-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Koks didžiausias „Formulės 1“ organizatorių galvos skausmas?

Pasaulio automobilių sporto karalienės, „Formulės 1“, 2017-ųjų sezonas baigėsi iš esmės panašiai, kaip ir trys ankstesni – „Mercedes“ komandos triumfu. „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis įnirtingai priešinosi „Mercedes“ lyderiui Lewisui Hamiltonui daugiau nei pusę sezono, tačiau vėliau intriga pamažu nuslūgo ir vokietis ne tik turėjo pamiršti kovą dėl pirmosios vietos sezono įskaitoje, bet ir gerokai pasistengti, kad išsaugotų antrąją, mat į ją sezono gale kėsinosi kitas „Mercedes“ atstovas Valtteri Bottas.
„Formulės 1“ čempionato etapas Meksikoje.
„Formulės 1“ čempionato etapas Meksikoje. / „Scanpix“ nuotr.

Skirtumai tarp komandų pajėgumų yra labai dideli ir šis F1 sezonas – tik dar vienas to įrodymas. Beveik visi pirmas keturias konstruktorių įskaitos vietas užėmusių komandų lenktynininkai atitinkamai išsidėstė ir pilotų įskaitoje: 5–6 – „Red Bull“, o 7–8 – „Force India“, tik „Mercedes“ V.Bottui pritrūko vos 12 taškų, kad aplenktų antroje vietoje buvusį „Ferrari“ S.Vettelį. Konstruktorių taurėje turimi taškai tą iliustruoja dar geriau: pirmi „Mercedes“ per 2017-uosius surinko 668, „Ferrari“ – 522, „Red Bull“ – 368, o „Force India“ – 187 taškus. Penktoje vietoje likusi „Williams“ per visą sezoną sukrapštė 83 taškus.

Pilotų įskaitoje po L.Hamiltono (363 taškai) išsirikiavo S.Vettelis (317), V.Bottas (305), Kimi Raikkonenas (205), Danielis Ricciardo (200), Maxas Verstappenas (168), Sergio Perezas (100), Estebanas Oconas (87) ir kiti.

Didžiausia „Formulės 1“ problema – ne naujas logotipas

Naujieji F1 savininkai turės ką veikti ir be naujo logotipo kūrimo. Intrigos geriausioje pasaulio automobilių sporto šakoje pastaraisiais metais nebūna daug – juk prieš „Mercedes“ erą buvo ketverius metus trukęs „Red Bull“ dominavimas. „Mercedes“ jis dar bent kažkiek įdomesnis, kadangi L.Hamiltonas iškovojo tik tris čempiono titulus, o vieną – Nico Rosbergas. „Red Bull“ atveju visus keturis sezonus dominavo S.Vettelis.

Galima prisiminti 2017-ųjų pradžioje, dar prieš prasidedant sezonui, vykusius F1 bandymus Barselonoje. Jų metu „Ferrari“ buvo greičiausi, o „Mercedes“ atsiliko ne taip ir mažai – buvo galima tikėtis, kad vokiečių inžinieriai padirbės ir atsilikimą sumažins, tačiau, kad jie antroje sezono pusėje nepaliks šansų italams, tikėjosi mažai kas. Juk šiemet keitėsi ir F1 reglamentas – jis viso sezono metu leido komandoms tobulinti variklius, pačios formulės tapo platesnės, o ant jų sumontuotos didesnės padangos. Tačiau tai nepadėjo kitoms komandoms išsiveržti į lyderių gretas.

„Jis nusipelnė pergalės – Lewisas buvo geresnis. Žiemą mes sunkiai dirbsime ir aš tikiu, kad grįšime tik dar stipresni“, – šie S.Vettelio žodžiai, ištarti po paskutinio F1 sezono lenktynių Abu Dabyje finišo, geriausiai iliustruoja antroje vietoje sezono įskaitoje likusio žmogaus nuotaikas.

Tikėkimės, kad 2018-ųjų sezone ne tik „Ferrari“, bet ir dar bent viena komanda galės mesti iššūkį „Mercedes“ kovoje dėl pirmosios vietos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius