Tačiau vakar KSK „Juta“ į prieš tai minėtas pareigas pasiūlė taip pat „drifto“ scenoje gerai žinomą Antaną Kyguoli. Kiek netikėtas žingsnis, nes net Lietuvos automobilių sporto federacijai pateiktame siūlyme rašoma, kad Antanas jau ketverius metus dalyvauja „Drifter.lt“ klubo veikloje.
Tikslus pranešimo tekstas:
KSK „Juta“ rekomenduoja šį kandidatą, nes šis asmuo „drifto“ veikloje yra nuo pat oficialios šio sporto pradžios Lietuvoje (2007 m.) kaip dalyvis. Antanas Kyguolis dalyvauja pagrindinio ir vieno iš stipriausių „drifto“ klubo „Drifter.lt“ veikloje ketverius metus. 3 metus vyksta į užsienyje vykstančias varžybas ir bendrauja su šių šalių dalyviais bei organizatoriais (Ukraina, Baltarusija, Rusija, Latvija).
2011 m. liepos mėn. 2 – 3 d. organizavo pirmą kartą vykusį Lietuvoje tarptautinį EEDC („Eastern European drift championship“) etapą „Nemuno žiedo“ trasoje. Šis čempionatas viso vyko penkiose šalyse: Ukraina, Baltarusija, Rusija, Latvija, Lietuva. Šiais metais šį tarptautinį čempionatą papildė dar dvi šalys: Vengrija ir Lenkija.
A.Kyguolis taip pat susijęs ir kitu automobilių sportu. Klubo „RS Motorsport“ prezidentas, šis klubas 2009 m. dalyvavo „Omnitel 1000 km“ varžybose Palangoje su „Porsche 968“ automobiliu A3000 klasėje, 2008 m. komandos „EB motorsport“ mechanikas tose pačiose varžybose. Įvairių greituminių slalomų dalyvis bei prizininkas, „Kauno ruduo 2010“ dalyvis.
Tiesa, pranešime padaryta viena klaida – pirmasis „Driftingo Čempionatas“ buvo organizuotas 2006, o ne 2007 metais.
Bet kokiu atveju, susidariusi situacija – įdomi. Ilgą laiką nenorėję kištis į LASF struktūras ir vengę oficialių reglamentų bei reikalavimų, Lietuvos „drifto“ atstovai dabar konkuruoja dėl progos užimti kuo aukštesnes pareigas būsimame komitete. Šioje scenoje gresia nedidelis perversmas, tačiau kam tai išeis į gera ir kam – į bloga?