metams?

- Pradėsime nuo žiemos-pavasario slalomo ir sprinto čempionato. Atšilus orams, grįš „drifto“ treniruotės, kurios plėsis – viena iš konfigūracijų bus prie garsiojo „Ąžuolo“ posūkio.

Turbūt didžiausias šių metų planas – suorganizuoti keturių etapų „driftingo“ čempionatą. Jau esame apžiūrėję vietas, kai kur – net rezervavę datas, o šiuo metu vyksta intensyvus darbas su rėmėjų paieška.

Planuojame kažkiek prisidėti ir prie „Rytų Europos Driftingo Čempionato“ (EEDC) varžybų Lietuvoje organizavimo.

Remigijaus Lapinsko nuotr./„NP Team“ „Žiemos iššūkio“ akimirka
Remigijaus Lapinsko nuotr./„NP Team“ „Žiemos iššūkio“ akimirka

Šiems metams planų turime daug – prisidėsime prie kai kurių kitų autosportininkams skirtų renginių, bendrausime su Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) studentų atstovybe.

- O kokie komandos vairuotojų planai?

- Komandos narių tikslai paprasti – važiuoti. Įspūdingas Povilo pasirodymas praėjusių metų „D1Sport driftingo čempionate“, teisėjų rekomandacijos ir pagyros šiais metais leidžia tikėtis didesnių pasiekimų.

Iš prie komandos tik šią žiemą prisijungusio Arno tikimės nedingstančio entuziazmo – tikimės, kad jis ir toliau tobulės tokiais tempais, kaip 2011-aisiais.

Iš Jurgio laukiame dar aktyvesnio dalyvavimo žiedinėse lenktynėse, sukasi mintys ir apie „Omnitel 1000 km“ lenktynes.

Vertėtų paminėti ir pagrindinę filosofiją ir žinomą frazę, kuria stengiamės vadovautis: „Keep drifting fun“. Tą patį taikome žiedinėms lenktynėms ir viskam, ką darome. Svarbiausia, kad būtų smagu ir įdomu, tada šypsena veide atsiranda nepaisant rezultatų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius