Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mazda“ ruošiasi sugrįžimui į Le Mano 24 valandų lenktynes?

Dyzelinis „Mazda“ lenktyninis bolidas
„Mazda“ nuotr. / Dyzelinis „Mazda“ lenktyninis bolidas
Šaltinis: 15min
0
A A

„Mazda“ vardas Le Mano istorijoje yra užrašytas pakankamai didelėmis raidėmis. Galbūt ne tokiomis ryškiomis, kaip „Porsche“, „Audi“ ar „Ferrari“. Tačiau tai – vienintelis Japonijos koncernas, pelnęs pergalę šiose etaloninėse žiedinėse lenktynėse.

1991-aisiais „Mazda“ Le Mano 24 valandų lenktynėms paruošė tikrą bombą – keturių rotorių, 2,6 litro atmosferinį variklį turintį 787B. Šio automobilio skleidžiamas garsas yra, buvo ir bus unikalus. Ir to pakartoti, panašu, nepajėgs joks kitas gamintojas – po šios japonų pergalės rotoriniams varikliams nebeliko vietos Le Mane. Nuo to laiko galingiausioje prototipų klasėje „Mazda“ automobilių nebebuvo.

Gamintojo nuotr./„Mazda 787B“
Gamintojo nuotr./„Mazda 787B“

Tačiau šių metų kovo mėnesį buvo pristatyta nauja JAV bei Kanadoje organizuojama lenktynių serija – „United Sports Car Championship“ (USCC). Čia visi dalyviai bus skirstomi į keturias skirtingas klases: „Prototype“, „Prototype CHallenge“, „GT Le Mans“ ir „GT Daytona“.

„Mazda“ pristato savo bolidą prototipų („Prototype“) klasei. Teigiama, kad „SKYACTIV-D Smart Diesel“ variklį turintis automobilis turi ne tik šį tą bendro su lenktyniniu „Mazda 6“ automobiliu, bet ir serijinėmis mašinomis. Mat, daugiau nei pusė (51 procentas) variklio detalių yra visiškai standartinės, o pagal svorį – net 63 procentai detalių sutampa su gamyklinėmis.

Teigiama, kad automobilio pirmieji viešieji bandymai bus pradėti sausio 3-5 dienomis. Galbūt apšilę USCC lenktynėse japonai nusitaikys ir į Le Maną?

Gamintojo nuotr./„Mazda 787B“
Gamintojo nuotr./„Mazda 787B“
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas