Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„LNK-GRIFS AG žvaigždžių lenktynėse“ triumfavo vyrai (nuotraukos)

R.Vilkončius ir T.Ališauskas
Oranizatorių nuotr. / R.Vilkončius ir T.Ališauskas
Šaltinis: 15min
0
A A

Živilė Vaškytė, Rolandas Vilkončius, Asta Dudurytė, Giedrius Leškevičius, Oksana Pikul, Audrius Bružas, Tomas Ališauskas ir Mindaugas Stasiulis – šios populiarios ir žiūrovų pamėgtos žvaigždės penktadienio popietę išsirikiavo prie „LNK-GRIFS AG žvaigždžių lenktynių", kurios neišvengiamai randa vietos kiekvienų „Omnitel 1000 km. lenktynių” programoje, starto linijos.

Kas po repeticijų ar koncertų, kas tik prieš jas, o G. Leškevičius, naktį praleidęs pajūryje su oreiviais, pasistengė, kad TV ir scenos žvaigždės spindėtų ne tik ekrane, bet ir lenktynių trasoje. M. Stasiulis net tokioje aplinkoje neprarado savo amplua vis klausinėdamas ar kas nematė nuošaly stovinčios mašiniukės su neblogu magiuku... O gražuolė iš Gruzijos Šorena, rytoj šalia varžybų trasos koncertuosianti lenktynininkams ir žiūrovams, niekaip nenorėjo išduoti paslapties, kurį iš žvaigždžių labiausiai palaiko, tačiau net pagal jos veido išraišką nesunku buvo įspėti.

Pranešime spaudai teigiama, kad lenktynininkų kombinezonais pasidabinusių, surimtėjusių ir todėl neiškart atpažįstamomis tapusių žvaigždžių laukė tarptautinius „drago” lenktynių standartus atitinkanti ketvirčio mylios (401 metro) trasa ir vienodo galingumo nauji šeštosios kartos „Volkswagen Golf” automobiliai su 2,0 litro darbo tūrio „Common Rail“ technologijas turinčiais TDI varikliais, kuriuos jiems pateikė renginio partneris „Volkswagen“.

Finalas buvo vertas jo vardo, o akimirka anskčiau finišą kirtęs T. Ališauskas laimėjo bene pirmąsias svarbiausias jo gyvenime varžybas.

Varžybų vadovas Gražvydas Smetonis nebuvo atlaidus žvaigždėms ir suklydusiam nesuteikė progos revanšui. Kartu startuodavo po du automobilius, o vieno vairuotojas, vėliau kirtęs finišo liniją, iškart tapdavo žiūrovu.

Nuotaikingų „LNK-GRIFS AG žvaigždžių lenktynių" finale susikovė du LNK atstovai – jos veidas R. Vilkončius ir bene vėliausiai prie žvaigždžių aštuonetuko prisijungęs „Kakadu" laidos vedėjas T. Ališauskas, anksčiau žurnalistinį darbą dirbęs ir „Auto Moto" žurnale, tad automobilius ir jų sportą pažįstantis ne iš nuogirdų.

Finalas buvo vertas jo vardo, o akimirka anskčiau finišą kirtęs T. Ališauskas laimėjo bene pirmąsias svarbiausias jo gyvenime varžybas.

Tomas renginio spaudos centrui prisipažino, kad jam yra tekę dalyvauti tik žurnalistų ralyje. Ne prie vairo ir net ne šturmano kėdėje, o visais ekipažo reikalais besirūpinančio kapitono rolėje. „Tačiau lenktynininkams laiku buvo pateiktas ir vanduo, ir patarimai, todėl jie ir nugalėjo", - sėkmės komponentus vardijo beveik 15 metų vairuojantis T. Ališauskas, kuris šįkart pats užkopė ant nugalėtojų pakylos aukščiausiojo laiptelio.


Laimėjęs antrąją vietą nenusiminė ir bene didžiausią vairuotojo stažą tarp varžovų ir kolegų turintis R. Vilkončius, siūlantis ir kitiems lenktyniauti tik specialiai įrengtose ir kompetetingų specialistų prižiūrimose trasose bei lenktynėse.

Trečioji prizinė vieta atiteko G. Leškevičiui, mažajame finale pranokusiam O. Pikul.

Šiemet - bene pirmosios žvaigždžių lenktynės, kuriose vyrai nebuvo linkę džentelmeniškumo trasoje demonstruoti dailiosios lyties atstovėms. Pirmą kartą jų istorijoje ant nugalėtojų pakylos nepateko nė viena moteris, kurios anksčiau neretai net džiaugdavosi pergalėmis.

Prieš šias žvaigždžių lenktynes 1000 metrų bėgimo trasoje susikovė lenktynėse dalyvaujančių komandų mechanikai, kuriose sėkmė lydėjo latvį Janį Miculį iš „HGK Motorsport“ komandos, aplenkusį savos ekipos lenktynininkų karštai palaikomą „Oktanas Racing 1“ mechaniką Arūną Gatelį.

Trečias 1000 metrų bėgimo finišo liniją kirto „Autoralio“ ekipos atstovas Gytis Šimkūnas.  

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas