Dabar populiaru
Publikuota: 2012 vasario 2d. 09:31

„McLaren MP4-27“ – nekonservatyvi evoliucija

„McLaren“ pilotai Lewisas Hamiltonas ir Jensonas Buttonas „McLaren MP4-27“ bolido pristatyme
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „McLaren“ pilotai Lewisas Hamiltonas ir Jensonas Buttonas „McLaren MP4-27“ bolido pristatyme

Nors „McLaren MP4-27“ primena pernykštį šios komandos bolidą ir neatrodo labai inovatyviai, ekipa atmetė prielaidas, esą automobilis buvo kuriamas konservatyviai, ir užtikrino perdariusi beveik visus jo mazgus.

Užsibrėžti ambicingi tikslai

Komandos vadovo Martino Whitmarsho teigimu, kurdami naująjį bolidą „McLaren“ inžinieriai dirbo drąsiai ir iki sezono pradžios turėtų įgyvendinti užsibrėžtus didelius automobilio greičio pagerinimo tikslus.

Kai kurios komandos iki etapo Australijoje labai patobulins savo techniką

„Iškėlėme sau sudėtingus tikslus, kuriuos pasiekę, manome, galėtume kovoti dėl čempionų titulų. Kol kas jų dar nepasiekėme, tačiau mums tai pavyks dar šiek tiek padirbėjus.“

„Nemanau, kad buvome konservatyvūs. Neišvengiama, kad kūrybingi protai nuolat ieško to atradimo, kuris atneštų kelias sekundes, tačiau, deja, F-1 tokių dalykų retai pasitaiko.“

Bolidas sezono starte atrodys kitaip

M. Whitmarshas pripažino, kad pirmosiose sezono lenktynėse Australijoje kovą važiuosiantis „McLaren“ bolidas pastebimai skirsis nuo šiandien pristatytojo.

„Visos komandos tobulins savo bolidus, todėl automobiliai skirsis nuo tų, kurie bus naudojami pirmojoje kvalifikacijoje Australijoje. Kai kurios komandos labai patobulins savo techniką“, – sakė britas.

„Mes sau iškėlėme didelius tikslus. Svarbu ne tik bandymai ar pirmosios lenktynės – jei nori laimėti čempionatą, turi tobulinti bolidą kiekvienose lenktynėse. Jei turėsime gerą bolidą sezono pradžioje, turėtume gerai pasirodyti.“

Iš pernykščio automobilio – tik pora nežymių dalių

Timo Gosso, „McLaren“ inžinerijos direktoriaus, teigimu, naujajame bolide iš pernykščio liko tik kelios degalų sistemos dalys, o visa kita buvo pagerinta ir pakeista.

„Mes iškėlėme sau sunkius ir ambicingus tikslus, kuriuos tikimės pasiekti iki pirmųjų lenktynių ir turėti čempionatą laimintį bolidą“, – teigė specialistas.

Gamintojo nuotr./„McLaren MP4-27“ bolidas
Gamintojo nuotr./„McLaren MP4-27“ bolidas

„Šis automobilis yra visiškai perdarytas, nuo nosies iki uodegos. Išliko tik šiek tiek degalų sistemos, tačiau beveik visa kita bolide buvo pakeista.“

„Dabar pereiname į kitą projekto etapą, ieškome būdų, kaip bolidą padaryti dar galingesnį. Turime geros patirties, turime didelių planų – jau planuojami priekinio ir galinio sparno, dugno ir kėbulo patobulinimai.“

Daug dirbta su galine bolido dalimi

Pabaigai, ekipos technikos direktorius Paddy Lowe pažymėjo, kad tikėtis didelių išradimų dabartinėje „Formulėje-1“ yra sunku, bei atkreipė dėmesį į smarkiai patobulintą bolido galinę dalį.
„Taisyklės mus uždaro į vis siauresnes ir siauresnes dėžutes. Keičiantis metams, nebeįmanoma padaryti radikalių pokyčių“, – sakė inžinierius.

„Bolidas atrodo labai panašiai, tačiau viduje labai daug kas buvo pakeista. Buvo įvertintas kiekvienos dalies svoris ir veikimo efektyvumas. Viską sudėjus, išeina greitesnis bolidas. Komandos siekia pagerinti pajėgumą vienu dviem procentais – nepaisant to, tai akivaizdžios inovacijos.“

„Mes atlikome daug darbo galinėje dalyje, čia viskas išdėstyta daug tvarkingiau. Be to, turėjome daug darbo su išmetamaisiais vamzdžiais. Tai buvo didelis iššūkis aerodinamikos specialistams – ne tik prispaudžiamosios galios paieškų prasme, bet ir tinkamo balanso sukūrimo. Prispaudžiamoji galia yra reikalinga, tačiau turi ją panaudoti tinkamoje vietoje.“

F-1.LT
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas