Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Juleso Bianchi avarijos tyrimo išvados skelbia, kad dėl avarijos kaltas pats pilotas

Juleso Bianchi avarija
Stop kadras / Juleso Bianchi avarija
Šaltinis: F-1.LT
0
Skaitysiu vėliau
A A

FIA sudarytos Avarijų grupės pateiktose išvadose teigiama, kad Julesas Bianchi Japonijos GP metu nepakankamai sulėtino tempą, dėl to neišvengė avarijos, kurios metu patyrė sunkią galvos traumą.

FIA sudaryta 10 žmonių grupė, kurioje buvo tokie asmenys kaip Rossas Brawnas, Stefano Domenicali ir Emersonas Fittipaldi, paskelbė išvadas apie avariją bei rekomendacijas, kokių veiksmų reiktų imtis, kad panašūs incidentai nepasikartotų ateityje. Išvados sudaro 396 puslapius.

Avarijų grupė pasiūlė dar kartą detaliai peržiūrėti geltonų vėliavų taisykles bei rekomendavo sumažinti greičius geltonose zonose, visose trasose, kuriose vyks F-1 lenktynės.

FIA jau anksčiau ėmėsi veiksmų ir po kelių bandymų nusprendė, kad nuo 2015 m. čempionate bus naudojama Virtualaus saugos automobilio fazės sistema – VSC.

„Twitter“ nuotr./Juleso Bianchi avarija
„Twitter“ nuotr./Juleso Bianchi avarija

Avarijų grupės pateiktose išvadose teigiama, kad J.Bianchi Japonijos GP lenktynių metu mojuojant geltonomis vėliavomis nepakankamai sumažino tempą tam, kad išvengtų incidento toje vietoje, kurioje buvo šalinamas Adriano Sutilo bolidas.

„Jei pilotai laikytųsi reikalavimų, galiojančių tuo metu, kai trasoje mojuojamos dvigubos geltonos vėliavos, tokiu atveju pavojus negrėstų ne tik patiems pilotams, bet ir trasoje dirbantiems maršalams“, – rašoma ataskaitoje.

Pateiktuose dokumentuose taip pat atmetama mintis, jog uždaras bolido kokpitas būtų apsaugojęs sportininką nuo sunkios galvos traumos.

„Scanpix“/„LaPresse“ nuotr./Julesas Bianchi
„Scanpix“/„LaPresse“ nuotr./Julesas Bianchi

„Uždaras bolido kokpitas nebūtų apsaugojęs sportininko nuo rimtų traumų tokioje situacijoje, kai 700 kg sveriantis automobilis 126 km/h greičiu trenkiasi į transporto priemonę, kuri sveria 6500 kg. F-1 bolide tiesiog nėra tokiems smūgiams atsparios struktūros, kuri sugertų tokią didelę smūgio energiją. Būtina pasirūpinti, kad ateityje panašios situacijos nepasikartotų ir joks bolidas nekliudytų nei kranų, nei trasos teritorijoje dirbančių maršalų“, - skelbiama išvadose.

Pateiktose išvadose taip pat teigiama, kad visos saugumui užtikrinti reikalingos procedūros Japonijos GP metu buvo atliktos tinkamai. Tiesa, buvo pasiūlyti keli dalykai, kurie turėtų padėti ateityje išvengti panašių situacijų.

VIDEO: J.Bianchi avarija

Vienas iš pasiūlymų – lenktynės neturėtų prasidėti vėliau nei 4 val. iki saulėlydžio. Toks pasiūlymas negaliotų tik tuo atveju, jei varžybos turi įvykti tamsiu paros metu.

Avarijų grupė taip pat pasiūlė gerai peržiūrėti kitų metų tvarkaraštį, kad varžybos nebūtų rengiamos lietingojo sezono metu. Speciali grupė rekomendavo skirti padangų gamintojai „Pirelli“ papildomus bandymus, kurių metu kompanija galėtų išmėginti tik lietui skirtas padangas bei pagerinti jų kokybę.

F-1.LT
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas