Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai antrą kartą bando sėkmę – startuoja istoriniame Monte Karlo ralyje

Lenktynininkai Karolis Raišys ir Vidimantas Gečiauskas penktadienį iš Prancūzijos miesto Reimso startuoja istoriniame „Rallye Monte-Carlo Historique“. Tai jau antrasis „Flameris Racing“ komandos bandymas triumfuoti seniausiame žemyne automobilių ralio renginyje.
Karolis Raišys startuoja istoriniame Monte Karlo ralyje
Karolis Raišys startuoja istoriniame Monte Karlo ralyje / Ryčio Petrausko nuotr.

Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiais komanda startuos su 1965 metų gamybos „MGB Roadster“ automobiliu. Šio automobilio gamybos metai sutampa su viena ryškiausių MG gamintojo pergale automobilių sporte – būtent 1965-aisiais jie triumfavo Monte Karlo ralyje.

Antrus metus K.Raišio ir V.Gečiausko ekipažas bus vieninteliai, lenktyniaujantys po Lietuvos vėliava – kaip ir praėjusiais metais. Lenktynininkai juokauja, kad abu jau kelis mėnesius vaikšto su drebančiomis kojomis – visus metus lauktas iššūkis maloniai jaudina.

VIDEO: Karolio Raišio kelias į „Rallye Monte-Carlo Historique“

„Į ralį leidžiuosi drebančiomis kojomis – laukiau jo visus metus. Praėjusiais metais kaip reikiant pasismaginau, buvau maloniai nustebęs, kad prireikė tiek sportinio vairavimo gebėjimų. Taigi šiais metais jau žinau, kas mūsų laukia, todėl ir maloniai jaudinuosi. Kaip prieš kokias vestuves“, – šmaikštauja lenktynininkas Karolis Raišys ir priduria, jog visas jaudulys dings vos tik prieš automobilio variklio dangtį suplevėsuos starto vėliava.

Lenktynininkų laukia ilga 2200 kilometrų kelionė iki finišo ankstyvą trečiadienio rytą Monake. 433,65 kilometrų visos kelionės sudarys 15 specialiųjų greičio ruožų, kuriuose lenktyniaujama pagal FIA patvirtintas istorinių automobilių ralio taisykles. Ruožo starte ekipažams suteikiamas vidutinis greitis, kuriuo reikia įveikti visą greičio ruožą. Šis skaičius paprastai sukasi apie 50 km/h ir tai neskamba kaip sudėtinga užduotis, tačiau siaurais kalnų serpantinais tokį greitį sunku pasiekti ir šiuolaikiniu sportišku automobiliu.

Šis iššūkis yra naudingas lietuviams – ekipažo vairuotojas Karolis Raišys yra daugkartinis Lietuvos automobilių ralio čempionas, tad jo gebėjimais prie automobilio vairo abejoti neverta. Besiruošdami raliui didesnį dėmesį lenktynininkai skyrė komandiniam darbui šlifuoti.

Šių metų „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėse varžysis daugiau nei 300 ekipažų iš viso pasaulio. Visi dalyviai skirstomi į keturias kategorijas pagal automobilių pagaminimo metus ir į tris pogrupius pagal variklių darbinį tūrį. Varžytis galima tik tais automobiliais, kurie yra dalyvavę Monte Karlo ralyje nuo 1955 iki 1980 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius