Vokiški agregatai varžovų techniką, kaip manoma, pajėgumu lenkia jau kelerius pastaruosius metus, tačiau pernai jų pranašumas šioje srityje dažnai buvo nusveriamas „Renault“ variklių kitų charakteristikų privalumų.
Prancūziškai motorai gali pasigirti ženkliai geresniu ekonomiškumu – tai praėjusiais metais, kaip tvirtinama, labai išnaudojo „Red Bull“ komanda, galėjusi sudeginti nemažai papildomo kuro vien galinio difuzoriaus apipūtimui. Šią praktiką šiemet smarkiai apribojus, svarstyklės esą vėl nusviro į vokiečių pusę.
Graikijos „GoCar.gr“ paskelbtais buvusio „Cosworth“ vadovo Marko Gallgherio duomenimis, „Mercedes“ varikliai yra 15 AG galingesni už „Ferrari“ motorus bei net 30 AG – už „Renault“. „Cosworth“, tuo tarpu, nuo lyderių atsilieka net 50 AG.
2012 m. F-1 variklių galingumas pagal „GoCar.gr“
Varikliai | Galia |
Mercedes–Benz | 780 AG |
Ferrari | 765 AG |
Renault | 750 AG |
Cosworth | 730 AG |