-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Le Mane triumfavo „Audi“

2014-ųjų Le Mano 24 valandų lenktynių nugalėtojų titulas – „Audi“ rankose. Šios komandos automobiliai užėmė dvi pirmas vietas šiemet kaip reta permainingose ištvermės lenktynėse. Trečią vietą užėmė „Toyota“ komanda.
Le Mano 24 valandų lenktynės
Le Mano 24 valandų lenktynės / „Scanpix“ nuotr.

Kova šiais metais vyko kaip reta permainingai – dėl pirmos bendrosios įskaitos pozicijos varžėsi net 3 komandos: daugkartinė pastarųjų metų Le Mano čempionė „Audi“, kasmet vis stiprėjanti „Toyota“ bei po ilgos pertraukos į stipriausią klasę LMP1 sugrįžusi „Porsche“.

Tai buvo penktoji iš eilės „Audi“ komandos pasiekta pergalė Le Mane ir tryliktoji iš viso.

Kvalifikacijoje nugalėjo ir iš pirmos pozicijos startavo septintuoju numeriu pažymėtas „Toyota TS040 Hybrid“ automobilis. Jis čia išbuvo iki lenktynių vidurio – 14-ąją valandą dėl elektros sistemos gedimo jis sustojo trasoje ir lenktynės jam baigėsi.

„Scanpix“ nuotr./Le Mano 24 valandų lenktynės
„Scanpix“ nuotr./Le Mano 24 valandų lenktynės

Kortas sumaišė antrą lenktynių valandą prapliupęs lietus. Trečiuoju numeriu pažymėta „Audi R18“ ne dėl savo kaltės buvo priversta baigti lenktynes – į jo galą rėžėsi nevaldomai slystantis „Ferrari 458“. Avariją patyrė ir antrasis „Toyota TS040 Hybrid“ modelis, tačiau jį mechanikai vėliau „atstatė“ ir lenktynes jis tęsė nukritęs į greičiausiųjų dvidešimtuko pabaigą. Tiesa, vėliau stabilaus važiavimo ir varžovų nesėkmių dėka „Toyota“ sugebėjo pakilti iki trečios vietos.

Po „Toyota“ nesėkmės į priekį išsiveržė pirmuoju numeriu pažymėtas „Audi R18 E-Tron Quattro“ – praėjusių metų nugalėtojas. Jis čia iki lenktynių pabaigos taip pat neišsilaikė – dėl turbinos gedimo turėjo sustoti techninio aptarnavimo zonoje, kur mechanikai užtruko keliolika minučių automobilio sutvarkymui.

„Scanpix“ nuotr./Le Mano 24 valandų lenktynės
„Scanpix“ nuotr./Le Mano 24 valandų lenktynės

Likus keturioms valandoms iki finišo į lyderio vietą išsiveržė „Porsche 919 Hybrid“. Tačiau šis modelis – lėtesnis nei „Audi R18“, tad pirmoje pozicijoje „Porsche“ išbuvo apie valandą, kol jį pavijo ir aplenkė antruoju numeriu pažymėta „Audi“. 

Tarsi intrigos dar neužtektų, antroje vietoje „Porsche 919“ ilgai neišbuvo – likus dviems valandoms iki finišo, automobilį vairavęs buvęs F-1 lenktynininkas Markas Webberis buvo priverstas pasukti į techninio aptarnavimo zoną. „Porsche“ dėl dar nežinomų priežasčių prarado dalį savo galingumo ir nebegalėjo tęsti lenktynių.

Le Mano 24 val. lenktynių rezultatai (F-1.lt lentelė):

Vt. Klasė Automobilis Lenktynininkai Ratai
1 LMP1 Audi Fassleris/Lottereris/Treluyer 379
2 LMP1 Audi Di Grassi/Gene/Kristensenas 376
3 LMP1 Toyota Davidsonas/Lapierre/Buemi 374
4 LMP1 Rebellion Prostas/Heidfeldas/Beche 360
5 LMP2 Zytek Dolanas/Tincknellis/Turvey 356
6 LMP2 Ligier Thiriet/Badey/Gommendy 355
7 LMP2 Alpine Chatinas/Panciatici/Webbas 355
8 LMP2 Oreca Rastas/Charouzas/Capillaire 354
9 LMP2 Ligier Brundle‘as/Mardenboroughas/Shulzhitskiy 354
10 LMP2 Morgan Klienas/Hirschas/Brandela 352
11 LMP2 Ligier Chengas/Tungas/Fongas 347
12 LMP2 Oreca Frey‘us/Mailleux/Lancasteris 342
13 GTEP Ferrari Bruni/Vilanderis/Fisichella 339
14 GTEP Chevrolet Magnussenas/Garcia/Tayloras 338
15 GTEP Porsche Holzeras/Makowiecki/Lietzas 337
16 LMP2 Morgan Schellas/Leutwilleris/Rousselas 336
17 GTEA Aston Poulsenas/Heinemeieris-Hanssonas/Thiimas 334
18 GTEP Chevrolet Gavinas/Milneris/Westbrookas 333
19 GTEA Porsche Riedas/Bachleris/Al Qubaisi 332
20 GTEA Ferrari Perezas-Compancas/Cioci/Venturi 331
21 GTEA Ferrari Montecalvo/Roda/Ruberti 330
22 GTEA Porsche Dempsey/Fosteros/Longas 329
23 LMP2 Zytek Kimberis-Smithas/McMurry/Dysonas 329
24 GTEA Aston Dalla Lana/Lamy/Nygaardas 329
25 GTEA Ferrari Al Faisalas/Neimanas/Pumpelly 327
26 GTEA Ferrari Nakano/Ehretas/Richas 327
27 GTEA Ferrari Barthezas/Ponsas/Ayari 325
28 GTEA Ferrari Krohnas/Jonssonas/Collinsas 324
29 GTEA Porsche Naracas/Armindo/Hallyday‘us 323
30 GTEA Ferrari Mowlemas/Pattersonas/Hamiltonas 319
31 GTEP Porsche MacNeilas/Curtis/Bleekemolenas 319
32 GTEA Porsche Marisas/Merlinas/Helary‘is 317
33 GTEP Aston Turneris/Mucke/Senna 310
34 GTEP Porsche Piletas/Bergmeisteris/Tandy 309
35 LMP2 Oreca Zlobinas/Salo/Ladyginas 303
36 GTEA Ferrari Mallegol/Bachelier/Blankas 295
37 LMP1 Porsche Dumas/Jani/Liebas 348
38 LMP1 Porsche Bernhardas/Webberis/Hartley 346
39 LMP2 Morgan Raguesas/Tayloras/Ihara 341
40 LMP1 Toyota Wurzas/Sarrazinas/Nakajima 219
41 GTEA Ferrari Bertolini/Shaitaras/Basovas 196
42 GTEA Porsche Perrodo/Collardas/Palttala 194
43 GTEP Ferrari Griffinas/Parente/Leo 140
44 LMP2 Morgan Rusinovas/Pla/Canalas 120
45 GTEA Ferrari Mannas/Case‘as/Giammaria 115
46 LMP2 Oreca Howsonas/Bradley/Imperatori 87
47 LMP1 Rebellion Kraihameris/Belicchi/Leimeris 73
48 LMP2 Oreca Berthonas/Gonzalezas/Chandhokas 73
49 LMP2 Zytek Munemmanas/Latifas/Winslowas 31
50 GTEP Ferrari Rigonas/Kafferis/Beretta 28
51 LMP1 Audi Albuquerque/Bonanomi/Jarvis 25
52 GTEA Ferrari Wyattas/Rugolo/Birdas 22
53 LMP2 Oreca Ladyginas/Minassianas/Mediani 9
54 CDNT Nissan Ordonezas/Reipas/Motoyama 5

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius