15min be reklamos
2023 02 01, 08:57

Ką „Ilgųjų peilių naktis“ atnešė Karoliui Raišiui paskutiniuose Monte Karlo greičio ruožuose

„Ilgųjų peilių“ naktimi paskutiniai du Monte Karlo ralio etapai vadinami neveltui. Šis žodžių junginys primena ne istorinius įvykius, o svarbų techninį elementą – naktį įjungti visi mašinų ilgų šviesų prožektoriai tarsi balti peiliai išlenda ir pjausto kalnų tamsą.

Rezultatai

Istoriniame Monte Karlo ralyje „Ilgųjų peilių naktimi“ vadinami du paskutiniai naktiniai greičio ruožai – SS 15 ir 16.

Pasak lenktynininko Karolio Raišio, naktį lekiant kalnų serpantinais galima prarasti viską, galima net nefinišuoti. Tačiau visuomet yra šansų, kad konkurentai padarys klaidą ir tu juos pranoksi šiomis maksimalių išbandymų sąlygomis.

Taip ir nutiko. Praėjusią naktį Prancūzijos Alpėse Karolis ir Ovidijus pasirodė tikrai garbingai. Iš P8 bendroje įskaitoje ir P3 savo automobilių klasėje (pagal pagaminimo metus, amžių) lietuviai šoktelėjo po vieną du laiptelius aukščiau ir vienoje, ir kitoje klasifikacijoje.

Po to grįžo prie starto-finišo arkos Monake ir garbingai baigė pasirodymą seniausiame Europos ralyje. Savo klasėje lietuviai – antri, bendroje įskaitoje – šešti.

Platesnį Karolio Raišio komentarą ir vaizdo reportažą publikuosime trečiadienį dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Lietuvoje įmonės tvarumą supranta kitaip nei kitose Baltijos šalyse
Reklama
Periodontitas: simptomai ir faktai, kodėl nereikia bijoti jo gydymo
Reklama
Ko reikia tikram šeimos automobiliui: esmė slypi nepastebimose smulkmenose
Reklama
Intensyvėjant „Rail Baltica“ statyboms darbams ruošiasi geležinkelio tiesėjai
Parašykite atsiliepimą apie Gazas