Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kipro ralis: S.Loebas diktuoja tempą

Kaip ir prieš daugiau nei mėnesį vykusiame Norvegijos ralyje, taip ir šį savaitgalį Kipre, Sebastieno Loebo ir Danielio Elenos ekipažas yra pasiryžęs įrodyti, kad būti pirmuoju automobiliu trasoje ir „valančiu“ kelią kitiems, jiems nesutrukdo būti greičiausiems. Penktadienį jie užtikrintai laimėjo asfaltinius greičio ruožus, o šiandien savuoju„Citroen C4 WRC“ po truputį didina atotrūkį ir ant žvyro dangos.
Sebastienas Loebas trasoje
Sebastianas Loebas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Negana to, šeštadienis pagrindinei „Citroen“ konkurentei – „BP Ford Abu Dhabi“ komandai apkarto jau aštuntajame greičio ruože (GR 8). Nors dieną užtikrintai pradėjo du greičiausieji ekipažai: Mikko Hirvonenas su Jarmo Lehtinenu ir Jari-Matti Latvala su Mikka Antila, pastarasis ekipažas čia nulėkė nuo trasos į griovį. Nors Latvala/Antila po kiek laiko ir grįžo į trasą, laiko buvo sugaišta daugiau nei 21 minutė. Tai reiškia, jog tolimesnė kova dėl aukštesnių pozicijų vargu ar įmanoma - nuo aštuntosios pozicijos, už kurią duodamas 1 įskaitinis taškas čempionate, juos skiria apie 16 minučių.

Sebastienas minėjo, kad valyti kelią iš paskos važiuojantiems automobiliams vis tiek atima šiek tiek laiko, nors prieš tai Kipre ir palijo ir važiavimo sąlygos pasikeitė, lyginant su sausu paviršiumi.

„Šiai trasos vietai nebuvau gerai surašęs stenogramos“ – avarijos priežastis aiškino J.M.Latvala. „Įlėkėme į kairįjį posūkį kiek per greitai, todėl nebespėjome įsukti į dešinį vingį, buvusį iškart po kairiojo, reikiama trajektorija ir greičiu – taip mes nučiuožėme nuo kelio ir užstrigome. Aplinkui nebuvo nei vieno žiūrovo, todėl man teko pabėgėti 1 kilometrą, prisišaukti pagalbos, kad galėtume išstumti automobilį“.

Aštuntajame greičio ruože avariją patyrė ir jaunasis Sebastienas Ogieras. Iki tol buvęs šeštoje pozicijoje už puikiai važiuojančio Petterio Solbergo, prancūzas, vairuojantis „Citroen C4 WRC“ apvirto visiškai netoli finišo.

Kipro ralio absoliučioje įskaitoje po GR 9 pirmauja Loebas/Elena. Sebastienas minėjo, kad valyti kelią iš paskos važiuojantiems automobiliams vis tiek atima šiek tiek laiko, nors prieš tai Kipre ir palijo ir važiavimo sąlygos pasikeitė, lyginant su sausu paviršiumi.

Antri važiuoja Hirvonenas/Lehtinenas, pralaimintys lyderiams 1 minutę ir 8,3 sekundės, tačiau aštuntajame greičio ruože sugebėję aplenkti Dani Sordo su Marcu Marti („C4 WRC“). Pastarieji nuo lyderio atsilieka 1 minutę ir 19,1 sekundės. Ketvirti: P.Solbergas ir Philas Millsas („Citroen Xsara WRC“) – 2 min. ir 44,8 sek. nuo S.Loebo. Penkti – rusą Evgenijų Novikovą ir Dale'ą Moscattą aplenkę Matthew Wilsonas su Scottu Martinu, atstovaujantys „Stobart M-Sport“ komandai. Pastarieji lyderiui pralaimi daugiau nei penkias su puse minutės.

Labai negausioje „Junior WRC“ (J-WRC) įskaitoje tebevažiuoja visi trys startavę ekipažai. Ryškia persvara čia pirmauja čekas Martinas Prokopas su Janu Tomaneku („Citroen C2 S16000“), daugiau minute ir 42 sekundėmis laimintys prieš lenkus Michalą Kosciuszko ir Maceką Szczepaniaką („Suzuki Swift S1600“). Trečioje vietoje važiuojantys Aaronas Bukartas bei Michaelis Koelbachas iš Vokietijos, GR 6 prarado labai daug laiko ir praktiškai nebeturi šansų pavyti konkurentų.

Serijinių automobilių pasaulio ralio čempionate (P-WRC) pirmauja portugalai Armindo Araujo su Ramalho Migueliu („Mitsubishi Lancer Evo IX“), tačiau jiems ant kulnų mina Norvegijos ralio herojus – švedas Patrikas Sandellas, vairuojantis „Škoda Fabia S2000“. Jiedu su šturmanu Emiliu Axelssonu po truputį tirpdo P-WRC lyderio persvarą.

P.Sandellas minėjo, kad penktadienį neįprastomis sąlygomis asfaltiniuose greičio ruožuose labai saugojo automobilį ir jau buvo beveik išmokęs valdyti žvyro dangai skirtomis padangomis „apautą“ automobilį ant sauso asfalto, kada pradėjo lyti. Tada, švedo teigimu, teko vėl mokytis viską iš naujo.

Latvių ekipažas – Andis Neikšansas su Petersu Dzirkalsu po pirmosios dienos buvo septinti, o šiuo metu yra pakilę iki šeštosios pozicijos, nes aplenkė italus Simone Campedelli ir Danilo Fappani. Toks tempas išties yra geras, kadangi Latvijos lenktynininkai šiemet debiutavo tokio rango pirmenybėse kaip nuolatiniai dalyviai ir atsilieka tik nuo vietines trasas puikiai pažįstančių Kipro atstovų bei gerai žinomų čempionato dalyvių.

Šį šeštadienį Kipro ralyje bus įveikti du ilgiausieji greičio ruožai, o paskutinę ralio dieną –sekmadienį, laukia dar trys. Visi iš jų bus padengti žvyro danga ir itin ilgi, išskyrus paskutinįjį (keturioliktąjį), kurį sudarys 11,7 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius