-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Medinio ratlankio“ monstriukai stebina žiede ir traukos lenktynėse

Prieš keletą savaičių Palangoje vyko „Eneos 1006 km“ lenktynės, kuriose, be kitų komandų, dalyvavo ir skaitytojams pažįstami Skuodo autoklubo „Medinis ratlankis“, vyrai.

Trucker.lt primena, kad „medinukų“ kelias iki tokio lygio varžybų buvo ganėtinai ilgas – ilgametės slalomo varžybos, pasirodymas Pernu trasoje ir, galiausiai, pagyrimo vertas debiutas „1006 km“ trasoje Palangoje. Nors bendroje įskaitoje „Medinis ratlankis“ užėmė 16 vietą, savo grupėje vyrai buvo pirmi. Ta proga apie komandos pasiekimus bei ateities planus mes pasikalbėjome su komandos vadovu Dariumi Simučiu.

– Komanda važiavo su tuo pačiu „Honda Integra Type R“ automobiliu, kurį šių lenktynių gerbėjai galėjo matyti ir ankstesniais metais, tik kitoje komandoje. Skirtumas buvo tas, kad šiemet tai buvo „Medinio ratlankio“ bolidas. Vizualiai ir techniškai, lyginant su praėjusiais metais, „Honda“ nelabai pasikeitusi. Po variklio dangčiu plakė ta pati 2 litrų darbinio tūrio kantri japoniška širdutė. Šiam automobiliui atlikti pakeitimai labiau matėsi išorėje, o ne viduje. Varikliui buvo supilti nauji tepalai, pakeisti priekiniai lankstai, sumontuoti nauji priekiniai stabdžiai. Prieš varžybas dar pakeitėme sankabą, bes senoji „pavargo“ per treniruotes. Ir viskas.

– Padangos ir degalai – kiek buvo sunaudota?

– Taip jau išėjo, kad mūsų kuklus biudžetas buvo kukliausias iš visų dalyvių. Padangų per varžybas sunaudojom labai mažai. Būtume sunaudoję dar mažiau, jei ne kontaktas su konkurentu trasoje, po kurio priverstinai teko keisti galinį kairįjį ratą. Kalbant apie degalus, tai per visą lenktynių festivalį sudeginom daugiau negu 400 litrų benzino.

– Konkurentai grupėje, kokie jie buvo?

– A2000 klasė pagrįstai vadinama „Hondų“ klase, kadangi joje varžosi vien tik šio prekių ženklo automobiliai. Be mūsų „Integros“ kitos komandos važiavo su skirtingų kartų civikais, kurie buvo gerokai jaunesni už mūsų „labai greitą senutę“.

– Skaitytojams ypač įdomus kitas jūsų komandos automobilis – furgonas „Ford Transit“.

– Furgonas dalyvavo drago varžybose ir visai neblogai pasirodė. Nepaisant to, kad jo svoris yra beveik 2 tonos, mažesni automobiliai jo taip ir nesugebėjo aplenkti.

– O kaip visuomenė, pažino, kad čia „tas, iš filmuko“?

– Neįmanoma jo nepažinti. Furgonas vien savo išvaizda traukia akį, o kai užvedamas variklis – tai jo skleidžiamą garsą galima lyginti su simfonine melodija. Tiesa, automano ausims.

– Beje, kas jame buvo pakeista?

– Pakitimai gana „nedideli“. Ištrauktas originalus dyzelinis variklis, vietoj jo integruotas „Nissan Skyline GTR“ 2,6 litro turbo žvėriukas, „išspaudžiantis“ apie 400 AG, sumontuotas hidraulinis rankinis stabdis, leidžiantis lengviau mikroautobusą „pastatyti skersą“. Įmontuota muzikinė sistema palaikančioms ar nepalaikančioms merginoms palinksminti. Išoriškai jis atrodo kaip eilinis pilkas „darbinis arkliukas“, tiesa, galintis lengvai aplenkti ne vieną transporto priemonę.

– Gal planuojate dalyvauti furgonų lenktynėse?

– Gal ir planuotume, jei tik tokios vyktų kur nors netoli. Pagyvensim – pamatysi, gal komercinio transporto populiarumui augant atsiras ir tokia lenktynių serija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius