Teko įveikti sudėtingus ruožus |
Dieną prieš tai vykusiame greičio ruože lietuviai turėjo daugiau problemų nei šiandien. Dvi paras iš eilės lijus, o vakarykščiam ruožui driekusis per pelkes ir provėžuotas vietas, pilnas akmenų, automobilio pagalbinio įtaiso („gervės“) variklis nuolat kaito, todėl buvo iškilęs pavojus jį sugadinti. Nepaisant to, tąkart ekipažas finišavo sėkmingai – ketvirtas.
Na, o šiandien antrą vietą klasėje tokių varžybų debiutantams padėjo pasiekti stabilumas, gerai pasverta rizika ir technikos patikimumas. Galima tik spėlioti, koks būtų buvęs rezultatas, jei B.Vanagas su S.Jurgelėnu čia būtų dalyvavę ankstesniais metais, tačiau tikėtina, kad jie galėjo būti ir visa pakopa aukščiau.
Kaip minėjo komanda, kuo toliau, tuo labiau jiems pavyko perprasti „Ladoga“ specifiką, tačiau seni vilkai nenustojo stebinti savo žiniomis. Paaiškėjo, kad ilgamečiai šių varžybų dalyviai savo GPS prietaisuose yra pasižymėję koordinates, kuriose laukia sudėtingos vietos. Tai jiems pavyko sukaupti per 4–5 metus dalyvavimo čia. Lietuviai tokios informacijos galėjo tik pavydėti, kita vertus, Rusijoje išmoko labai daug.
B.Vanago ir S.Jurgelėno ekipažas |
Tad neatsitiktinai šeštadienio ruože, kuris, anot S.Jurgelėno, buvo pats sunkiausias ir techniškiausias, ekipažas buvo pirmas TR1 klasėje. Artimiausi varžovai atsiliko net 17 minučių. Tokia lietuvių komandos sėkme dabar jau pasibaigus maratonui „Ladoga“ 4x4 išties galima pasidžiaugti.
„Ladoga Trophy 2009“ startavo daugiau kaip 200 dalyvių iš 15-os pasaulio šalių. Per 9 dienas dalyviai turėjo įveikti sudėtingą 1200 km trasą aplink didžiausią Europoje Ladogos ežerą.
Pasak Benedikto Vanago, šios varžybos buvo tikras žmogaus ir technikos galimybių išbandymas. „Labai džiaugiamės iškovota pozicija. Tokio tipo varžybose startuoju pirmą kartą, be to, su nauju šturmanu ir nepažįstamu automobiliu, tad ši pozicija yra praktiškai nereali“, – džiaugėsi jis.
Daugiau informacijos apie lenktynes rasite paspaudę čia.