Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Le Mano serijoje Dainiui Matijošaičiui teks patobulintas automobilis

Pajėgiausių Europoje žiedinių lenktynių čempionato „European Le Mans series“ trečiajame etape „SVK by Speed Racing Factory“ komanda galės mėgautis smarkiai pagerėjusiu „Ginetta LMP3“ automobiliu, bet kalnų kurortą primenančioje „Redbull Ring“ trasoje niekas skubėti nežada.
„Red Bull Ring“ trasa prieš „European Le Mans series“ varžybas
„Red Bull Ring“ trasa prieš „European Le Mans series“ varžybas / Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr.

Komandos inžinieriai „padėjo“ bolidui atsikratyti nemažai nereikalingo svorio, kuris lėtino automobilį.

„Iš viso atsikratėme 30-ia kilogramų. Gavome naują akumuliatorių. Pradžioje atrodė, kad tai muliažas – jis toks lengvas. Įdėjome lengvesnius radiatorius, stabdžių diskus, pakeitėme išmetimo sistemą, palengvintos dugno apsaugos, patys sukonstravome naujas priekines lempas. Vien tai nubraukė 4 kg svorio, bet jos ir tvirtesnės, geriau laikosi. Negalime leisti, kad jos iškristų vėl“, – pasakojo komandos techninis direktorius Rokas Steponavičius.

Panašu, kad tokias pat lempas privalės pasidaryti ir kiti LMP3 klasės dalyviai. Netinkamai suprojektuoti žibintų laikikliai yra didelė bėda šiems automobiliams. Kiekvienose lenktynėse dalyviams tai priverda problemų.

Imola buvo gražesnė ir daug sudėtingesnė. Žinoma, šiuo Alpių kraštovaizdžiu taip pat negali skųstis

Būtent dėl iškritusių žibintų praėjusiame etape Imoloje „SVK by Speed Racing Factory“ turėjo tenkintis tik antruoju laipteliu ant nugalėtojų pakylos. Beveik visas 4 valandų lenktynes pirmavusiai komandai tai nebuvo labai saldus finišas, bet vis tiek nepamirštamas. Net ir po pusantro mėnesio lenktynininkai dar kalbėjo apie praeitas lenktynes.

„Imola buvo gražesnė ir daug sudėtingesnė. Žinoma, šiuo Alpių kraštovaizdžiu taip pat negali skųstis“, – susipažindamas su trasa pasakojo Dainius Matijošaitis.

Prieš kiekvieną etapą lenktynininkai turi galimybę susipažinti su trasa ją apeidami. Kelias išeina netrumpas – 4,3 km, o šioje trasoje ir kopti tenka nemažai.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Red Bull Ring“ trasa prieš „European Le Mans series“ varžybas
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Red Bull Ring“ trasa prieš „European Le Mans series“ varžybas

„Visai kaip Kačerginė, bet visiškai kitaip“, – juokavo D. Matijošaitis.

Rekonstruotoje ir puikiai prižiūrimoje trasoje dar prieš dvi savaites vyko „Formulės-1“ etapas. Bolidai tuoj už starto-finišo tiesiosios staigiai suka į dešinę ir kyla į aukštą, statų kalną, o nuo jo šlaitais leidžiasi žemyn. Susidaro dar 8 staigūs posūkiai. Dėl nuolydžio galima padaryti labai skaudžių klaidų. 

„Rytoj niekur neskubėsime. Gali būti koks tik nori greitas, bet jei nefinišuosi, tai nebus jokios prasmės – negausi taškų. Tas pats principas kaip ralyje“, – išmoktas pamokas pasakojo D. Matijošaitis.

Čempionate reikia ne tik spausti akceleratorių. Kiekvienas su finišu gautas taškas yra aukso svarbos. Šiuo metu „SVK by Speed Racing Factory“ savo klasėje bendroje rikiuotėje su 30 taškų yra antra.

VIDEO: Pasiruošimas „Le Mane series“ lenktynėms Austrijoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius