-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kupinas kvapą gniaužiančių incidentų „Aurum 1006 km“ lenktynes laimėjo „Circle K“ komanda

Be jokios abejonės, šiose „Aurum 1006 km lenktynėse“ buvo galima tikėtis įnirtingos kovos. Bet tokios įnirtingos, su kontaktais ir netgi apsižodžiavimais... sulaukiame tikrai ne kiekvienais metais. Nugalėtojas paaiškėjo tik lenktynių pabaigoje. Tai – trečią kartą iš eilės Palangos lenktynes laimėjusi „Circle K Miles Plus“ komanda. Antroje vietoje – įspūdingas „Exit by Balpol“ Mercedes. Trečią vietą iškovojo pernykščiai antros vietos laimėtojai „Porsche Club by LG Oled“. Į dešimtuką pateko ir trys TCR automobiliai. NOKER užėmė 4-ąją, INTER RAO – 5-ąją, AUTOGLASS Service by EUNEPA – 9-ąją.

Kiek kartų vietomis keitėsi lyderių trejetuko nariai – „Mercedes AMG GT3“ (broliai Nemunas ir Nerijus Dagiliai ir Deividas Jocius), „Porsche 991“ (broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai ir Ralfas Aronas su Julium Adomavičium) bei „Gera Dovana Šiauliai RD Signs Reimpex“ (Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Martynas Griška ir Egidijus Gelūnas), sunku suskaičiuoti.

Plačiau apie lenktynių eigą skaitykite čia.

Bet lenktynių scenarijus buvo užkoduotas jau starte.

Nors iš pirmosios „pole“ pozicijos startavo Estijos kartingų čempionas R.Aronas (Circle K), jį tiesiojoje pavijo ir aplenkė Paulius Paškevičius (Gera Dovana Šiauliai RD Signs Reimpex). Tačiau jau pirmajame posūkyje Lambo užstrigo, Pauliui vengiant kontakto su Ralfu Aronu. Tokiu būdu šis galingas automobilis nukrito į rikiuotės vidurį ir vėl turėjo lenkti daugybę lėtesnių varžovų, kad pasiektų TOP3.

Vėliau šiauliečiai dar buvo pakilę į pirmąją vietą, kol konkurentai pylė degalus. Tačiau Lambo vartoja daugiau degalų, nei „Porsche“, tad greitai išryškėjo „Circle K“ ir „Balpol“ (Mercedes AMG GT3) pranašumas.

Štai šių dviejų komandų konkurenciją lydėjo netgi kontaktai trasoje ir nuolatinis mirksėjimas varžovams. Nemunas Dagilis ironizavo, kad gal raudonojo „Circle K“ pilotas mirksi savo mamai, nes galimybių lenkti neturi. Ir žadėjo nelipti į sceną, jei nelaimės lenktynių. Savo sprendimą motyvavo tuo, kad lenktynės režisuojamos tik vienai komandai. Vėliau savo pažadą įvykdė, per apdovanojimus scenoje nepasirodė.

Na, iš tiesų „Mercedes“ ir brolių Gelžinių „Porsche“ vienas kitą lenkė tikrai ne kartą. Kol ties starto/finišo tiesiąja susiaurėjime (vadinamajame „užtrauktuke“) D.Jocius, atakuodamas su „Mercedes“ stumtelėjo ir apsuko R.Arono „Porsche“. Teisėjai nagrinėjo šią situaciją, kol nusprendė nesiimti veiksmų dėl šio epizodo.

Tačiau Nemunas Dagilis nebuvo labai patenkintas kitomis jo komandai skirtomis baudomis. Tarkime, už tai, kad teisėjams iškėlus raudonas vėliavas, važiavo į techninio aptarnavimo zoną arba už lenkimą esant geltonos vėliavos fazei.

Ši kova puikiai iliustravo kovą ne tik TOP3, bet ir dvidešimtuke.

Deja, lenktynių pabaigoje dėl gedimo Lambo iš konkurencinės kovos pasitraukė ir prarado trečią vietą.

Lenktynių metu nepavyko išvengti didelių incidentų. Trasoje užsidegė į prizinę vietą pretendavęs „ES Motorsport“ žalios spalvos „Porsche 991“. Lenktynės buvo sustabdytos, trasą plovė ugniagesiai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Lenktynėse automobilis parbloškė CIRCLE K komandos vadovą

Jau pačioje pradžioje dūmais apsipylė D.Čiutelės LADA, teko pirkti naują variklį. Į atitvarus rėžėsi „Lesta“ CUPRA TCR. Vėl buvo stabdomos lenktynės, tvarkomi atitvarai.

WINART senukas BMW pametė galinį stiklą. „Sauda by GSR“ komandos TCR ties Klaipėdos posūkiu taranavo „Bunasta-Savesta“ BMW, pirmavusį GT4 klasėje...

Iš esmės lenktynių metu geltonos/raudonos vėliavos buvo keliamos rekordiškai dažnai. Todėl nuvažiuoti 1006 km nepavyko, lenktynės pagal taisykles finišavo praėjus 10 val. po starto. Lyderis nuvažiavo 352 ratus vietoje 373.

LASF taurė už greičiausią ratą lenktynių metu įteikta nugalėtojų komandos lyderiui J. Gelžiniui. Važiuodamas 106-ąjį ratą Jonas išvystė didžiausią spartą ir nuvažiavo šį ratą per 1 min. 09,108 sek.

Pergalės klasėse

„Aurum 1006 km lenktynėse“ kaip lygūs tarp lygių jaučiasi ir klasių čempionai. Jie to nusipelnė ir buvo pagerbti didžiojoje scenoje.

Be jau minėtų komandų - klasių čempionių ir prizininkių – TC3 klasės varžytuves laimėjo „Intrans Racing by Meatbusters“ komandos sportininkai, vairavę „Audi A4“.

TC4 klasės nugalėtojais pripažinti „Dock by 222“ vyrai su „Volkswagen Scirocco“, o TC5 su naujuoju „Ford Shelby Gt 350“ nugalėjo „RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ ekipa.

Dyzelinių automobilių klasėje konkurencija buvo mažiausia, o ją laimėjo „Citus Racing“ su „Volkswagen Golf“.

GT4 klasėje su gražuole „Ginetta GT4 G55“ pergalę šventė šeimyninis Holandų trio, „DHR-Ignera Autovesta“ komanda iš Didžiosios Britanijos, o SP3 varžytuves laimėjo „KSB Racing by Joujaam“ komandos lenktynininkai, vairavę „Ford Madstang“.

EMOCIJOS PO FINIŠO:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius