Atnaujinta po finišo – 24 GR
Ralio nugalėtojas S.Ogier, nors sekmadienį ir žadėjo važiuoti atsargiau, paskutinį greičio ruožą įveikė anksčiau nei bet kuris varžovas – pirmuoju numeriu pažymėtas „Volkswagen Polo“ 24 GR užtruko 7 min. 22,3 sek. Antras – Andreasas Mikkelsenas, trečias – Jari-Matti Latvala. Abu – S.Ogier „Volkswagen“ komandos draugai.
„Man tai buvo tobulas savaitgalis. Didelis žingsnis link čempiono titulo. Puikūs greičio ruožai, didelis tempas. Šį sezoną nėra lengva laimėti ralius“, – po finišo pasakojo S.Ogier.
Bendroje įskaitoje S.Ogier trasoje užtruko 2 val. 34 min. 2 sek. Jis daugiau nei minute aplenkė A.Mikkelseną ir dar minute – ant paskutinio podiumo laiptelio užlipusį Thierry Neuville'ą.
„Lietuvoje buvo problemų su keliais, tačiau Lenkijoje viskas buvo tvarkoje, kol nepraradome 2,5 minutės. Esu gerai nusiteikęs prieš Suomiją“, – sakė septintas likęs britas Krisas Meeke.
Trečią vietą užėmęs T.Neuville'as neslėpė, kad džiaugiasi „Hyundai“ komandos sėkme.„Geras savaitgalis. Padarėme savo darbą, nors pradžioje vargome su stabdžiais. Dėkoju visai komandai. Puikiai padirbėjome, malonu matyti, kad finišavome visi trise“, – teigė jis.
Tarp lietuvių aukščiausiai pakilo D.Matijošaičio ir M.Čepulio ekipažas. Jų „Mitsubishi Lancer Evo X“ užėmė 24 vietą bendroje įskaitoje. V.Švedas su Ž.Sakalausku liko 34-i, o J.Pipiras su R.Babachinu dėl automobilio gedimo buvo priversti pasitraukti iš varžybų.
Lenkijos ir Lietuvos WRC ralio „Top 10“ po finišo:
Vieta | Nr. | Vairuotojas | Laikas | Atsilikimas | Skirtumas nuo lyderio |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | S. OGIER | 2:34:02.0 | ||
2. | 9 | A. MIKKELSEN | 2:35:09.7 | +1:07.7 | +1:07.7 |
3. | 7 | T. NEUVILLE | 2:36:15.5 | +1:05.8 | +2:13.5 |
4. | 5 | M. HIRVONEN | 2:36:34.4 | +18.9 | +2:32.4 |
5. | 2 | J. LATVALA | 2:36:35.1 | +0.7 | +2:33.1 |
6. | 8 | J. HANNINEN | 2:36:51.9 | +16.8 | +2:49.9 |
7. | 3 | K. MEEKE | 2:38:29.9 | +1:38.0 | +4:27.9 |
8. | 20 | H. PADDON | 2:38:34.1 | +4.2 | +4:32.1 |
9. | 16 | H. SOLBERG | 2:39:01.0 | +26.9 | +4:59.0 |
10. | 21 | M. PROKOP | 2:40:13.3 | +1:12.3 | +6:11.3 |
Atnaujinta po 23 GR
D.Matijošaitis toliau išlieka lyderiu tarp lietuvių. Kiek sulėtinęs tempą, jis bendroje įskaitoje nukrito į 25 vietą. V.Švedas po 23 GR – 33-ias.
Ralio lyderiu išlieka ir greičiausiai išliks iki pat finišo S.Ogier – jo persvara prieš antroje vietoje esantį komandos draugą A.Mikkelseną yra daugiau nei minutė. Beje, vienas iš pagrindinių A.Mikkelseno „Volkswagen Polo“ mechanikų – lietuvis Vytautas Obolevičius, dar sausio mėnesį kartu su Antanu Juknevičiumi finišavęs Dakaro bekelės maratone.
Atnaujinta po 22 GR
Paskutinę WRC ralio Lenkijoje ir Lietuvoje dieną lenktynininkai turės įveikti keturis greičio ruožus (50 km). Lietuviai Dainius Matijošaitis po šeštadienio bendroje įskaitoje užėmė 24 vietą, daug techninių problemų turėjęs Vytautas Švedas – 37, o puikiai priekiniais ratais varoma „Škoda Fabia R2“ važiuojantis Jonas Pipiras – 42. Viso ralyje liko 56 ekipažai.
Greičiausiai antrąją dieną pradėjo Jari-Matti Latvala. Suomis po šeštadienio rytą patirtos avarijos buvo „ant bangos“ ir visuose greičio ruožuose vijosi lyderius. 21 ir 22 GR jis taip pat buvo pirmas, tačiau šio spaudimo neužtenka pakilti bendroje įskaitoje. Dėl pirmoje šeštadienio pusėje prarasto laiko „Volkswagen“ komandos vairuotojas žengia penktoje vietoje, tačiau iki ketvirtoje įsitaisiusio Mikko Hirvoneno jam trūksta vos 8,5 sek. Pačiam M.Hirvonenui iki trečioje vietoje esančio Thierry Neuville'o su „Hyundai i20“ trūksta vos 13,2 sek., tad dėl paskutinės prizinės pozicijos laukia įdomi kova.
Pirmoje vietoje toliau užtikrinai žengia Sebastienas Ogier. Per pirmas tris ralio dienas sukaupęs daugiau nei minutės persvarą prieš antroje vietoje esantį savo „Volkswagen“ komandos draugą Andreasą Mikkelseną, sekmadienį prancūzas sumažino tempą ir leidžia varžovams mažinti atsilikima po kelias sekundes kiekviename GR.
„Važiavau labai greitai. Agresyviai stabdžiau. Kai supratau, kad neturiu būti toks agresyvus, rezultatai iškart pagerėjo“, – po 22 GR finišo pasakojo J.-M.Latvala.
„71st Lotos Rally Poland“ „Top 10“ po 22 GR:
Vieta | Nr | Vairuotojas | Laikas | Atsilikimas | Skirtumas nuo lyderio |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | S. OGIER | 2:24:49.2 | ||
2. | 9 | A. MIKKELSEN | 2:25:57.2 | +1:08.0 | +1:08.0 |
3. | 7 | T. NEUVILLE | 2:27:01.6 | +1:04.4 | +2:12.4 |
4. | 5 | M. HIRVONEN | 2:27:14.8 | +13.2 | +2:25.6 |
5. | 2 | J. LATVALA | 2:27:23.3 | +8.5 | +2:34.1 |
6. | 8 | J. HANNINEN | 2:27:33.7 | +10.4 | +2:44.5 |
7. | 20 | H. PADDON | 2:29:14.1 | +1:40.4 | +4:24.9 |
8. | 3 | K. MEEKE | 2:29:14.2 | +0.1 | +4:25.0 |
9. | 16 | H. SOLBERG | 2:29:33.4 | +19.2 | +4:44.2 |
10. | 21 | M. PROKOP | 2:30:44.8 | +1:11.4 | +5:55.6 |
21-ame GR D.Matijošaitis buvo 30-as – šiame GR jis užtruko 8 min. 24,7 sek. ir nuo lyderio atsiliko 1 min. 31,3 sek. Bendroje įskaitoje jis užima 23 vietą. Dar geriau sekėsi V.Švedui – jis čia užėmė 25 vietą ir aplenkė D.Matijošaitį 15,9 sek. Tačiau dėl nesėkmės šeštadienį, nulaužus ratą greičio ruože, V.Švedas nukrito dešimčia pozicijų bendroje įskaitoje ir čia užima 34 vietą.