Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lenktynininkės išbandė save šturmano kėdėje

Savaitgalį Panevėžio, Šiaulių ir Radviliškio apylinkėse vyko tarptautinis žurnalistų ralis. Jame šturmano kėdėse sėdėjo ir visos trys „Sostena-Renault Sport“ komandos lenktynininkės.
Ernesta Globytė, Agnė Lauciuvienė ir Indrė Senkutė
Ernesta Globytė, Agnė Lauciuvienė ir Indrė Senkutė / Komandos nuotr.

Ernesta Globytė padėjo Laurai Fetingienei. Merginos varžėsi nauju stilingu „Opel Adam“ silpniausioje iki 1600 kub. cm. klasėje.

Indrė Senkutė šturmanavo žurnalistei Ilonai Staškutei – Steponėnei. Jos lenktyniavo „Honda Civic CRX“ automobiliu klasėje iki 1600 kub. cm.

Agnė Vičkačkaitė – Lauciuvienė sėdėjo šalia Ramūno Fetingio. Šis tandemas lenktyniavo galingiausioje virš 2500 kub. cm. klasėje “Kia cee’d GT” automobiliu.

Per dvi lenktynių dienas reikėjo įveikti net 18 greičio ruožų, tarp kurių dauguma – slalomo trasos, tačiau dalyvių laukė ir nemažai iššūkių: lenktynės vyko ir kartodrome, ir karinio poligono oro uoste ir net hipodrome.

Komandos nuotr./Indrė Senkutė ir Ilona Steponėnė
Komandos nuotr./Indrė Senkutė ir Ilona Steponėnė

Nors Indrė Senkutė pirmą kartą išbandė save šturmano vietoje, ji Ilonai padėjo iškovoti 30 vietą bendroje įskaitoje.

„Ne pirmos jaunystės „Honda“ darė viską, ką galėjo ir mūsų tikrai nepavedė, nors vieną greičio ruožą teko finišuoti su duslintuvu bagažinėje“ – juokiasi Indrė Senkutė.

Kiek geriau sekėsi Ernestai Globytei – jos globotinė Laura Fetingienė vos antrą kartą dalyvauja tokiose lenktynėse. Tiesa, Ernesta yra keletą kartų sėdėjusi šturmano kėdėje, tad jai tai nebuvo naujiena. Mažą vos 100 AG, tačiau labai stilingą „Opel Adam“ automobiliuką merginos sugebėjo „atvežti“ iki 23 vietos, aplenkusios daugiau kaip pusę dalyvių. Šis rezultatas leido užimti ir puikią antrą vietą moterų įskaitoje.

Komandos nuotr./Ernesta Globytė ir Laura Fetingienė
Komandos nuotr./Ernesta Globytė ir Laura Fetingienė

„Per tas dvi dienas labai susidraugavom su savo „Adomėliu“, kaip jį praminėm, nes jis mielas kaip šuniukas. Jam labai stigo variklio galios, bet finiše pamatę rezultatą maloniai nustebome,“ – pasakoja Ernesta.

Geriausiai komandoje pasirodė Agnė Vičkačkaitė – Lauciuvienė. Profesionaliai ralio šturmanei tai toli gražu nebuvo nauja patirtis, todėl šis ekipažas tikėjosi užimti aukštą poziciją. „Kia cee‘d GT“ turėjo lenktyniauti klasėje iki 2500 kub. cm., bet ji nesusidarė, todėl ekipažas buvo perkeltas į galingiausią klasę.

„Mums teko lenktyniauti su galingiausiais ralyje dalyvavusiais automobiliais. Kai kurie jų buvo kone dvigubai galingesni už mūsų 204 AG automobilį. Bet mes puikiai pradėjome lenktynes ir po trijų greičio ruožų pirmavome. Gaila, kad prakirtome ratą ir praradome daug laiko. Būtume galėję kovoti dėl aukščiausių vietų“, – po finišo sakė Agnė Lauciuvienė.

Komandos nuotr./Agnė Lauciuvienė ir Ramūnas Fetingis
Komandos nuotr./Agnė Lauciuvienė ir Ramūnas Fetingis

Ramūno ir Agnės tandemas bendroje įskaitoje liko devintas, o savo klasėje iškovojo trečią vietą. Po finišo merginos džiaugėsi puikiai praleistu laiku.

„Aišku, geriau būtų pačiai vairuoti, bet čia juk žurnalistų ralis, tad prie vairo mūsų niekas neleidžia,“ – juokavo lenktynininkės.

Merginas ralio metu pasiekė ir itin džiugi žinia – pagaliau iš Prancūzijos atvyko jų lenktyninis automobilis, kuriuo jos sieks aukščiausių rezultatų liepos mėnesį vyksiančiose 1000 km lenktynėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius