Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Martyno Samuičio ir „Škoda Fabia S2000“ duetui emocijų prieš ralį netrūksta

„Dvi treniruotės ir vienas ralis. Įspūdžių kol kas nemažėja“. Taip pirmąjį pažinties etapą su šlovingiausiu Europos ralio automobiliu apibendrino Lietuvos automobilių sporto meistras, Lietuvos bei Šiaurės Europos čempionas Martynas Samuitis.
„WELLMAN Rally Team“
„WELLMAN Rally Team“ / Komandos nuotr.

Sportininkas išskyrė keturis didžiausius skirtumus nuo prieš tai turėto „Mitsubishi EVO X“ ir kurie sukelia daugiausia emocijų. Kai kurios jų neigiamos, bet teigiamų visgi daugiau.

Škodai 178 km/h yra apskritai maksimalus greitis, kokį leidžia pasiekti jo techninės galimybės.

„Labiausiai lietuviškuose greičio ruožuose jaučiasi maksimalaus greičio trūkumas. Pavyzdžiui, remiantis GPS duomenimis, „300 Lakes“ ralyje net keli automobiliai išvystydavo 184-194 km/h greitį. Tuo tarpu „Škodai“ 178 km/h yra apskritai maksimalus greitis, kokį leidžia pasiekti jo techninės galimybės.

Kita, jau palankesnė ekipažui savybė yra mažesnė „Škoda Fabia S2000“ inercija. Apie 150 kg lengvesnė už konkurentus, „Škoda“ yra lengviau pasukama staigiuose posūkiuose.

Komandos nuotr./„WELLMAN Rally Team“
Komandos nuotr./„WELLMAN Rally Team“

Trečia, irgi gera savybė yra efektyvus stabdymas. Vis labiau įsidrąsiname ir matome, kad galime labai vėlai stabdyti prieš posūkius.

Šias dvi paskutines savybes ir turime siekti išnaudoti „DHL Elektrėnų“ ralyje. Nes greičiu tiesesnėse atkarpose konkurentams neprilygsime“, – sakė M.Samuitis.

Komandos nuotr./„WELLMAN Rally Team“
Komandos nuotr./„WELLMAN Rally Team“

Ketvirtą savybę įvardino ilgalaikis „WELLMAN Rally team“ šturmanas, Ramūnas Šaučikovas.

Niekaip nepriprantu prie garso.

„Niekaip nepriprantu prie garso. Tai vienareikšmiškai triukšmingiausias ralio automobilis Lietuvoje. Pasikalbėjimo įrangą nustatome maksimaliu garsu, bet vis tiek dažnai turiu beveik rėkti, kad Martynas mane gerai girdėtų“, – teigė R.Šaučikovas.

Panašu, triukšmo netrūks ir serviso zonoje Elektrėnuose.  Komandos bičiuliai – NOX naktinis klubas ir „Rebel Army“ atlikėjai paruošė siurprizą – visą šeštadienį komandos svečius ir žiūrovus linksmins klubinė muzika.

Ir kaip besibaigtų šis ralis komandai, pergalę ar kartėlį šeštadienį ji švęs prabangiausiame Kauno naktiniame klube.

Komandos nuotr./„WELLMAN Rally Team“
Komandos nuotr./„WELLMAN Rally Team“

Emocijų žiūrovams kelia ir naujas komandos inžinierių siurprizas. Jumoro nestokojantys vaikinai jau ne kartą stebino ir ekipažą, ir žiūrovus.

Tokiais siurprizais tapo kažkada ant veidrodėlių užklijuotos kaukolės, vėliau salone pritaisyta gitara, o šį kartą – sumontuotas specialus sportinio režimo jungiklis automobilio išorėje. Dabar bet kas gali parinkti, kokiu režimu – treniruočių, ekonominiu, ar ralio – važiuos lenktynininkai.

„DHL Elektrėnai“ ralio sportinės dalies pradžia rytoj, šeštadienį, 9 val.  O komandos serviso zona įsikūrusi Elektrėnuose, Draugystės g., kur „WELLMAN Rally Team“ sportininkai sugrįš 10 val. 30 min., 12 val. 30 min., 16 val. ir 18 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius