Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lenktynininkas Giedrius Notkus: blogas tas kareivis, kuris nenori tapti generolu

G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Tomo Markelevičiaus nuotr. / G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Ralio lenktynininkai ruošiasi pirmajam šių metų iššūkiui – „Halls winter rally“ varžyboms. Penktadienį dalyvių laukia bandomoji atkarpa ir pirmieji, naktiniai, greičio ruožai, o šeštadienį – pagrindinė kova dėl greičiausiojo vardo.

Savo automobilį varžyboms jau baigė ruošti ir panevėžietis Giedrius Notkus. Kaune perrinktas ir varžyboms paruoštas „Mitsubishi Lancer EVO IX“ dizainą įgavo Panevėžyje.

Ketvirtadienį iki vėlaus vakaro reklamos firmoje „Reklamos erdvė“ vis dar būriavosi ralio mėgėjai ir virė paskutiniai darbai. Netrukus po to automobilį mechanikai išgabeno į Uteną. Prieš „Halls winter rally“ varžybas savo mintimis pasidalijo ir pats Giedrius Notkus.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“

– Giedriau, ar daug pasikeitęs automobilis nuo praėjusio sezono?

– Pokyčių tikrai nemažai. Pats didžiausias iš jų yra tas, kad automobilis perdarytas kitai įskaitai. Šiemet važiuosime trečioje įskaitoje, L8 klasėje, kuri yra nacionalinė ir joje galimi šiokie tokie perdirbimai ir pakeitimai.

Būtent iš to mes galime šiek tiek „išlošti“ galios varikliui. N grupėje buvo leidžiamas 32 mm restriktorius, dabar galime naudoti 34 mm. Paprastai tariant, turbina gali „pripūsti“ daugiau slėgio ir tuomet galima turėti šiek tiek daugiau arklio galių.

Šiaip po sezono visas automobilis buvo perrinktas, perdažytas, peržiūrėtas. Variklis, pavarų dėžė. Darbų buvo tikrai nemažai. Šiek tie atsiliekame nuo grafikų, bet manau, kad ralyje startuosime visu pajėgumu.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“

– Šiemet įsteigta ir oficiali nauja komanda?

– Aš seniai atstovauju automobilių sporto klubui „Autorikona“, kuris šiemet rado gana stiprų rėmėją. Rėmėjas skyrė lėšų komandai įsteigti. Dabar komanda vadinsis „Litnaglis“. Narių kol kas daug neturime. Važiuoju aš su Daliumi Strižanu ir dar vienas vairuotojas iš Panevėžio Saulius Trapuila. Jis vairuoja BMW. Tikiuosi, vėliau prie mūsų prisijungs ir daugiau ekipažų.

VIDEO: G.Notkaus interviu prieš „Halls winter rally” varžybas

– Kokios asmeninės ambicijos prieš pirmą šių metų startą?

– Ambicijų didelių neturime. Šiek tiek pavėlavome surinkti automobilį, nebuvo laiko pasitreniruoti. Tai šiek tiek kelia nerimą dėl patikimumo. Labai gaila, kad neteko pasitreniruoti. Neaišku, ar atlaikys automobilis. Ralis prasideda jau penktadienį, o automobilis vis dar garaže, tvarkomas. Aišku, buvome nuvykę jo sureguliuoti ant specialaus stendo.

Pagrindinis tikslas varžybose – finišuoti ir neprarasti reikiamų taškų. Vėliau stengsimės viską sustatyti į vietas ir siekti mums teigiamo rezultato.

– Kokį planą turite visam sezonui?

– Na, kaip čia pasakius. Blogas tas kareivis, kuris nenori tapti generolu. Mes norime laimėti ralį. Aišku, galvojant realiai, šiemet mums tai dar nėra įmanoma, tačiau tokį tikslą turime.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“

– Pernai sezono pradžia tau buvo ne pati sėkmingiausia. Vėliau buvai nesustabdomas. Šiemet jau spausi nuo pirmo etapo?

– Pernai pradžia buvo su nesėkmėmis. Tokiomis labiau techninėmis. Gedo automobilis ir šiaip jis mums buvo dar mažai pažįstamas. Dabar esame su automobiliu apsipratę, visą jį perrinkę, todėl tikimės, kad galėsime siekti aukštos pozicijos.

– Kas labiau patinka tau asmeniškai, žiemos ar vasaros raliai?

– Man labai patinka važiuoti žiemą. Ypač tada, kai ant kelio yra ledo ir sniego mišinys. Šiemet, panašu, lėksime žvyru, kuris labai stipriai gadins padangas. Jų reikės daug. Iš kolegų girdėjau, kad žvyras dulka tarsi vasarą. Įdomu, kaip bus naktį. Įsivaizduoju, kad pravažiavus vienam automobiliui gali likti stovėti dulkių siena. Nematysime, kur važiuoti, tačiau ir tai bus nauja patirtis.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“

– Žiemą tau labiau patinka „darbiniai“ greičio ruožai ar greitos distancijos?

– Aš labiau greičio mėgėjas. Posūkiuose mėgstu išlaikyti maksimalų tempą. Žiemą, kai keliai įšalę, greičiai būna labai dideli. Aišku, nevengiu ir tų „susuktų“ greičio ruožų, kur tikrai reikia padirbėti. Greičio ruožuose turi būti įvairovės, kad galėtum atskleisti visus savo gabumus.

Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Notkaus „Mitsubishi Lancer EVO IX“

– Daugelis stebisi tave palaikančia gerbėjų komanda. Gal šiemet jų dar padaugėjo?

– Aš labai tikiuosi, kad su kiekvienu raliu mūsų gerbėjų atsiras vis daugiau. Jau girdėjau kalbų, kad mano sirgaliai į ralį važiuos keliais autobusais. Tikėkimės, kad jų nenuvilsime, o jie palaikys mus trasose.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas