-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lotos Rally Poland“ nugalėtojas – lenkas Kajetanas Kajetanowiczius

Lenkai apgynė savo garbę: Europos ralio čempionato etape Lenkijoje nugalėjo vietos sportininkas – Kajetanas Kajetanowiczius, važiavęs ekipaže su šturmanu Maciejumi Baranu. Visą „Lotos Rally Poland“ pirmojo trejetuko ribose važiavęs lenkų ekipažas su „Ford Fiesta R5“ į pirmą vietą išsiveržė tik antrosios dienos – sekmadienio – viduryje ir šios pozicijos neužleido iki pat finišo.
„Lotos Rally Poland“: šeštadienio akimirkos
„Lotos Rally Poland“: šeštadienio akimirkos / Pauliaus Sviklo / 15min nuotr.

„Lotos Rally Poland“ metu vyko ne tik Europos, bet ir Lenkijos bei Lietuvos ralio čempionatai. Su greičiausiais Europos sportininkais varžėsi trys lietuviški ekipažai: Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi, Martynas Samuitis su Ramūnu Šaučikovu bei Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku. Finišą pasiekti pavyko tik pirmajam ekipažui – D.Butvilas finišavo 11-oje vietoje.

Lietuvos ralio čempionatas vyko tik vieną dieną – šeštadienį. Plačiau apie jį skaitykite paspaudę čia.

Dažna lyderių kaita

Lyderiai šiame Europos ralio čempionato etape keitėsi dažnai, o ir netikėtumų dėl daug dienų trunkančio lietaus netrūko. Pažliugę molingi žvyrkeliai tapo staigmena prie kokybiškesnių kelių pripratusiems ralistams iš visos Europos. 

Pirmą ralio dieną, šeštadienį, lyderio pozicijos niekam neužleido prancūzas Bryanas Bouffier. Parodęs geriausią laiką daugumoje greičio ruožų, jis visą dieną išlaikė keliolikos sekundžių persvarą prieš vietos sirgalių herojų lenką Robertą Kubicą.

Didžiausias prancūzo konkurentas kovojant dėl pirmos vietos savo pasirodymą baigė paskutiniame šeštadienį, septintame greičio ruože. Likus keliems kilometrams iki finišo, miško keliuke jis pataikė į duobę ir sulaužė savo „Citroen DS3 RRC“ pakabą taip, kad iki finišo važiavo trims ratams stovint vertikaliai, o vienam – horizontaliai. Jo pasiekti lenkui nepavyko ir jis buvo priverstas pasitraukti iš tolimesnės kovos.

Antrą ralio dieną savo galimybes pradėjo rodyti Kajetanas Kajetanowiczius. Įstabiai greitai važiavęs 8-10 greičio ruožus, jis aplenkė prancūzą ir tapo septyniasdešimtojo „Lotos rally Poland“ lyderiu. Persvarą tik prieš šį ralį į „Ford Fiesta R5“ įsėdęs lenkas didino kiekviename greičio ruože ir lyderio pozicijos neužleido iki pat lenktynių finišo. 

Lietuvio pasirodymas – pagal galimybes

„Sunku su tais „superiais“ varžytis“, – sakė Dominykas Butvilas, bendroje Europos ralio čempionato įskaitoje likęs 11-oje vietoje. 

„Superiais“ ralistai sutrumpinai vadina S2000 tipo automobilius, kurie yra ženkliai pranašesni už lietuvių naudojamus N4 arba R4 klasėms paruoštus „Mitsubishi Lancer Evo“. S2000 automobiliai yra lengvesni, jų pakabos struktūra kita, amortizatorių eiga – bene dvigubai didesnė nei mūsų šalies raliuose įprastų matyti modelių. Lietuvos ralyje nevažiuoja nei vienas tokio tipo automobilis.

D.Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus pasirodymą galima vertinti labai gerai. Nors bendroje įskaitoje jie nepakliuvo į dešimtuką, tačiau lyginant su panašaus lygio automobiliais, lietuviai nepaliko šansų nei vienam  konkurentui: aplenkė visus R4 klasėms ruoštus „Mitsubishi Lancer Evo“ bei „Subaru Impreza WRX STI“ automobilius. Už lietuvio nugaros liko ir ne vienas S2000 klasės automobilis.

Kitiems lietuviams dalyvavimas Europos čempionate nebuvo sėkmingas. Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko „Mitsubishi Lancer Evo“ sugedo pavarų dėžė pirmos dienos pradžioje, o Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas ralį baigė toje pačioje vietoje, kur nukentėjo ir R.Kubica. Pataikęs į duobę, lietuvių „Mitsubishi Lancer Evo“ liko su išlaužtu ratu ir toliau važiuoti nebegalėjo.

Europos čempionato „Lotos Rally Poland“ bendrosios įskaitos „Top 11“:

Poz. Nr. Ekipažas
Automobilis
Grupė
 
Laikas
 
Atsilikimas
Skirtumas
1 7 Kajetanowicz/Baran
Ford Fiesta R5

2
1h58:40.6
 
 
 
2 6 Bouffier/Panseri
Peugeot 208

2
1h59:03.9
 
0:23.3
0:23.3
3 1 Kopecky/Dresler
Skoda Fabia S2000

2
2h00:09.0
 
1:28.4
1:05.1
4 9 Kościuszko/Szczepaniak
Ford Focus R5

2
2h00:54.7
 
2:14.1
0:45.7
5 10 Hołowczyc/Kurzeja
Ford Fiesta RRC

2
2h01:56.1
 
3:15.5
1:01.4
6 4 Sołowow/Rozwadowski
Ford Fiesta RRC

2
2h01:58.0
 
3:17.4
0:01.9
7 2 Breen/Vanneste
Peugeot 207 S2000

2
2h02:14.1
 
3:33.5
0:16.1
8 26 Staniszewski/Drahan
Ford Fiesta S2000

2
2h02:28.8
 
3:48.2
0:14.7
9 27 Gryazin/Chumak
Ford Fiesta S 2000

2
2h02:48.6
 
4:08.0
0:19.8
10 24 Oleksowicz/Kuśnierz
Ford Fiesta S 2000

2
2h02:54.1
 
4:13.5
0:05.5
11 11 Butvilas/Vaitkevicius
Mitsubishi Evo X

2
2h04:44.1
 
6:03.5
1:50.0

Kitas Europos ralio čempionato etapas vyks po dviejų savaičių, rugsėjo 26-28 dienomis Kroatijoje. Lenkijos ralis buvo devintasis Europos čempionato kalendoriuje. Viso jame šiemet – 12 etapų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius