Ralistai piktinosi 18 valandų ilgio ralio dienomis bei didžiuliais atstumais, įveiktais ne greičio ruožuose. WRC ralio taisyklėse yra numatyta, kad greičio ruožai turi sudaryti 25 proc. viso ralio distancijos, o Lenkijos ir Lietuvos atveju sudarė 21 proc.
„Mane nervina žmonės, kurie tikrino trasas Lietuvoje: ką jie veikė? Atostogavo?“ – po ralio klausė britas Krisas Meeke.
„Viskas, ką reikėjo padaryti, yra įkišti metalinį strypą į kelią ir pamatyti, kad jis netinkamas. Bet jie sugadino ralį mums, žiūrovams ir Lietuvos žmonėms“, – pridūrė septintą vietą 2014-ųjų WRC sezone užimantis lenktynininkas.
Šio WRC etapo, pavadinto „71st Lotos rally Poland“, organizatorius Jaroslawas Noworolas teigė, kad jie įvykdė viską, kas buvo numatyta susitarime su Tarptautine automobilių federacija (FIA).
„Lietuviai buvo atsakingi už viską, kas vyko pas juos. Jie pasiūlė greičio ruožus, bet atstumai buvo per dideli“, – Autosport.com teigė J.Noworolas.
Jis pridūrė, kad greičio ruožai Lietuvoje artimiausiomis dienomis bus svarstomi kartu su FIA ir WRC atstovais. J.Noworolas mano, kad kitąmet WRC ralis vyks tik Lenkijoje.
„Taip darydami, mes parodome ralį naujiems žmonėms. Jeigu tai apsimoka, mes mielai dengiame papildomus kaštus. Dabar tai yra diskutuotina ir turi būti iš naujo persvarstyta“, – apie etapą dviejose šalyse, Lenkijoje ir Lietuvoje, sakė už WRC plėtrą atsakingas Oliveris Ciesla.