Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuviško debiuto Pasaulio ralio kroso čempionate „prieskoniai“ – vėluojančios detalės ir laiko deficitas

„Škoda Fabia R5“
Komandos nuotr. / „Škoda Fabia R5“
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

Prieš šį savaitgalį Prancūzijoje „Loheac-Bretagne“ trasoje vyksiančio Pasaulio rali-kroso čempionato etapo kovas lenktynininko Nerijaus Naujokaičio smilkiniuose greičiausiai atsirado žilų plaukų sruogų: laiku negavus keleto svarbių detalių, Čekijoje pagal lietuvių eskizus sukonstruoto „Škoda Fabia R5“ bandymams laiko praktiškai neliks.

Nepaisant taip susiklosčiusių aplinkybių vienas tituluočiausių Lietuvos pilotų prieš kovas su autosporto mega žvaigždėmis demonstruoja olimpinę ramybę.

Pamokos, kurias gauname bendraudami su detalių tiekėjais ir mechanikais, taip pat yra pamokos, padėsiančios išvengti problemų ateityje.

„Be abejonės gaila, kad pasirengimo etapas nebuvo toks sklandus, kokio tikėjomės, tačiau visa šių metų RX čempionato pabaiga mūsų komandai yra tik pasirengimas 2017-ųjų sezonui. Pamokos, kurias gauname bendraudami su detalių tiekėjais ir mechanikais, taip pat yra pamokos, padėsiančios išvengti problemų ateityje.

Galbūt todėl prieš 8-ąjį varžybų etapą Prancūzijoje nejaučiu jokios didelės įtampos ar spaudimo – tiesiog žinau, kad tai pati rimtų darbų pradžia“, – kelionės išvakarėse tikino „NNmotorsport“ komandos lyderis N. Naujokaitis.

Komandos nuotr./„Škoda Fabia R5“
Komandos nuotr./„Škoda Fabia R5“

Šios savaitės pradžioje Čekijoje bus atlikti pagal RX techninį reglamentą parengtos „Škoda Fabia R5“ bandymai ant dinaminio stendo ir baigti važiuoklės geometrijos reguliavimai. Patikrinti kaip sudėtingas mechanizmas veikia realiomis sąlygomis N. Naujokaitis galės tik vieną dieną, nes jau ketvirtadienį bolidas turi būti Prancūzijos vakariniame pakraštyje.

Dukart (2007 ir 2008 metais) Europos autokroso čempionate triumfavęs lietuvis teigia nerimaujantis tik dėl to, ar komandos vyrų skaičiavimai teisingi ir ar techniniai eksperimentai, surenkant automobilį iš specialiai šiam „Škoda Fabia R5“ pagamintų agregatų bei detalių, nenuvils.

Komandos nuotr./Nerijus Naujokaitis
Komandos nuotr./Nerijus Naujokaitis

„Kalbant apie psichologinį pasirengimą reikalai kur kas geresni: kadangi nebuvo galimybės treniruotis su mašina, bent jau artima tokiai kokią pasigaminome, pastarąjį pusmetį daug dėmesio skyriau fiziniam pasirengimui dirbdamas su automobilių sporto srityje besispecializuojančiu treneriu Mindaugu Pociumi.

Prie dinaminių perkrovų teko pratintis netradiciškai – lakstant su profesionalioms lenktynėms parengtu galingiausios klasės gokartu.

Žinoma, kur kas smagiau būtų buvę išsinuomoti 600 AG variklį turintį monstrą, tačiau šios minties atsisakėme dėl milžiniškų kaštų: pusdienis su tokiu automobiliu kainuoja apie 15 000 eurų, kurių mūsų biudžete nėra. Visai kitaip galėsim darbuotis kai patys susikomplektuosim treniruočių mašiną naudodami oficialius resursus išnaudojusias, bet nesulūžusias detales naujomis. Kol kas tikiuosi, kad padedamas WRC „parako“ uosčiusių „Škoda“ mechanikų pagrindinius automobilio parametrus debiutinėms lenktynėms sureguliuosim optimaliai“, – dėstė N. Naujokaitis.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas